Het ligt ook aan het kind hoe je het aanpakt.
Sarah werd overal wakker van, de bel stond uit als zij ging slapen, de telefoon nog net niet maar we werden ook weinig gebeld
Eva Lynn was juist een vaste slaper. Merkte het niet als je in haar kamer opruimde terwijl ze lag te slapen.
Hier voeden we ze ook alle twee anders op, maar wel in dezelfde 'grote lijnen'.
Je kind laten huilen, wij hebben het ook gedaan. Sarah viel niet in slaap, ook niet bij ons in de armen. Dus telkens weer huilen huilen huilen... Ik had het liever niet gedaan, ben het ook echt niet meer van plan, maar ik denk dat je soms ook echt geen keus hebt. Als je kind huilt tot het in slaap valt, bij jou, in bed, overal, dan maakt het niet uit of het nu huilt beneden in de keuken of boven in het bedje. Maar leuk is anders.
En het slaapprobleem speelt nu al 4 jaar. Dus helpen heeft het niet gedaan, maar het heeft ons wel rust gegeven, toen we er geen avonden meer mee bezig waren om haar te laten slapen.
Wil wel de wieg weer bij ons op de kamer, maar liever geen kind tussenin. We hebben het regelmatig gehad, ze mogen ook best bij ons in bed, maar ik lig zo beroerd. Ons bed is te klein

Want als er 1 bij ons ligt wil de ander ook