Vrijgezellen deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

christien
Majoor
Majoor

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor christien » 11 jul 2011 21:14

Daar zit wel wat in Wiepie, ik denk wel dat dat op gaat.
Ik vind het heerlijk om zelf wat te ondernemen, maar om nou helemaal alleen op reis te gaan,
en elke avond alleen op een hotelkamer te zitten, dat lijkt me nou ook niet echt gezellig.

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 11 jul 2011 21:16

[/quote]
Nou dat kan geregeld worden, ik heb een kast vol dvd's en zelfs van grazend koeien! :lol:[/quote]

Aaahh, wat slim! :mrgreen:

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 11 jul 2011 21:17

Onderaan de pagina verschijnen al aanbiedingen van reizen naar Italië? :mrgreen: Wie gaat mee? (alhoewel mijn voorkeur niet uitgaat naar Italië)

Het zal ook wel aan de persoonlijke omstandigheden liggen hoe je tegen vakantie aankijkt. Ik heb voornamelijk buiten het seizoen vakantie (oke, oke dat is mijn eigen schuld) waardoor ik ook voornamelijk op mijzelf ben aangewezen. Wil ik anders, dan moet ik een jaar van te voren dat met vriendinnen afspreken. En aangezien ik niet van een jaar van te voren planen ben...
Daarnaast ligt het er ook aan wat je vakantie vieren vind. Ik hoef niet perse naar het buitenland. Ik heb ook vakantie als ik in het zonnetje op mijn straatje zit. En misschien ben ik het wel het meeste uitgerust van het weekje mee als vrijwilliger met de Zonnebloem, dan dat ik volgend jaar in Botswana ga doen.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 11 jul 2011 21:21

mw schreef:Onderaan de pagina verschijnen al aanbiedingen van reizen naar Italië? :mrgreen: Wie gaat mee? (alhoewel mijn voorkeur niet uitgaat naar Italië)

Het zal ook wel aan de persoonlijke omstandigheden liggen hoe je tegen vakantie aankijkt. Ik heb voornamelijk buiten het seizoen vakantie (oke, oke dat is mijn eigen schuld) waardoor ik ook voornamelijk op mijzelf ben aangewezen. Wil ik anders, dan moet ik een jaar van te voren dat met vriendinnen afspreken. En aangezien ik niet van een jaar van te voren planen ben...
Daarnaast ligt het er ook aan wat je vakantie vieren vind. Ik hoef niet perse naar het buitenland. Ik heb ook vakantie als ik in het zonnetje op mijn straatje zit. En misschien ben ik het wel het meeste uitgerust van het weekje mee als vrijwilliger met de Zonnebloem, dan dat ik volgend jaar in Botswana ga doen.

Straks hebben we een RW groepje singles om mee op vakantie te gaan, plan jij ff een datum MW? :mrgreen:
Bestemming maakt mij niet veel uit, maar als de zon schijnt ben ik al snel tevreden :wink:

Vakantie kan je ook gerust houden in eigen land, ik heb ook vaak vakantie buiten het seizoen om.
Maar dan is het juist ook wel lekker om al is het maar 3 dagen even een korte citytrip te doen, of om even de zon op te zoeken in het buitenland. Als ik thuis ben, blijf ik toch vaak bezig met allerhande klusjes zodat ik aan het einde van de week niet echt het gevoel heb dat ik vakantie heb gehad.....

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 11 jul 2011 21:37

Ik krijg allemaal ads van vakantieveilingen.... wat zullen we bieden mensen?? :mrgreen:

Ja, ik zit nu ook buiten het seizoen, en ben ook totaal niet van vroegtijdige planningen. En inderdaad, als het even flink slecht weer is in NL, tijdelijk even een paar dagen wegvluchten om elders weer even op te warmen is wel fijn.
Maar goed, als je kinderen hebt zijn dit soort ondernemingen ook niet ineens zomaar in de planning te gooien lijkt mij.

Maar missen jullie vrienden/vriendinnen om een reis mee te ondernemen?

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 jul 2011 21:40

mw schreef:Als urologieverpleegkundige weet ik daar wel raad mee :mrgreen:

:lol:
Hèhè, je weet nog niets eens wat ik precies gedroomd heb.

