Sophie77 schreef:He wat jammer, ik kan 'm ook (nog) niet bewonderen...
Moderator: Moderafo's
Sophie77 schreef:He wat jammer, ik kan 'm ook (nog) niet bewonderen...
Neeltje Jans schreef:Galateia, hoe is het gegaan? Moest hij de hele dag gelijk?
Sophie77 schreef:Na een nacht tobben ben ik net met de jongste naar de huisarts geweest. Ze was vanaf zondagavond niet helemaal lekker, maar ook niet echt ziek. Vannacht is ze de hele nacht in de weer geweest. 'k Had het idee dat ze het heel benauwd had. Dat blijkt te kloppen: er zit een fikse ontsteking in d'r luchtwegen. Ze heeft een kuurtje en een pufje (salbutamol) gekregen. Hopelijk knapt ze snel op en kunnen we vannacht (of eerder al een uurtje) allemaal weer slapen!
jeepeecee schreef:het is al eerder aangekaart, maar is gillen echt een fase, want ik word er hier gek van. lukt haar iets niet of krijgt ze haar zin niet is het gillen.is moeilijk om dan toch voet bij stuk te houden.
kamille1984 schreef:ik weet tis niet het juiste topic misschien, maar kwil graag jullie gebed vragen, vrienden van ons hebben vanavond een kindje gekregen met 26wkn zw.schap en ze zijn aan het vechten voor zijn leven.
alvast bedankt!
kamille1984 schreef:ik weet tis niet het juiste topic misschien, maar kwil graag jullie gebed vragen, vrienden van ons hebben vanavond een kindje gekregen met 26wkn zw.schap en ze zijn aan het vechten voor zijn leven.
alvast bedankt!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten