Moderator: Moderafo's
Africa schreef:Wat doetie zelf?
Opleiding/studie/werk/werkloos
En als hij níet de gereformeerde leer aanhangt, wat dan?mohamed schreef:Indien hij uitsluitend uit genade gerechtvaardigd wordt conform de gereformeerde leer, maakt het dan nog wat uit?
jans1 schreef:En dan nog wat anders... Veel van jullie herinneren nog wel hoe mijn laatste verkering uit is gegaan.. (en anders ff teruglezen)
Kom ik net thuis.. Ligt er een excuusbrief op de mat... Bijna 3 maand nadat ie het heeft uitgemaakt.. Het zat em dus toch niet lekker
Flavius schreef:En als hij níet de gereformeerde leer aanhangt, wat dan?
mohamed schreef:Dat is wel fijn zeg, ik kan me voorstellen dat je het zo toch gemakkelijker een plaats kan geven, niet?
mohamed schreef:Hoe kan kaviaar zo duur zijn als jij het niet te pruimen vindt?
Dát is een mogelijke, zij het ietwat cryptische uitleg van het mysterieuze gezegde en meer kan ik er niet over zeggen want dan is het mysterieuze er van af!
jans1 schreef:Nou, ik was eerlijk gezegd in bijna 1 klap genezen... Heb er geen traan om gelaten... Voel(de) vooral erg veel boosheid...
Kvind het gewoon een slappe en minne manier...
nette schreef:
de jongen die ik leuk vond heeft verkering,
maar gisteren zag ik em dus weer in de kerk, kijkt hij nog steeds naar metenminste niet de hele dienst hoor
maar je snapt het vast wel
ik snap er niet veel van, ik heb er maar verder geen aandacht aanbesteed, en expres z'n blik ontwijkt
jongens zijn soms niet te begrijpen
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 31 gasten