Die sticker kon je ook bij mij bestellen

Moderator: Moderafo's

Ga toch eens bekijken of ik dat met Jurian voor elkaar ga krijgen
 Ga toch eens bekijken of ik dat met Jurian voor elkaar ga krijgen Nu is dat volgens Nederlandse maatstaven natuurlijk ook jong om al 2 kids te hebben binnenkort.
 Nu is dat volgens Nederlandse maatstaven natuurlijk ook jong om al 2 kids te hebben binnenkort.

ow, wat gaat het snel.
 ow, wat gaat het snel. 

Sterretje schreef:Staan er nog mensen op de 1e pagina niet bij?? Ik weet nief of ik alles heb?
 maar volgens 1e pagina is liefie nog steeds niet bevallen
 maar volgens 1e pagina is liefie nog steeds niet bevallen  

ajl schreef:Vervelend missf al dat vocht. Had je daar de vorige keer ook last van?
Volgens mij heb ik de volgende zwangerschapskwaal te pakken. Ik hoor veel slechter. Mijn oren zitten potdicht. Ik heb dat de eerste zwangerschap ook gehad, maar alleen veel later in de zwangerschap en op het moment dat ik al veel vocht vasthield. Gelijk na mn bevalling kon ik toen weer horen. Nu houd ik geen vocht vast, maar hoor wel weinig ( en ik ben niet verkouden)
 Is je lijstje bijna klaar?
 Is je lijstje bijna klaar?](./images/smilies/eusa_wall.gif) Ben dus erg blij met de hulp van manlief en alle andere toppers om ons heen
 Ben dus erg blij met de hulp van manlief en alle andere toppers om ons heen  
  Dat was hij sowieso al wel overdag, maar 's avonds en vaak ook 's middags was het huilen geblazen en niets hielp. Nu ligt hij heerlijk te slapen.
 Dat was hij sowieso al wel overdag, maar 's avonds en vaak ook 's middags was het huilen geblazen en niets hielp. Nu ligt hij heerlijk te slapen.  

Maar 12 weken zo. Dat is lang.
 Maar 12 weken zo. Dat is lang. 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 108 gasten