Refowebkids deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 13

Berichtdoor Galateia » 17 mei 2011 07:38

Zoonlief is vandaag dan voor het echt naar school (hij had al 3 wen-ochtenden gehad). Hij was helemaal hieperdepiep, maar dat mag de juffrouw vandaag lekker oplossen 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 17 mei 2011 07:51

Onze zoon slaapt ook ontzettend licht! Wij hebben boven laminaat en wanneer wij op een "verkeerd gelegd" stukje lopen, wordt meneer al wakker. Nu wordt ons door verschillende mensen aangeraden om naar de osteopaat te gaan. Ook al omdat hij zo heeft getobd met zijn oren. Heeft iemand van jullie ervaring met een osteopaat?

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 17 mei 2011 08:28

Ik heb met onze dochter ervaring met een osteopaat (op aanraden van de fysio) en ben super tevreden. Zij huilde enorm veel de eerste weken, echt dag en nacht. Na 7 weken na een osteopaat geweest en ik kwam thuis met een slapend kind dat nooit meer huilde.... Volgens de osteopaat waren er wel heel veel charlatans op dat gebied, dus ik zou zeker in de buurt bij fysio of huisarts informeren welke goed bekend staat.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 17 mei 2011 08:58

ajl schreef:Ik heb met onze dochter ervaring met een osteopaat (op aanraden van de fysio) en ben super tevreden. Zij huilde enorm veel de eerste weken, echt dag en nacht. Na 7 weken na een osteopaat geweest en ik kwam thuis met een slapend kind dat nooit meer huilde.... Volgens de osteopaat waren er wel heel veel charlatans op dat gebied, dus ik zou zeker in de buurt bij fysio of huisarts informeren welke goed bekend staat.

Dank je! Ik heb twee adressen gekregen die goed zouden zijn, een via mijn zwager (fysiotherapeut) en een via de huisarts al gaf hij aan dat hij niet veel met osteopaten heeft. "als ik geen oorzaak kan vinden, betwijfel ik of een osteopaat dit wel kan....."

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 17 mei 2011 09:09

Klopt, medici zijn er niet zo van. Onze dochter had een sterke voorkeurshouden en een afplatting van haar hoofd. Volgens de cb arts waren er geen beperkingen met draaien.Dat was toen zijn 5 weken oud was. De osteopaat dacht anders en heeft haar behandeld en ik kwam thuis met een kind dat niet meer huilde, maar gewoon sliep en haar hoofdje weer alle kanten op draaide. Ik vind het zeker het proberen waard.

Ik weet niet waar jij woont, maar ik weet in Rotterdam een hele goede ostheopaat, werkt ook samen met verschillende kinderartsen in het spohia kinderziekenhuis.

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 17 mei 2011 09:29

Na een nacht tobben ben ik net met de jongste naar de huisarts geweest. Ze was vanaf zondagavond niet helemaal lekker, maar ook niet echt ziek. Vannacht is ze de hele nacht in de weer geweest. 'k Had het idee dat ze het heel benauwd had. Dat blijkt te kloppen: er zit een fikse ontsteking in d'r luchtwegen. Ze heeft een kuurtje en een pufje (salbutamol) gekregen. Hopelijk knapt ze snel op en kunnen we vannacht (of eerder al een uurtje :mrgreen:) allemaal weer slapen!

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 17 mei 2011 09:47

ajl schreef:Klopt, medici zijn er niet zo van. Onze dochter had een sterke voorkeurshouden en een afplatting van haar hoofd. Volgens de cb arts waren er geen beperkingen met draaien.Dat was toen zijn 5 weken oud was. De osteopaat dacht anders en heeft haar behandeld en ik kwam thuis met een kind dat niet meer huilde, maar gewoon sliep en haar hoofdje weer alle kanten op draaide. Ik vind het zeker het proberen waard.

Ik weet niet waar jij woont, maar ik weet in Rotterdam een hele goede ostheopaat, werkt ook samen met verschillende kinderartsen in het spohia kinderziekenhuis.

Ik woon niet in Rotterdam, maar er ook weer niet zo ver vandaan. Ga het eerst in mijn eigen woonplaats proberen, mocht ik bij deze niet zo'n goed gevoel hebben, dan hou ik het adresje van jou in gedachte.

@sophie: sterkte met je dochter!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 17 mei 2011 10:26

Afbeelding

even jullie discussie onderbreken met een poging om mn kanjer te showen vanuit het ziekenhuisbed. ;) weet niet hoe groot de foto is (sorry moderator alsie te groot is... ;))

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 17 mei 2011 10:36

Jannoek schreef:Afbeelding

even jullie discussie onderbreken met een poging om mn kanjer te showen vanuit het ziekenhuisbed. ;) weet niet hoe groot de foto is (sorry moderator alsie te groot is... ;))

Hij is mooi hoor Jannoek!!!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 17 mei 2011 10:38

ik kan hem niet zien :(

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 17 mei 2011 11:10

ik ook niet

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 17 mei 2011 11:19

trijntjejohanna schreef:ik ook niet
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 17 mei 2011 12:02

ik wel , wat een schatje, mooie haartjes ook!

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 17 mei 2011 13:00

He wat jammer, ik kan 'm ook (nog) niet bewonderen :( ...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 17 mei 2011 18:48

mmm, thuis lukt het ook niet om de foto te bewonderen. jammer hoor!

Terug naar “Archief”