5-9 september: (single)reis naar Rome

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mw
Moderator

Re: 5-7 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor mw » 16 jul 2011 19:17

Dag eraan vastplakken is niet mogelijk voor Christien. En ik vind 3 dagen ook lang zat eigelijk.
Maar als er anderen langer willen blijven, geen bezwaar!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 16 jul 2011 19:19

mw schreef:Dag eraan vastplakken is niet mogelijk voor Christien. En ik vind 3 dagen ook lang zat eigelijk.

Ja maar als we er pas om 16.25u zijn is dat niet echt een dag dus dan zijn we daar maar 2 dagen waarvan er één in het teken van de terugreis staat, misschien kunnen we een dag eerder vertrekken?
Maar als er anderen langer willen blijven, geen bezwaar!

Samen uit samen thuis!

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 16 jul 2011 19:22

Op zondag vertrekken is i.i.g. voor mij geen optie om principiële redenen.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 16 jul 2011 19:29

mw schreef:Op zondag vertrekken is i.i.g. voor mij geen optie om principiële redenen.

Dan moeten we misschien toch eens kijken wat er verder nog aan leuke steden te bezichtigen is waar wat vroeger low cost vluchten naartoe gaan. Want om nou tegen vijven in de namiddag aan te komen lijkt me geen goed plan, dan is het haast net alsof we naar Rome gaan om te overnachten.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 16 jul 2011 20:37

Helaas is het voor mij niet mogelijk om de donderdag ook te blijven, maar het maakt mij niet uit als er anderen zijn die langer blijven. Zo lang ik weet hoe ik terug naar de airport moet komen dan vind ik het oke :wink:

Maar misschien is het handig om dan toch te kijken naar andere steden, ik ga eens even op onderzoek uit :mrgreen:

Maar hoe eerder we boeken hoe voordeliger, is het niet een idee om de sluitingsdatum te vervroegen?
De enige die mogelijk meegaat is meisje 20, misschien kunnen we haar pb-en wanneer zij al iets weet?
Of vinden jullie dat geen idee?

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 16 jul 2011 20:42

Meisje20 pben moeten we doen! Vervroegen naar dinsdag? Zodat we dinsdagavond kunnen boeken ofzo?

Waar ik ook nog aan zit te denken: 1 of 2 weken eerder gaan, maar dan ligt natuurlijk aan ieders agenda. Mocht dat en optie zijn, dan moet dat uiterlijk maandag bekend zijn?

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 16 jul 2011 20:51

Wat mij betreft is dinsdag oke, misschien handig om via pb en of mail (ik heb al een aantal mailadressen) af te spreken om dinsdag te gaan boeken zodat we online zijn allemaal :wink:

2 weken eerder gaan word bij mij erg lastig, wel is het voor mij een optie om 1 week later te gaan van ma - wo 12-14 sept. Maar of dat dat veel uit maakt geen idee. Ik weet niet wat de voorkeur van de anderen is?

Ik heb even gekeken ik heb redelijke vluchttijden gevonden voor Londen, maar of dat het daar lekker weer zal zijn in september..?

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 16 jul 2011 20:58

Een week later gaan is voor mij weer geen optie. Is dan net weer mijn eerste werkweek na de vakantie.
Datum blijft dus gewoon 5-7 september.

Heb jij meisje als gepb't, of zal ik het ff doen?

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 16 jul 2011 21:05

mw schreef:Een week later gaan is voor mij weer geen optie. Is dan net weer mijn eerste werkweek na de vakantie.
Datum blijft dus gewoon 5-7 september.

Heb jij meisje als gepb't, of zal ik het ff doen?

Ik heb meisje 20 net ge pb't.

Oke, ja dan blijft het denk ik 5-7 september, tenzij iemand anders nog een optie heeft.
Dan ben ik best bereid om te kijken of dat ik op het werk nog wat kan schuiven.

DDD
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor DDD » 16 jul 2011 21:13

Dag allemaal,

We hoeven toch niet allemaal online te zijn als er geboekt wordt? Ik geloof dat Mortlach schreef dat hij ook graag langer bleef, dat geldt ook voor mij. Dus ik vind donderdag of vrijdag terug prima. Op zondag wil ik niet met openbaar vervoer reizen, behalve dan om naar de kerk te gaan... Maar als een deel van de deelnemers ook langer wil blijven is dat heel plezierig. Dan wordt het toch nog een koffer, misschien;-)

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 16 jul 2011 21:32

@DDD, misschien is het wel handig om uiterlijk dinsdag avond in ieder geval te beslissen met elkaar,
waar de reis naar toegaat. + in de vertrektijd.

Dit kan wat mij betreft ook via de email, is het een idee dat 1 of 2 mensen een aantal opties op een rijtje zet wat vluchttijden betreft, zodat we gezamelijk dinsdag daarover kunnen beslissen?

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 16 jul 2011 21:40

Ik vind het prima! Ik zal morgen niet tot weinig online zijn, en maandag ook niet veel. Dus als er een andere vrijwilliger is... :mrgreen:
Ik vind veel prima!

De beste vluchttijden die ik tot nog toe heb gezien, zijn naar Barcelona (9.30 vliegen/11.25 landen). Terug: 14.50u vliegen. Vanaf Eindhoven.

Of vanaaf Schiphol: 7.20 vliegen, en terug 14.50 vliegen of 06.55 heen & terug 15.05.

Kosten zijn ook nog wel redelijk: 90-100 euro.

Zo, en nu ben ik het zoeken even zat! Ik ga naar dromeland 8)

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 16 jul 2011 21:49

Wie o wie bied zich aan om mee een aantal opties te zoeken? Ik ben al een tijd aan het zoeken geweest, en heb qua vliegtickets net zoals mw al wel het een en aantal gevonden. Maar van hotels, en vervoer vanaf de luchthaven heb ik niet zoveel verstand :mrgreen:

Onderstaand vond ik zelf ook wel een optie...

ma 05-09 07:00 Rotterdam (RTM) ma 05-09 09:05 Barcelona (BCN) HV 6061 2u 5m
wo 07-09 20:40 Barcelona (BCN) wo 07-09 22:55 Rotterdam (RTM) HV 6062 2u 15m
Ongeveer 120 euro p.p.

Ik zal morgen ook niet veel online zijn omdat ik moet werken, maar ma avond ben ik wel online.
Dus tot dan... :wink:
Laatst gewijzigd door christien op 16 jul 2011 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 16 jul 2011 21:55

Moeten jullie de naam van het topic niet veranderen ? :-({|=
Toch de invloed van Boer ? :mrgreen:

Faramir

Berichtdoor Faramir » 16 jul 2011 22:16

schelpje3 schreef:Moeten jullie de naam van het topic niet veranderen ? :-({|=
Toch de invloed van Boer ? :mrgreen:

In Barcelona vind je de in aanbouw zijn Sagrada Família.
Een adembenemend prachtig bouwwerk dat je, als je dan toch in Barcelona bent, eens moet bezichtigen. :)

Terug naar “Archief”