5-9 september: (single)reis naar Rome

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: 5-7 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor mohamed » 19 jul 2011 16:09

mohamed schreef:In Italië is de maaltijd heiliger dan de mis, dus als je je neus er voor ophaalt beledig je hen tot in het diepst van hun zielen!

christien schreef:Aih dat word dan nog een probleem voor me :wink:

Kom dan maar naast mij zitten want tenzij het vis is help ik je wel uit de nood! :D

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 19 jul 2011 16:13

christien schreef:Aih dat word dan nog een probleem voor me :wink:

We smokkelen wel een pizza naar binnen voor je :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 19 jul 2011 16:16

mohamed schreef:Kom dan maar naast mij zitten want tenzij het vis is help ik je wel uit de nood! :D[/quote

We smokkelen wel een pizza naar binnen voor je :-)[/quote]

Super, wat een geruststelling :mrgreen: En anders doet een plastic zak onder tafel ook wonderen :-oo

p.s. iemand nog interesse voor hollandse producten, er zal vast nog wel ruimte over zijn in m´n koffer, dus roept u maar

mohamed

Berichtdoor mohamed » 19 jul 2011 17:34

christien schreef:Super, wat een geruststelling :mrgreen: En anders doet een plastic zak onder tafel ook wonderen :-oo

Italiaanse kost gemaakt door monniken in een plastic zak deponeren? Nooit waar ik bij ben! ](*,)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 19 jul 2011 17:35

christien schreef:p.s. iemand nog interesse voor hollandse producten, er zal vast nog wel ruimte over zijn in m´n koffer, dus roept u maar

Nou, als we 3 dagen blijven en je neemt drie blikken bruine bonen mee, dan hoeven we niet om te komen van de honger. :mrgreen:

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 19 jul 2011 17:50

[/quote]
Italiaanse kost gemaakt door monniken in een plastic zak deponeren? Nooit waar ik bij ben! ](*,)[/quote]

Het is niet te hopen dat alle italiaanse kost door monniken word gemaakt, dan word het echt een monikkenwerk. Maar reken dan maar op een extra maaltijd :mrgreen:

[/quote]Nou, als we 3 dagen blijven en je neemt drie blikken bruine bonen mee, dan hoeven we niet om te komen van de honger. :mrgreen:[/quote]

Hoe kan je nou bruine bonen eten, terwijl italie het land is van de pasta's?

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 19 jul 2011 18:23

over het eten meenemen moeten we het nog maar even hebben Christien! Hier is ook vast nog wel ruimte over, dus hier kan ook wel wat bij in...
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 19 jul 2011 19:40

christien schreef:Het is niet te hopen dat alle italiaanse kost door monniken word gemaakt, dan word het echt een monikkenwerk. Maar reken dan maar op een extra maaltijd :mrgreen:

Dan mag ik wel uitkijken in dat RKK bolwerk want anders word ik nog een smulpaap! :lol:
Hoe kan je nou bruine bonen eten, terwijl italie het land is van de pasta's?

Wat wil je anders meenemen? :roll:

mohamed

Berichtdoor mohamed » 19 jul 2011 19:42

mw schreef:over het eten meenemen moeten we het nog maar even hebben Christien! Hier is ook vast nog wel ruimte over, dus hier kan ook wel wat bij in...

Luister, ik wil best een koffer tillen, maar om er eentje mee Italië in te slepen die volzit met aardappelen is mijn eer te na! ](*,)

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 19 jul 2011 20:48

@mw, is goed daar hebben we het t.z.t nog wel over. Er is nog tijd genoeg om een boodschappen lijstje te maken :mrgreen:

@Mohammed, nee joh het worden geen aardappels maar stroopwafels, chocolade & koelelementen enzo... :-oo

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 19 jul 2011 21:31

@DDD bedankt voor je uitgebreide mail. Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer.
Dus kom gerust met een voorstel, aangezien jij zegt kieskeurig te zijn zal dat vast wel goed komen.
Het lijkt mij gezellig om de kamer te delen met de andere meiden, als dat mogelijk is.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 19 jul 2011 21:49

christien schreef:@Mohammed, nee joh het worden geen aardappels maar stroopwafels, chocolade & koelelementen enzo... :-oo

Wat ik niet zou willen is dat je verhongert in die drie dagen, maar als jij kan overleven op stroopwafels en chocolade dan ben ik gerust! :)

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 19 jul 2011 21:51

Hebben we al iets van Wiepie gehoord? Wil toch wel snel gaan boeken eigelijk...
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 19 jul 2011 21:53

mw schreef:Hebben we al iets van Wiepie gehoord? Wil toch wel snel gaan boeken eigelijk...

haha ik mailde net, als antwoord op de mail van DDD dat we nog niet geboekt hebben.
Ik wil eigenlijk ook wel snel boeken..., maar nog niks gehoord van Wiepie.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 19 jul 2011 21:54

mohamed schreef:Luister, ik wil best een koffer tillen, maar om er eentje mee Italië in te slepen die volzit met aardappelen is mijn eer te na! ](*,)

*zucht* Een man een man, een woord een woord :mrgreen:

Terug naar “Archief”