*Annet* schreef:@ Jannoek: bij jouw verhaal moet ik aan reflux denken.
dat ja!
Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:@ Jannoek: bij jouw verhaal moet ik aan reflux denken.
Jannoek schreef:Haha lol ajl!
Ben benieuwd wat floris weegt, heb het idee dat hij flink gegroeid is. Cb maar even afwachten.. Spuugde h ook nog een paar uur na de voeding? Misschien krijgt hij ook wel te veel binnen, hij deinkt ook erg gulzig en maakt daar vaak ook flink lawaai bij
ajl schreef:@ jannoek H. maakte ook enorm veel lawaai en liet ook nooit de tepel los. Hij dronk echt zo'n beetje 30/40 minuten en dan stopte ik maar de voeding. Hij bleef eigenlijk continue spugen tot de volgende voeding....echt golven kwamen eruit. IN het begin heb ik echt enorm vaak zijn kleding verwisseld, boxkleed gewassen en zijn bed verschoond.....alles was continue doorweekt. Wij maakten ons enorme zorgen en gingen naar de ha. Deze heeft wel 3 x de weegschaal gecontroleerde, wilde niet geloven dat hij zoveel gegroeid was. Wij moesten hem timen...de voeding mocht niet langer duren dan 10/15 minuten en nog groeide hij ruim 1 kg in de maand.
Evelien schreef:In dat soort kerken (waaronder ik die van ons nu even beschrijf) heb je oppas en gaan de kinderen voor de aanbidding naar hun eigen groep (t/m 11 jaar). Vanaf 11/12 jaar zitten ze bij ons in de dienst. Maar niet alle kinderen vinden het fijn/gezellig om naar een groep te gaan het is altijd vrijwillig.
Bij ons is het ook niet erg als je even de zaal uit loopt (bijv. naar toilet te gaan).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten