ik denk dat iedereen een zwangerschap anders ervaart. Ik vond/vind het geweldig om zwanger te zijn! Ik voel me dan ook super goed en heb nergens last van. Begin nu (vanaf 32 weken) te merken dat ik echt minder kan bewegen, maar ik heb afgelopen week nog de plinten voor het plafond staan zagen... tja ik heb daar overdag de tijd voor, savonds maakt het weer herrie voor de kinderen...
merkte op mn werk ook dat het niet meer zo makkelijk ging, maar heb geen stapje terug hoeven doen tot 33 weken. Daarna met verlof gegaan (ouderenzorg).
Dus nee, echt beroerd heb ik me niet gevoeld dit keer. Al heb ik wel last van mn stemming, dat kan zo omslaan

en int begin heel veel ziek geweest maar dat was ik waarschijnlijk ook geweest als ik niet zwanger was, want heel het huis deed gezellig mee.
Maar ik begin het nu ook wel 'zat' te worden, van mij mag ik met 37 weken bevallen.
Heb totaal geen last van mn veranderde lichaam, vind het zelfs wel leuk zo eigenlijk.
Maar ik kan me voorstellen als je je moe, slap, misselijk etc voelt, slecht slaapt, pijn hebt bij lopen enz dat je het spuugzat bent en er dus ook niks aan vind, dat hele zwangere gebeuren. Gelukkig nemen we het allemaal nog 'voor lief' aangezien er echt onwijs veel zwanger zijn
Evelien: leuk als de kleine op muziek reageert. Ik heb dat nog nooit echt gemerkt, maar hier schopt het dan ook de hele dag

(dat ben ik af en toe wel spuugzat, mn ribben zijn weer eens helemaal beurs....)