Ik ga af op de info die je geeft en op basis daarvan trok ik mijn conclusie!

Dat middagdutje is niet zo verontrustend hoor. Ik zeg wel dat ik 24 ben, maar niet dat ik 75 jaar ervaring heb. Middagdutje mag dan wel toch 8)

Van mij mag je, maar als we dan samen op vakantie gaan schaf ik wel even een paar oordopjes aan van tevoren!

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 jul 2011 21:43

christien schreef:@Mohammed, ik begrijp wel wat je bedoeld hoor. Dan ben je een paar dagen vrij, of een week en dan wil je nog even lekker vakantie houden....., maar niet alleen.

Nee, want dan zit je daar in je eentje en waar zal je 's ochtends bij aanschuiven voor het eten? ](*,)
Dan ga je met goede moed bladeren in zo'n reisgids, en check je de laatste update op internet.
Maar helaas er is geen jongerenreis meer die vertrekt...., alleen alle leeftijden :-$
Mwah om daar nou alleen mee mee te gaan, dan heb je toch de kans dat je de enige onder de 75 bent #-o

En om niet verzekerd te zijn van weer een 'zorg'vakantie of wel gewoon werk lijkt me dat niet echt een geschikt idee. Misschien is die droom van mw dan nog zo gek nog niet....., wie o wie gaat er mee naar Italie..? :mrgreen:

Ik ga mee (en ben onder de 75)! Wanneer vertrekken we?

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 jul 2011 21:44

nette schreef:waarom ga jij niet met mohammed mee christien? :wink:

Dat jij vol goede ideeën zit is een waarheid als een koe!

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 jul 2011 21:47

Wiepie schreef:Aaahh, wat slim! :mrgreen:

Ja en als het gras niet groen genoeg is dan zetten we een ander dvdtje op!

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 jul 2011 21:49

christien schreef:en elke avond alleen op een hotelkamer te zitten, dat lijkt me nou ook niet echt gezellig.

Nee, daar is helemaal niks aan, laten we daarom gezellig samen het groene hart van Italië opzoeken! :-oo

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 11 jul 2011 21:51

Zegguh... wie is er nu net terug van vakantie??

Voor sommigen is het ook nooit genoeg ;)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 jul 2011 21:51

mw schreef:Onderaan de pagina verschijnen al aanbiedingen van reizen naar Italië? :mrgreen: Wie gaat mee? (alhoewel mijn voorkeur niet uitgaat naar Italië)

De mijne wel, Italië is onovertroffen!

Voor mij is vakantie vieren ten eerste zonneschijn en daarvoor moet je toch echt naar het zuiden en dan heeft Italië mijn voorkeur vooral ook vanwege de keuken!

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 jul 2011 21:52

Wiepie schreef:Zegguh... wie is er nu net terug van vakantie??

Voor sommigen is het ook nooit genoeg ;)

Nee dat is ook zo en zulke mensen hebben altijd wat te wensen! :-oo

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 11 jul 2011 21:58

christien schreef:Straks hebben we een RW groepje singles om mee op vakantie te gaan, plan jij ff een datum MW? :mrgreen:
Bestemming maakt mij niet veel uit, maar als de zon schijnt ben ik al snel tevreden :wink:

Is goed hoor! Week 36 (maandag-vrijdag) citytrip naar Rome :mrgreen:

Van mij mag je, maar als we dan samen op vakantie gaan schaf ik wel even een paar oordopjes aan van tevoren!
Niet nodig, ik snurk niet. Slaap wandel alleen maar. :-oo

Maar missen jullie vrienden/vriendinnen om een reis mee te ondernemen?

Soms wel. Maar dat komt door ieders persoonlijke omstandigheden en niet door gebrek aan...
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 jul 2011 22:07

mw schreef:Niet nodig, ik snurk niet. Slaap wandel alleen maar. :-oo

Snurk je niet of heb je jezelf nog nooit horen snurken? Daartussen kan nog een wereld van verschil zitten. :lol:

Misschien snurk je zelfs wel onder het slaapwandelen, maar hoe zal ik me daar ooit tegen wapenen?

Terug naar “Archief”