islam is de antichrist

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

schaapje
Generaal
Generaal

Re: islam is de antichrist

Berichtdoor schaapje » 04 jun 2011 11:59

="RogierV"Mischien kunnen we gewoon respect hebben voor elkaar? wel zo fijn.

Toen ik beroofd werd door een NEDERLANDER kwamen er wel mooi 3 Morrokaanse gasten mij te hulp. De hele kerk die net uitliep stond er gewoon naar te kijken.
Mijn geld zet ik dus altijd op Saladin tegenwoordig.

Toen wij nog in onze dierenvellen rondliepen waren de arabieren al bezig met sterrenkunde, optiometrie , geneeskunde noem het maar op.

Volgens mij heb ik niemand op dit forum zien schrijven dat we geen respect moeten hebben
voor moslims. ](*,)
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

RogierV
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor RogierV » 04 jun 2011 12:00

Niet met zoveel woorden nee......
Bratskikh, narudov soyuz vekovoy!

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 04 jun 2011 12:03

quote="RogierV"Niet met zoveel woorden nee......

Deze verdachtmaking werp ik verre van mij, ik vind ik niet juiste want jij
kent mij niet en weet totaal niet hoe ik met moslims om ga [-X

JHM
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor JHM » 04 jun 2011 12:33

schaapje schreef:Volgens mij heb ik niemand op dit forum zien schrijven dat we geen respect moeten hebben
voor moslims. ](*,)

Inderdaad, ik heb gewoon respect voor mijn medemens ongeacht zijn of haar komaf of geloof. Maar om respect te tonen voor een geloof dat volgers van Heere Jezus bestempelt als leugenaars, nee daar begin ik niet aan.
Laatst gewijzigd door JHM op 04 jun 2011 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Alleen als je heimwee hebt kom je thuis.

JHM
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor JHM » 04 jun 2011 12:35

RogierV schreef:Toen ik beroofd werd door een NEDERLANDER kwamen er wel mooi 3 Morrokaanse gasten mij te hulp. De hele kerk die net uitliep stond er gewoon naar te kijken.
Mijn geld zet ik dus altijd op Saladin tegenwoordig.

Na een avondje opsporing verzocht piep je wel anders :lol:
Alleen als je heimwee hebt kom je thuis.

RogierV
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor RogierV » 04 jun 2011 12:55

Hoho niet iedereen beschuldig ik hier van.

Schaapje vooral niet ik kan je tot op heden niet betrappen op serieuse onbeschoftheid/onaardigheid. Dit in tegenstelling tot mijzelf en enkele anderen dus chill em willem :D.
Na een avondje opsporing verzocht piep je wel anders

Ik zie geen Marokkanen,Fransen,Nederlanders,Moslims of Joden, ik zie mensen. Later ga je pas merken dat sommige `groepen/culturen` gemiddelde eigenschappen hebben. Zodra je dus ook beseft dat die mensen(want dat zijn het) net zo blanco geboren worden als jezelf, word het makkelijker om na te gaan waarom ze zijn zoals ze zijn.
En tuurlijk de percentages (in aboslute relativiteit) voor tuig liggen hoger in etnische/culturele minderheden. Iedereen benoemt dat en roept erover maar niemand denkt aan een oplossing. Behalve dan de briljante oplossing `terug naar hun eigen land` moet ik dan ook terug naar Canada als houder van een dubbel paspoort? Bovendien ga je dan een serieus arbeidprobleem tegemoet, alsmede wat ik ervaar als een ernstige verarming van onze samenleving. Ik omarm die diversiteit en vaar er wel bij, snap je dan niet dat we moeten samenwerken om het nog 100.000 jaar vol te houden? Heb je enig idee wat we als mensen kunnen bereiken als we elkaar gewoon respecteren ongeacht whatever. We kunnen als goden worden! maar niet als we elkaar blijven afslachten als honden.

Eerbied
Mineur
Mineur

Berichtdoor Eerbied » 04 jun 2011 13:01

RogierV schreef:We kunnen als goden worden! maar niet als we elkaar blijven afslachten als honden.

Ik zou zeggen, ga op reis doorheen alle islamitische landen en verkondig deze wijsheid overal en schreeuw het van de daken. Misschien dat genocides zoals in Soedan, waar ruim 400.000 christenen nog in deze eeuw zijn afgeslacht, dan voorkomen kunnen worden.
Gelukkig de barmhartigen, want zij zullen barmhartigheid ondervinden. (Matteüs 5:7)

RogierV
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor RogierV » 04 jun 2011 13:06

Ik ben in Iran geweest oa. (Persepolis.Teheran etc) en behalve de erg religieuze mensen(net als hier overigens) zijn die perzen een van de betere mensen, waarvan ik de eer heb gehad ze te ontmoeten.

Denk je ook niet dat mbt Soedan het een Afrikaans probleempje is?, in plaats van Moslims an sich.
Why dont you jst hop on board , and come on in for the big win!

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 04 jun 2011 13:06

quote="RogierV"Hoho niet iedereen beschuldig ik hier van.

