Adoptie deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Re: Adoptie deel 3

Berichtdoor Galateia » 19 jul 2011 18:41

Nee, daar is helemaal niks over bekend en daar is geen voorspelling over te doen.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 jul 2011 21:10

jammer dat de discussie wordt afgebroken, het was zeer interessant om het te lezen, vanuit beide oogpunten.

Ik hoop dat jullie snel kunnen afreizen, zou nu ook nog mooi zijn voor S, als het in de vakantie zou vallen...

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 19 jul 2011 21:22

Ben een tijdje niet online geweest dus ik val er nu ineens helemaal middenin...

Maar Galataeia, gefeliciteerd!!! Wat ontzettend fijn dat jullie een dochter mogen ontvangen. Hopelijk wordt jullie geduld niet al te lang op de proef gesteld en mogen jullie snel afreizen...

Laura, begreep ik het nu goed dat jullie er ook weer een kindje bij krijgen? Of alleen dat jullie nu toestemming hebben gehad en dat er nog niets concreets is toegezegd? Ik heb het even een beetje gemist hier door alle commotie en discussie....
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 19 jul 2011 21:32

mamavansophie schreef:Laura, begreep ik het nu goed dat jullie er ook weer een kindje bij krijgen? Of alleen dat jullie nu toestemming hebben gehad en dat er nog niets concreets is toegezegd? Ik heb het even een beetje gemist hier door alle commotie en discussie....

Hahaha, nee zo snel gaat het hier ook weer niet ;) Wij mogen weer beginnen. Echt heel fijn want vorig jaar zeiden ze waar we toen woonden dat we moesten wachten tot M 7 is. En hier mogen we versneld het traject door :roll: Ligt er dus enorm aan waar in het land je woont. Maar goed, morgen de medische keuring maar daar maak ik me niet druk om :)

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 19 jul 2011 21:45

Galateia schreef:Nee, daar is helemaal niks over bekend en daar is geen voorspelling over te doen.

Wow dat lijkt me best lastig als dat zo onzeker is, veel succes met wachten en natuurlijk met de voorbereidingen.

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 20 jul 2011 14:17

@ Laura, hoe is de medische keuring gegaan? spannend hoor. succes en sterkte in het hele traject
@ galatia, ook succees en sterkte met het afwachten van alles!

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 20 jul 2011 18:43

Hé Laura, hoe was de keuring??x
Psalm 25:2 (ber.)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 20 jul 2011 19:53

saartje schreef:Hé Laura, hoe was de keuring??x

Helemaal toppie :) Dokter was enorm aardig, hij wist nog precies wie ik was hahaha! Dat krijg je met zo'n zoon he. Maar goed, alles is ingevuld, dan wordt dat nog door een onafhankelijk arts nagekeken en dan hoort het goed te zijn. Omdat dit prive moest gebeuren in de eigen tijd van de dokter zou ik er voor moeten betalen maar toen ik vroeg hoeveel het was zei hij heel lief 'voor zoiets ga ik toch geen geld vragen'.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 jul 2011 20:20

fijn dat er weer een verplicht nummer kan worden afgestreept, en wat een schat van eena rts!

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 20 jul 2011 20:55

ach wat lief, en wat fijn dat het zo liep! Dan moet je haast wel met een glimlach naar buiten zijn gegaan...
Psalm 25:2 (ber.)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 jul 2011 09:34

Wowh wat gaaf Laura en zeker een schat van een arts. =D>

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 jul 2011 18:06

Wij hebben vandaag een e-mail gekregen van onze adoptiedame toen met Michael. Daarin had ze bijgevoegd een begeleidende brief voor onze nieuwe adoptiedame die bij al ons papierwerk zit. Echt superlief geschreven :oops: En we waren net op tijd want vanaf maandag begint ze in haar nieuwe baan en had ze niets meer voor ons kunnen schrijven. Dus enorm blij met alles :) We hadden ook een email van onze nieuwe adoptiedame waarin staat dat wij per september een speciale cursus kunnen gaan volgen voor Therapeutisch spelen voor ouders (dus niet dat de ouders spelen maar dat het zeg maar vooor ouders is ipv leerkrachten of professionals). Het duurt 10 weken, iedere dinsdagochtend maar het is mij nog niet duidelijk of M mee mag of niet :-k Als hij niet mee mag heb ik een probleempje :?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 jul 2011 18:55

ooh wow.. gaaf zo cursus!! tja... dan ish et wel lastig, niet iemand van de kerk? waar hij heen kan?.. maar neem aan dat je dat zelf wel had bedacht.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 jul 2011 19:01

paprikameisje2 schreef:ooh wow.. gaaf zo cursus!! tja... dan ish et wel lastig, niet iemand van de kerk? waar hij heen kan?.. maar neem aan dat je dat zelf wel had bedacht.

Nee, wij hebben maar 6 mensen in de kerk die gewoon werken enzo (geen andere kinderen ook) en ik ken ze nog niet goed genoeg. Eigenlijk ben ik enorm kieskeurig wie er op mijn kind mag passen....Gelukkig is de cursus niet verplicht dus mocht ik er niet uitkomen, dan zeg ik 'm gewoon af. Pech.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 23 jul 2011 19:01

rot zeg, dat er dan niemand even is die op kan passen. Je mag em met alle liefde van de wereld brengen, maar dat gaat em ook niet worden... en je kan niet kieskeurig genoeg zijn hoor!!

Terug naar “Archief”