zie het probleem er niet van in eigenlijk. Hier lopen ze me ook achterna, maar heb er echt geen moeite mee. Scheelt ook wel dat ik beneden de deur niet eens dicht doe, vind dat zo'n klein hokje, als er visite is loop ik wel even naar boven
ideaal trouwens, als je wc papier op is, halen ze het even voor je uit de gangkast
PPM: Sarah doet dat ook heel erg en Eef begint er nu ook mee. Volgens mij is het een fase. Geef er weinig aandacht aan en ik hoop dat het snel vanzelf over gaat.
Ze moeten hier overigens wel delen, maar 1 of 2 dingen mogen ze voor zichzelf houden. Ligt er een beetje aan hoe of wat. En als er vriendjes over de vloer komen wil dat niet zeggen dat ze OVERAL mee mogen spelen, ik kijk wel een beetje naar waar ze erg zuinig mee doen, dan zeg ik dat ze daar vandaag niet mee mogen spelen. Gaat over het algemeen prima gelukkig.
vpk: driftbuien van eef negeer ik volkomen, leg 1 keer uit wat ik ervan denk en daarna stap ik gewoon over dr heen. Moet zeggen dat ze ze bijna nooit heeft eigenlijk. Bij Sarah moet ik er wel op in gaan anders komt ze er nooit meer uit

maar daar kun je eigenlijk geen pijl op trekken en das een geval apart