Zwanger deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor MissF » 30 jun 2011 16:12

Bellen naar de vk heb ik ook niet gedaan, al vind ik het soms echt wel slim om wel te doen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust.
Ik durde op de dag dat Frederiek geboren is al bijna niet te bellen. Maar ik vermoedde dat de vliezen gebroken waren, en omdat ze nog niet lag ingedaald, moest ik dan sowieso meteen bellen. Het was ook gewoon overdag, maar toch vond ik het vervelend. Helemaal toen ze zei dat het waarschijnlijk niet de vliezen waren.
Toen ik om kwart voor 1 echt veel pijn had (dacht nog dat het misschien voorweeen waren, haha), heb ik mijn man laten bellen, ik schaamde me gewoon omdat ze vanmorgen ook al waren geweest. Maar toen bleken mijn vliezen toch wel gebroken te zijn en 3 uurtjes later was ze er al :D Dus toch maar goed dat ik had gebeld.

Raar om niet meer zwanger te zijn trouwens. Ik merk dat ik nog steeds allerlei handigheidjes gebruik, zoals niks op de grond leggen, Jurian zo min mogelijk tillen zo, omdat dat met die dikke buik niet zo handig meer was. Maar dat is helemaal niet meer nodig :D Die buik verdwijnt trouwens ook stukken sneller dan bij Jurian. Ik paste vanmorgen gewoon een broek maat 40 :) Dat is wel de grootste die ik heb, maar toch wel lekker dat zwangerschapskleding niet perse meer hoeft. Al ziet het er nog niet helemaal charmant uit ;) maar dat komt wel weer :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 30 jun 2011 16:49

Wow Jamillah, wat een lieverd!
Fijn, Evelien dat je verlof bijna in gaat.
Hier gaat het prima! Ik heb na een paar top-weken nu heerlijk vakantie gekregen en daarna zw&ouderschapsverlof. Ik hoef gewoon in 2012 pas weer aan het werk! :)
Afgelopen dinsdag bij de verloskundige geweest. Het kindje leek aan de grote kant, dus volgende week een groeiecho. We zullen het gaan zien. Ik heb wel last van dikke voeten, m'n schoenen knellen nu echt, dus doe lekker alles op m'n slippers.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 30 jun 2011 17:22

ik vind bellen ook zo 'vervelend' maar ook in het zh zeiden ze: meteen bellen en je mag meteen langs komen, hier nemen we geen risico's mee! Beter teveel dan te weinig... nouja, ik denk dat ze me behoorlijk zat zijn als ik iedere dag ga bellen :lol: maar dat was ik ook niet van plan natuurlijk.

ajl: Wij weten het geslacht nu zeker, ik twijfelde nog steeds, van 1 echo uitgaan vond ik toch wel een beetje 'zenuwslopend', maar het was duidelijk gister. Das een voordeel als alles weer een stuk groter is, dan is dat dus duidelijker te zien :lol:
Maar met geboortekaartjes en traktaties van de meiden durfde ik geen risico te nemen, straks heb ik alles in een bepaalde kleur en kan ik het wegdoen, beetje zonde :wink: het gebeurd niet vaak meer, maar het komt nog wel voor dat ze iets zeggen en er totaal naast zitten.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 30 jun 2011 21:14

Wat een mooi meisje, Jamillah. Ik vind dat ze best wel op Gerlinde lijkt, klopt dat een beetje?

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 30 jun 2011 21:35

aaaah, wat een schatje jamillah

merk hier toch wel dat m'n energie sneller op begint te raken...

ik ben benieuwd wie er het eerst gaat bevallen: schipje of lammetje. succes allebei met de laatste loodjes!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 01 jul 2011 04:53

ik durfde ook niet te bellen, manlief heeft bij julia aan de bel getrokken door te bellen, zelf wilde ik neit. Het is maar goed dat hij het had gedaan, het begin was erom slecht af te lopen!!ik had geen twee of drie uur hoeven te wachten, dan had ik niet meer hoeven te bellen.
Bij marijn was ik wel makkelijker om te belln, puur omdat het ook geen onbezorgde zwangerschap was, De dames en heer drukten me op het hart dat je moet bellen als je twijfelt, Je kan maar 1 keer te laat bellen! ze zeiden altijd: liever tien keer bellen dat je twijfelt dan niet bellen en het is te laat. Zij zijn de deskundigen in dit geval... jezelf moet maar afgaan op het gevoel.

Sterkte verder dames! en de a papa's natuurlijk ok

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 jul 2011 08:06

Gek he dat mannen dat dan wel durven ofzo. Mijn man zou dat ook doen. Ik wil het nog wel aankaarten bij de vk dat ik iemand ben die niet zo snel aan de bel trek. :oops:

Hier vannacht slecht geslapen, komt door wat autobranden bij ons in de straat. ](*,)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 01 jul 2011 08:51

Volgens mij hebben veel vrouwen daar last van..
Ik heb 1x gebeld, na aandringen van mn man, omdat ik toen ook minder leven voelde..
Zelfs toen ik op de dag dat Floris geboren is vanaf s ochtends bloed verloor durfde ik pas s avonds te bellen... En ik twijfelde toen nog steeds, dacht dat ik me aanstelde.. Tja... In t ziekenhuis zeiden ze toen, bij bloedverlies áltijd bellen. Ze waren 'boos' dat ik niet eerder had gebeld.

Hier zeiden ze steeds, liever 10x te vaak bellen dan 1x te weinig...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 jul 2011 09:12

Dat is waar, ik ga dat denk ik maar goed in m'n oren knopen.

Hier een buikfoto van 27+1 dag (incl. de nieuwe jurk voor het feest):

Afbeelding

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 01 jul 2011 09:46

mooie buik en een mooie jurk! :)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 jul 2011 09:48

er komt nog wel wat over m'n armen (want ik zie nu dat ze best wel stevig zijn). :oops:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 jul 2011 12:23

Jannoek schreef:mooie buik en een mooie jurk! :)

@ evelien ik merk hier ook dat alles ronder wordt hoor :oops:

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 01 jul 2011 12:34

mooi evelien!
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein