En van de week kwam ik iemand tegen die vroeg aan me: 'Is je haar nou sluiker geworden??'

Verder is het allemaal super goed bedoeld, uiteraard, maar meestal denk ik van: Laat me met rust. Nog het meest irritant zijn de mensen die eigenlijk dicht om je heen staan en haast nerveuzer zijn dan ik. Mn ma bijv. Toen ik van de week even geen zin had in een bakkie doen vroeg ze: 'Ben je aan het rommelen soms?' GRRRRRRRRRRRR, vraag dat niet! Dan heb ik een schoonvader die volgens mij het liefst bij de bevalling zou zijn want tegen de tijd dat het zover is gaat ie zich ook ineens interesseren voor mn buik en zwangerschap. En mn schoonmoeder smst om het uur onzinnige dingen als: 'Neem tel mee onder douche..' Etc etc.. Ik heb manlief op het hart gedrukt alsjeblieft niet steeds te vragen of ik al wat voel, want als dat zo zou zijn zou hij de eerste zijn die het hoort toch?
Tot zover mn frustraties, verder gaat het prima met me, en zodra die hormonen weer weg zijn en ik dit stukje na lees zal ik er wel verschrikkelijk hard om moeten lachen

Buikfoto, hmz, zal is kijken Jannoek..
@Schipje, en niet veranderd van naam intussen?