aaargghhh ik heb vanochtend m'n strijkbout laten vallen op de grond. Afdruk op de vloerbedekking (gelukkig op een van de slaapkamers). Nu heb ik geprobeerd om de strijkbout schoon te krijgen. Nu zit er nog wat bruine vlekken op, hoe krijg ik die er af? Ik weet niet zo goed of het afgeeft als ik ga strijken.
Sophie77 schreef:Ik snap het niet, de tijd bij mijn post staat op half 9, maar het was op de klok hier half 10, dus ik ben niet zo vroeg als je dacht, rosaatje ...
Engelse tijd Misschien werkt RW met GMT (Greenwich Mean Time)?
@ Evelien: misschien nog een tip: soort schuurwol waar je alles mee schoonmaakt v.d. onderkant. Ik zelf vind de stiks e.d. een ramp (gesmeer, maar ik word ook benauwd van de lucht)
gelukkig is mijn wasmachine weer gemaakt, hij was in 5 minuten klaar, er zat een of ander kapot kledingstuk en wat munten ergens in, hij had ze er zo uit. Valt me weer mee Morgen dus maar de was weer doen, krijg er gewoon weer zin in
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...
nou missF dat viel weer mee, gelukkig. Kan je weer lekker wassen, met dit heerlijke weer is het zo droog. @sophie, dat viel weer mee dan.....maar even goed is't best vlotjes...bij mij hing rond die tijd m'n droogmolen ook vol en 't is inmiddels ook gestreken/gevouwen, maar kan de moed nog niet krijgen om het in de kasten te leggen/hangen.
Vanmiddag en vanavond ben ik vrijwel de hele tijd weggeweest, dus hier ligt de was wel droog, maar nog ongestreken en ongevouwen in de wasmand. Nou ja, vrijdag zien we wel verder ...