christien schreef:????
Je bent je belofte dat Mohames een shirt van jou zou mogen lenen toch niet vergeten?
Ik heb je gemaild over de tickets!
Moderator: Moderafo's
christien schreef:????
mw schreef:
Je bent je belofte dat Mohames een shirt van jou zou mogen lenen toch niet vergeten?
christien schreef:Mohammed: Vliegt vanaf Eindhoven op 5 september om 14.35 uur en komt op 9 september weer retour.
DDD: Vliegt vanaf Eindhoven op 5 september om 14.35 uur Retour: 8-9 sept.
Mortlach: Is op 5 September om ongeveer 19.00 uur in Rome en gaat op 9 september weer retour.
DDD schreef:Als je bedoelt in Rome: ja. Maar niet van half vier tot zeven op het vliegveld, natuurlijk...
mw schreef:\:D/ Er is geboekt!
mohamed schreef:Hoop dat het nog gaat lukken met de credit cards dames. Na lang wikken en wegen heb ik toch maar besloten om te blijven t/m vrijdag, want anders vind ik het wel heel kort dag.
Mortlach schreef:Top!
Maar dat kost ons dus 2 T-shirts?
Wiepie schreef:Hey luitjes, ondanks dat de plannen gesmeed worden, kan ik het niet voor elkaar krijgen rond die tijd vrij te hebbenDus ik kan niet mee
![]()
Maar ik ga jullie digitaal wel uitzwaaien hoor
DDD schreef:Wat jammer!
Misschien nog een oproep voor andere belangstellenden? Een (groeps)reis met meer mannen dan vrouwen. Dat is toch een unicum voor een gemengde stedentrip...
christien schreef:Een update![]()
Mohammed: Vliegt vanaf Eindhoven op 5 september om 14.35 uur en komt op 9 september weer retour.
DDD: Vliegt vanaf Eindhoven op 5 september om 14.35 uur Retour: 8-9 sept.
Mortlach: Is op 5 September om ongeveer 19.00 uur in Rome en gaat op 9 september weer retour.
Wiepie: ?
Mw: Vliegt vanaf Rotterdam op 5 september om 7.00 uur en komt op 7 september weer retour.
Christien: Vliegt vanaf Rotterdam op 5 september om 7.00 uur en komt op 7 september weer retour.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten