Wow, wat een geklets hier nog steeds! Moest heel wat pagina´s bij lezen
Wat kinderwagens betreft: wij hebben gekozen voor de Mima Xari. Heb 'm nog geen een keer ' in het wild'

gezien, maar wij zijn er erg blij mee! Toen we 'm kochten was ie net twee weken in de winkel. Kinderwagen is ontworpen door de ontwerper van de Bloom kinderstoel. Tja, je houdt er van of je vindt het afschuwelijk

We zijn gisteren voor het eerst buiten geweest, en hij rijdt heerlijk! Heel licht, en stuurt ontzettend soepel! Verder is de wagenbak heel hoog en is de wagen zelf ook hoog, en aangezien wij allebei > 1,80 m zijn vonden we dat ook belangrijk.
Testen is gewoon echt belangrijk! Bij babypark gouda hebben ze een mooi laantje met rot steentjes en dergelijke, zodat je goed de verschillen kan ervaren

Hier gaat het goed! Af en toe weigert Floris nog de borst, maar als ik kijk wat ik afkolf geloof ik wel dat de productie goed op gang is gekomen

. Ik ga me er niet gek door laten maken, maar geef het dan gewoon in een flesje... Eigenlijk drinkt ie tot nu toe alleen 's avonds echt goed. Ik kijk het nog een paar dagen zo aan, anders toch maar weer de lactatiekundige inschakelen.
@liefie hebben jullie niet langer kraamzorg gekregen door jouw bloedverlies? Wij hebben uiteindelijk twee dagen extra gekregen, anders was zaterdag al de laatste dag.. Nu was gisteren de laatste dag. Wel heerlijk, je eigen huis weer terug, maar ook wel even wennen

. Vooral omdat ik zo weinig mag... Ik ben dan echt geneigd om gelijk weer van alles te gaan doen, maar ja, mag niet..
Ik heb vanmorgen ook even een rokje gepast, en die pastte ook al weer. Bizar want er zitten toch nog behoorlijk wat kilo's aan..
Kan alleen echt nog geen gewone kleren aan hebben omdat dat te veel drukt op de wond. Ik hou het van de week nog maar even bij makkelijk zittende joggingbroeken

Ik denk dat mijn man een vaginale bevalling ook verschrikkelijk zou vinden.. hij riep al weken dat hij het zo erg vond om mij dan te zien lijden.. Uiteindelijk was hij net op het nippertje weer in het ziekenhuis om wel bij de ks te zijn, en dat vond hij toch wel heel bijzonder! Hij kon ook stiekem net langs het schermpje kijken... Alleen toen ze het vel van m'n buik op trokken aan de ene kant en aan de andere kant enorm hard liepen te duwen om Floris er uit te halen heeft 'ie toch maar weg gekeken