Jullie zijn mij te snel af
Gisteren morgen moesten we om 08.00 in het ziekenhuis zijn omdat ze de bevalling in gingn leiden. Maandag bij de Gyn bleek ik al 2 cm ontsluiting te hebben en ze zei gelijk het zint me niet dat de kleine minder beweegt en ze heeft een mooi geboorte gewicht morgen kom je terug om in te leiden. Viel wel even rauw op mijn dak eigenlijk had het helemaal niet verwacht.
Gisteren morgen hebben ze direct mijn vliezen gebroken en weeen opwekkers via infuus gegeven die ze elke 20 min ophoogden (infuus prikken viel mij heeeeel erg mee amper iets van gevoeld)
Tot een uurtje of 3 ging het goed daarna kwam ik een weeen storm terecht waardoor ik amper nog adem kon halen. Gelukkig heb ik toen pijnbestrijding gekregen (injectie in mijn been) Waardoor ik iets meer lucht kreeg en tussen de weeen door in slaap viel (al was dat maar heel even natuurlijk)
Om 22.00 had ik pas volledige ontsluiting na een uur persen hebben ze besloten te knippen en met de vacuum pomp een handje te helpen gelukkig was ze er toen vrij snel uit.
Al met al een heftige bevalling gehad de pijn van de weeen ben ik wel kwijt maar aan een tweede moet ik toch even niet denken
Nina weegt 3825gram met 38weken en 1 dag daarom moeten we 24uur in het ziekenhuis blijven voor een bloedsuikerdagcurve (ze is nu al 4 keer geprikt en die zijn allemaal goed nu hoeft ze alleen nog om 23.22 vanavond geprikt te worden (24uur na bevalling) En als die ook goed is mogen we morgen ochtend naar huis!
Ze is trouwens 54cm dus ze ziet er niet echt ''dik'' uit.
Ja een MEISJE helemaal niet verwacht toen mijn man gisteren avond zei het is een meisje blijk ik gezegt te hebben je maakt een grapje
Af en toe zeg ik ook nog hij
Het was gisteren wel een hele rare dag om 16.00 is Arnold zijn oma overleden en om 23.22 is onze dochter geboren zo zie je maar dat dood en leven heel dicht bij elkaar liggen.
Foto volgt nog wel