Qua kliederen krijgt hij genoeg mogelijkheid dus daar ligt het aan.Ik denk dat het bij hem vooral is: ik heb alles gedaan om mama naar boven te krijgen, nu komt ze niet meer dus moet ik wat extremers doen. Groeit 'ie hopelijk wel snel uit!
Moderator: Moderafo's

) dat je het prima doet (oh, ik kan nu niet meer teruglezen, maar ik las iets over 'negeren' tijdens het schoonmaken, wat wel een goede methode is hoor). Wel heel vervelend dat het niet helpt.
 ) dat je het prima doet (oh, ik kan nu niet meer teruglezen, maar ik las iets over 'negeren' tijdens het schoonmaken, wat wel een goede methode is hoor). Wel heel vervelend dat het niet helpt. 
 En uitdagen is het zeker! Ik heb besloten dat als manlief er is (hahaha) hij het dan lekker mag gaan oplossen. Het is zo jammer want verder is het zo'n heerlijk mannetje en tsja, moeilijk...ach da's relatief toch
 En uitdagen is het zeker! Ik heb besloten dat als manlief er is (hahaha) hij het dan lekker mag gaan oplossen. Het is zo jammer want verder is het zo'n heerlijk mannetje en tsja, moeilijk...ach da's relatief toch  ?
?
 Iemand ervaring met Tujababy druppels (VSM) om de bijwerkingen van de inentingen te beperken?
 Iemand ervaring met Tujababy druppels (VSM) om de bijwerkingen van de inentingen te beperken?
 Frederiek slaapt al 2 nachten 'door'. Tenminste, ze slaapt dan 6 of 7 uur achter elkaar. Dus stel dat ik haar half 12 zou voeden, dan zou het doorslapen heten. Maar ik voedde haar iets eerder, dus ze kwam om half 6 en vanmorgen om 5 uur, maar dat is al heerlijk
 Frederiek slaapt al 2 nachten 'door'. Tenminste, ze slaapt dan 6 of 7 uur achter elkaar. Dus stel dat ik haar half 12 zou voeden, dan zou het doorslapen heten. Maar ik voedde haar iets eerder, dus ze kwam om half 6 en vanmorgen om 5 uur, maar dat is al heerlijk 
 Niet alles, want er zat nog genoeg in zijn luier, maar hij heeft wel ontdekt dat het plassen en poepen op de wc leuk is. Echt fijn, hopelijk is hij snel zindelijk, scheelt toch weer luiers
 Niet alles, want er zat nog genoeg in zijn luier, maar hij heeft wel ontdekt dat het plassen en poepen op de wc leuk is. Echt fijn, hopelijk is hij snel zindelijk, scheelt toch weer luiers 
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten