Dankjewel voor alle felicitaties en ook voor het feit dat mijn man zijn oma is overleden. Ze had 2,5 week geleden te horen gekregen dat ze alvleesklierkanker had en daarna is het heel snel gegaan.
Gisterenmiddag om 16.00 uur belden mijn schoonvader dat zijn moeder overleden is maar bij mij drong dat bijna niet door had het veel te druk met mijzelf
Gelukkig hebben we 2 weken terug wel bewust afscheid van haar kunnen nemen dus dat is wel heel erg fijn.
@Jannoek Heerlijk dat je weer thuis bent! Hebben ze bij Floris ook zijn suiker gecontroleerd omdat hij zo groot is?
Vervelend dat je geen kraamzorg hebt hopelijk is het snel geregeld! Geniet er lekker van thuis voel je je al wat beter?
Bij de echo hebben ze ook gezegt dat ze er 500 gram naast kunnen zitten (naar boven of beneden) en dat klopt wel want ze werd 4000 geschat en ze is 3825.
Zou jij eigenlijk ook 17 mei ingeleid worden?
Nina is heel tevreden borstvoeding gaat ook super aanleggen vind ik zelf nog best moeilijk (kom handen tekort) maar gelukkig blijkt Arnold daar een ster in te zijn (hij is al gevraagd om op de kraamafdeling te komen werken haha)