Ik zie geen Marokkanen,Fransen,Nederlanders,Moslims of Joden, ik zie mensen. Later ga je pas merken dat sommige `groepen/culturen` gemiddelde eigenschappen hebben. Zodra je dus ook beseft dat die mensen(want dat zijn het) net zo blanco geboren worden als jezelf, word het makkelijker om na te gaan waarom ze zijn zoals ze zijn.
En tuurlijk de percentages (in aboslute relativiteit) voor tuig liggen hoger in etnische/culturele minderheden. Iedereen benoemt dat en roept erover maar niemand denkt aan een oplossing. Behalve dan de briljante oplossing `terug naar hun eigen land` moet ik dan ook terug naar Canada als houder van een dubbel paspoort? Bovendien ga je dan een serieus arbeidprobleem tegemoet, alsmede wat ik ervaar als een ernstige verarming van onze samenleving. Ik omarm die diversiteit en vaar er wel bij, snap je dan niet dat we moeten samenwerken om het nog 100.000 jaar vol te houden? Heb je enig idee wat we als mensen kunnen bereiken als we elkaar gewoon respecteren ongeacht whatever. We kunnen als goden worden! maar niet als we elkaar blijven afslachten als honden.

Ik ben het helemaal met je eens Rogier. :D

Maar elkaar afslachten [-X ik denk niet dat dat volgens Bijbelse normen Christelijk is.
Alhoewel daarover in het verleden wel eens anders gedacht is.
Als Christen is het normaal een moslim te respecteren niet om zijn/haar geloof maar gewoon
als medemens.
Het moslimgeloof is anti-christelijk, deze twee dingen hebben niets met elkaar te maken.

RogierV
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor RogierV » 04 jun 2011 13:09

Het moslimgeloof is anti-christelijk, deze twee dingen hebben niets met elkaar te maken.

Denk hier is over na, elke religie is anti andere religies anders was die religie er niet........
gebod 1 en 2.......
Het verschil is dat wij rijker zijn en meer kennis hebben(per capita uitzonderingen daargelaten), waardoor narigheid niet veel meer gebeurt en we gemideld genomen al helemaal niet meer met de bijbel in de hand ten strijde trekken.
Dus Socrates had toch gelijk, het kwaad komt voort uit onwetendheid en het enige geode in deze wereld is kennis.
Net als dat democratie ook onzin is, met het gemiddelde intellect van de Nederlander in acht genomen. Zijn ook de mensen in Sudan etc het slachtoffer van hun eigen onwetendheid. Hier word net als in Nederland misbruik van gemaakt door mensen die net wat meer intelect hebben maar te onwetend zijn om het voor het goede te gebruiken.
Alleen is geweld niet meer aan de orde vande dag omdat wij genoeg`kennis(wijsheid komt voort uit kennis)` hebben om te realiseren dat zulk gedrag geen vooruitgang boekt. Daar zijn ze zo ver nog niet, vooral het actief tegengaan van educatie is een geode strategie om mensen lekker dom te houden en goedgelovig in wat jij zegt.

Eerbied
Mineur
Mineur

Berichtdoor Eerbied » 04 jun 2011 13:16

RogierV schreef:Ik ben in Iran geweest

Iran, is dat niet een land waar ze mensen zonder enige vorm van proces martelen en executeren? Een land waar een islamitische geestelijke president is?
Laatst gewijzigd door Eerbied op 04 jun 2011 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gelukkig de barmhartigen, want zij zullen barmhartigheid ondervinden. (Matteüs 5:7)

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 04 jun 2011 13:19

quote="RogierV"

Denk hier is over na, elke religie is anti andere religies anders was die religie er niet........
gebod 1 en 2.......

Naar mijn weten zijn er, die met verschillende religies willen samenwerken niet uit respect
maar met het idee ja...."zo kan het ook"

Maar als je jezelf Christen noemt en weet wat God heeft gegeven in zijn Zoon Jezus Christus.
en weet hoe groot het lijden was voor Jezus om die Weg vrij te maken voor ons tot God.
Dan ZIJN alle andere religies anti-christelijk.

Ik denk dat je genoeg postings van mij hebt gelezen hoe ik dat zie, dus ik ga over deze
Waarheid geen dicussie aan.

RogierV
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor RogierV » 04 jun 2011 13:23

Vergelijk het met Israel de staat, ziet iedereen als een Jood staat op paspoort....veel zijn dat echter niet.
Veel perzen zijn geen Moslim maar je weet toch wat er gebeurt is met de Sjah ofniet? Veel perzen zijn goed opgeleid en walgen van de dominante positie van religie in hun samenleving(want dat veroorzaakt de executies en andere narigheid). Maarja als je de meerderheid stom houdt vooral de vrouwen(toch al gauw de heflt van je samenleving:P) word het al makkelijker om mensen van alles te laten roepen.

Eerbied
Mineur
Mineur

Berichtdoor Eerbied » 04 jun 2011 13:24

RogierV schreef:Denk je ook niet dat mbt Soedan het een Afrikaans probleempje is?, in plaats van Moslims an sich.

Waarom zijn dan vooral christenen het slachtoffer van wat daar gebeurt als het niets met het geloof te maken heeft?

RogierV
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor RogierV » 04 jun 2011 13:26

Simpel in dat deel van Afrika wonen christenen?

Waren het in Rwanda ook de Moslims? of in Congo?
En volgens die redenatie waarom is Marroko Spanje nog niet binnen gevallen?

Terug naar “[Religie] - Open forum”