Mortlach schreef:Waar haal je dat vandaan?
Hier kun je lezen:
...Do you remember the way that [the Prophet Muhammad] killed "Asmaa bint Marwan? His followers tore her body apart limb from limb, while she was breastfeeding her child. When they returned to him shouting "Allah Akbar," he said: "No two goats will lock horns over her." As you know, goats lock horns over the most inconsequential thing. For Muhammad, however, the killing of a woman while breastfeeding was too trivial a reason for goats "to lock horns over." Is this a prophet of God?...
Dit is uit een interview op Memri TV met Wafa Sultan dat
hier te zien is.
Hier kun je de getuigenis van Ibn Ishaq over de bedenkelijke handelwijze van Mohammed nog eens nalezen.
Hier noemt Wafa Sultan nog meer feiten die wijzen op de slechte behandeling van vrouwen in de islam en de wrede behandeling door Mohammed.
Hier wordt duidelijk dat Mohammed sexuele gemeenschap had met een 9-jarig meisje. Vind je zoiets normaal? Is dat geen mishandelen en martelen?
Mortlach schreef:Dat zeg ik, die keuze kon hij maken omdat de Romeinen de misdadigers wel kruisigden.
Je kunt niet stellen dat de Romeinen een verlengstuk van Jezus waren op politiek gebied, want Jezus stond voor iets heel anders dan de Romeinen, die een gesel waren voor het Joodse volk.
Mortlach schreef:Maar goed, ik begrijp niet helemaal wat je bedoeling nou is met dit islam-bashen.
Islam-bashen? Heb je er moeite mee, Mortlach, om de dingen gewoon te zien zoals ze zijn?
Mortlach schreef:Je schijnt het moslims kwalijk te nemen als ze de radicalere dingen uit de Koran NIET navolgen, maar ook als ze het wél doen.
Je dicht mij woorden en bedoelingen toe die ik niet gebezigd heb. Als moslims, door slecht op de hoogte te zijn van de islamitische leringen, zich vredelievend en verdraagzaam gedragen is dat alleen maar gunstig. Het gevaar schuilt er natuurlijk wel in dat àls moslims zich meer in die islamitische leringen gaan verdiepen, omdat zij zich nou eenmaal moslim noemen en daardoor met een roze bril naar de (deels voor hen onbekende) islam kijken en daardoor de verplichting zullen voelen om meer kennis van de islam tot zich te nemen, dat moslims dàn kunnen gaan radicaliseren.