Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:binnenkort het namenboekje van m'n ouders er maar eens bij halen.
gempa schreef:online kan je ook heeel veel vinden.

dus ik let nu extra goed op dat ze haar lipjes goed heeft en dat scheelt erg veel! Heb nu veel minder last met aanhappen. Naar buiten gaan ging goed maar ik denk dat het verschil maak dat jij een zware buikoperatie gehad hebt en ik niet. En al mijn hechtingen zijn ook genezen kan gewoon op mijn hurken enz zitten.
  dus ik let nu extra goed op dat ze haar lipjes goed heeft en dat scheelt erg veel! Heb nu veel minder last met aanhappen. Naar buiten gaan ging goed maar ik denk dat het verschil maak dat jij een zware buikoperatie gehad hebt en ik niet. En al mijn hechtingen zijn ook genezen kan gewoon op mijn hurken enz zitten.  

)
 ) ...
  ...Sophie77 schreef:@vpk: ik laat m'n gedachten er eens over gaan ...

liefie schreef:Doen jullie je kindjes elke dag in bad? Vandaag is het hier nog niet van gekomen omdat ze veel slaapt ik denk dat ik ze straks maar een beetje was op de commode.
(of ben ik nu een hele slechte moeder )
 )
 )liefie schreef:@VPK gaat opschieten! lekker hoor. Is je buik nu groter dan bij je dochter of niet?
 maar goed, moet dan ook nog 15 weken dus er kan nog heel wat gebeuren. Wat gewicht betreft loop ik nu wel wat achter bij de 1e zw.schap omdat ik in het begin 5 kg was afgevallen en die zitten er nu ongeveer weer bijop. dus zit eigenlijk nog steeds op m'n normale gewicht
  maar goed, moet dan ook nog 15 weken dus er kan nog heel wat gebeuren. Wat gewicht betreft loop ik nu wel wat achter bij de 1e zw.schap omdat ik in het begin 5 kg was afgevallen en die zitten er nu ongeveer weer bijop. dus zit eigenlijk nog steeds op m'n normale gewicht  
 weet ongeveer al hoe dat gaat worden, mn kinderen kennende
  weet ongeveer al hoe dat gaat worden, mn kinderen kennende   
  scheelt ook wel dat alles van voren zit. maar ik ben dan ook wel een stukje verder dan jou.
  scheelt ook wel dat alles van voren zit. maar ik ben dan ook wel een stukje verder dan jou. Stip heeft al wel heel wat ideeën geopperd..
 Stip heeft al wel heel wat ideeën geopperd.. Maar ach, da's ook geen ramp.
 Maar ach, da's ook geen ramp. Ik vond Floris altijd heel mooi. Manlief was er stellig van overtuigd dat we een meisje zouden krijgen, tot de 20 weken echo.
 Ik vond Floris altijd heel mooi. Manlief was er stellig van overtuigd dat we een meisje zouden krijgen, tot de 20 weken echo.   Daarvoor wilde hij ook niet nadenken over een jongensnaam. Toen bleek dat we een jochie verwachtten, is die zelfde dag al besloten dat het Floris zou worden
 Daarvoor wilde hij ook niet nadenken over een jongensnaam. Toen bleek dat we een jochie verwachtten, is die zelfde dag al besloten dat het Floris zou worden  . We hebben het daarna nog wel steeds er over gehad, maar zijn er bij gebleven
. We hebben het daarna nog wel steeds er over gehad, maar zijn er bij gebleven  
  Maar goed, een tweede is voorlopig niet aan de orde.
 Maar goed, een tweede is voorlopig niet aan de orde.   
  Vannacht een heel beroerde nacht gehad, Floris kwam elke 1,5 uur.. Uiteindelijk heeft ie kort op m'n buik geslapen.
 Vannacht een heel beroerde nacht gehad, Floris kwam elke 1,5 uur.. Uiteindelijk heeft ie kort op m'n buik geslapen.   

En ik vind het eerlijk gezegd belangrijker dat we een roepnaam hebben die we zelf echt mooi vinden, dan dat er een gekunstelde naam ontstaat maar dat er dan wel vernoemd is.. Maar smaken verschillen wat dat betreft ook natuurlijk
 En ik vind het eerlijk gezegd belangrijker dat we een roepnaam hebben die we zelf echt mooi vinden, dan dat er een gekunstelde naam ontstaat maar dat er dan wel vernoemd is.. Maar smaken verschillen wat dat betreft ook natuurlijk 
 Voordat we getrouwd waren zaten we soms al te fantaseren over namen, en daar is een naam gevallen die we nu ook willen gebruiken voor een jongen. Voor een meisje duurde het wel wat langer, niet echt voor verzonnen ofzo, maar daar ben ik nu wel uit en manlief vind het ook wel prima
 Voordat we getrouwd waren zaten we soms al te fantaseren over namen, en daar is een naam gevallen die we nu ook willen gebruiken voor een jongen. Voor een meisje duurde het wel wat langer, niet echt voor verzonnen ofzo, maar daar ben ik nu wel uit en manlief vind het ook wel prima  Lijkt me idd echt zo moeilijk als je echt nog geen idee hebt! Succes met uitzoeken!!
 Lijkt me idd echt zo moeilijk als je echt nog geen idee hebt! Succes met uitzoeken!!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 432 gasten