jamillah schreef:Je moet er ook wel een beetje een kont voor hebben vind ik. Je ziet soms meerijreten in die strakke rimpeldingen, niet te geloven..

Moderators: Memmem, Moderafo's
jamillah schreef:Je moet er ook wel een beetje een kont voor hebben vind ik. Je ziet soms meerijreten in die strakke rimpeldingen, niet te geloven..
LauraC schreef::mrgreen: Nu wil ik dus weten hoe een meerijreet eruit ziet
*Annet* schreef:ken mij het verschelen, als ik zo'n ding aanwil doe ik het toch, meerijreet of niet
nita schreef:zo hier weer een creatie van mij
hij kon niet helemaal op de hals, hij is `in het echt`dus langer, alleen hier heb ik het bovenste stuk omgeslagen
-Judith- schreef:Ik heb heel veel soorten lint, maar hoe ruim ik dat nou netjes op? In de winkel word het vaak om de hand gewikkeld, en dan in 'n zakje, maar ja..Eenmaal thuis heb ik geen klosjes ofzo om het in op te bergen.
Ik heb het nu allemaal in 1 bak, maar dat word zo'n rommeltje!![]()
Wie heeft dé tip!?
-Judith- schreef:Ik heb heel veel soorten lint, maar hoe ruim ik dat nou netjes op? In de winkel word het vaak om de hand gewikkeld, en dan in 'n zakje, maar ja..Eenmaal thuis heb ik geen klosjes ofzo om het in op te bergen.
Ik heb het nu allemaal in 1 bak, maar dat word zo'n rommeltje!![]()
Wie heeft dé tip!?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten