Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 20 feb 2004 21:50

Gandalf schreef:
columbus schreef:toen je nog met een mes haar naam in de voordeur groef en op de bushokjes schreef met dikke stift 'Johannes loves huppeldepup'. 8)

Die naam in de voordeur helpt je wel, die zie je elke keer weer, lach dan en zeg hardop 'Johannes, het was een mooie tijd, nu weer tijd voor een andere meid!' 8)

Wordt dat na verloop van tijd niet lastig uitleggen, als op je voordeur meerdere namen staan ingekrast? Moet je dan tegen je huidige vriendin zeggen, met die heb ik een mooie tijd gehad, en met die wat minder en misschien kom jij hier ook te staan?

Gandalf,
Voor je die vriendin meeneemt naar huis MOET die naam al in staan! bedenkt dit: Als je vriendin al die namen ziet, zal ze nog beter haar best doen om jou te behagen! 8)
het idee dat je geliefd bent bij de vrouwen doet haar beseffen dat ze alles uit de kast moet halen om de laatste te zijn wiens naam in die deur gekerft word. :wink:

en wil je die deur netjes houden? oké, ruzie met je pa is niet best. :(
maar die boom is natuurlijk superromantisch!
Je kerft in dat smalle boompje je naam, heel klein, en als je later je ouders het huis uit gewerkt hebt en gelukkig getrouwd bent, dan is die boom inmiddels zo groot en dik dat jullie namen meegegroeid zijn!
Ow, de symboliek die hier spreekt is oh zo mooi! 8)
sluit je ogen en zie die boom met namen groeien in hetzelfde tempo als je vrou'$*& jullie huwelijk! mooi visioen :D
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 20 feb 2004 21:55

Bob de snauwer schreef:
rosekapje schreef:JaaaH! Toestemmig van Vin...

Marry a good cook, kissin' don't last, cookin' do

Vraag voor Dr. Rosekapje.

Hallo Kappie :P ,

Je kunt me wel eens een handje helpen.
Het zit zo;

Ik ben getrouwd, en nog gelukkig ook. Maar, als ik iets wil en zij niet, dan gebeurt het vaak ook niet. Allen maar omdat, ik er dan te vaak om "zeur". Zij houdt dan, soms wel een week, de boot af. Waar ik niet tegen kan is dat ze dat expres doet. Alleen maar, om mij m'n zin niet te makkelijk te geven. Ik vind het een beetje aanstellerietes en een kinderlijke manier van doen. Moet ik haar haar gang laten gaan of mag ik het gewoon verwachten. Ja, ik heb het over de liefde bedrijven :oops: .

(p.s. Ik ben heel gelukkig met haar en we zullen samen heel oud worden).

Groetjes en liefs, Bob. :mrgreen:

ha Bob de Snauwer,

mag ik zo vrij zijn om nog even dit op te merken! :)
Je bent getrouwd lees ik, mooi! maar er is één les die je nog niet geleerd hebt, als je goed om je heen gekeken hebt naar andere getrouwde stellen dan had je moeten zien dat:

'als je eenmaal bent getrouwd dat je gewoon geen zak meer te vertellen of te willen hebt!' :lol:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 20 feb 2004 22:18

bloempie19 schreef:
Dank je wel voor je prachtige bos bloemen!
Voorjaarsgevoelens komen in alle heftigheid opzetten in de praktijk! :D
Dr. Columbus is daar vooral erg gevoelig voor. Hij wil steeds maar weer dat ik zijn nek masseer (maar volgens mij is die pijn na twintig massages toch echt wel verdwenen :roll: ).!

*zit nu in hartvormig bubbelbad gevuld met rozenwater en rozenblaadjes en pakt de laptop er even bij*

Ha Bloempie,

De pijn is gezakt.......naar mn schouders en armen nu :( )

Ik weet het, ik weet het, het is geen makkelijke job al lijkt het soms wel zo, maar de dagelijkse praktijk uitvoeren is gewoon heel erg zwaar.

Zou je zo lief willen zijn om... :oops: mn schouders ook even in te smeren met die heerlijke olie? 8)

Het hoeft niet voor niets, je mag gerust die fooienpot leegmaken :lol:

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 20 feb 2004 22:29

ha DrRosekapje,

Ik ben onderweg naar Twente, al een paar dagen zit ik nu op mn brommert en ben zojuist gestopt in Amersfoort. Dat ik nu kan mailen komt zo, er is hier een internetcafé annex stomerij.
kan ik gelijk mn sokken later cleaneren terwijl ik ff al mn mails doorlees.
ik hoop over een week wel te arriveren in Twente, maar sjonge zeg, wat is dat een end rijden!!

mn sokker zijn schoon, hoor ik net roepen!
groetjes alweer van Cash

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 20 feb 2004 22:37

Bob de snauwer schreef:

Het zit zo;

Ik ben getrouwd, en nog gelukkig ook. Maar, als ik iets wil en zij niet, dan gebeurt het vaak ook niet. Allen maar omdat, ik er dan te vaak om "zeur". Zij houdt dan, soms wel een week, de boot af. Waar ik niet tegen kan is dat ze dat expres doet. Alleen maar, om mij m'n zin niet te makkelijk te geven. Ik vind het een beetje aanstellerietes en een kinderlijke manier van doen. Moet ik haar haar gang laten gaan of mag ik het gewoon verwachten. Ja, ik heb het over de liefde bedrijven :oops: .

Volgens mij houdt jij alleen maar van jezelf! Als je sex wilt moet je er beiden zin in hebben en anders niet aan gaan beginnen!
ja, dat is mijn mening dan he.....

bclinton
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor bclinton » 20 feb 2004 22:40

Hallo assistente Bloempie,

Heeft u misschien enkele tips, gezien uw massage talenten, om van een eenvoudige masseur een temperamentvolle masseur te worden? Ik zou zo graag mn vriendin zien als was in mijn handen, alleen mijn massage technieken zijn van dien aard dat zij niet echt in die romantische stemming beland als ik graag zou willen.
Ik wil haar laten gillen, bij wijze van spreken dan, ja, haar laten genieten van mijn zachte doch dwingende handen. 8)
Maar het lukt me niet :(

Vriendelijke groeten,

BClinton

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 20 feb 2004 22:44

Annettje schreef:
Bob de snauwer schreef:

Het zit zo;

Volgens mij houdt jij alleen maar van jezelf! Als je sex wilt moet je er beiden zin in hebben en anders niet aan gaan beginnen!

Halllo Annetje,

Je word zo onderhand een dagelijkse bezoeker hier :D
Is er iets? :lol:

maar even reageren op je reactie op Bob de Snauwer

Kan jij ergens een tekst aanwijzen, of een zin hier neerzetten die bewijst dat jij gelijk hebt? 'er beiden zin in hebben enz...' :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 20 feb 2004 22:55

Kan jij ergens een tekst aanwijzen, of een zin hier neerzetten die bewijst dat jij gelijk hebt? 'er beiden zin in hebben enz...'

Hallo dr Wijsneus!

Hoef geen tekst aan te wijzen of een zin neer te zetten om mijn gelijk te bewijzen, ik weet gewoon dat ik gelijk heb :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 20 feb 2004 23:05

Annettje schreef:Kan jij ergens een tekst aanwijzen, of een zin hier neerzetten die bewijst dat jij gelijk hebt? 'er beiden zin in hebben enz...'

Hallo dr Wijsneus!

Hoef geen tekst aan te wijzen of een zin neer te zetten om mijn gelijk te bewijzen, ik weet gewoon dat ik gelijk heb :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ha Annetje!

Zeer binnenkort verwacht ik vragen van uw echtgenoot!!!! :P
Met de antwoorden die je geeft gaan bij mij alarmbellen rinkelen!
Echt, het duurt niet lang of je man komt wanhopig langs bij ons in de praktijk :mrgreen:

(beste D. te W'dam, sterkte jongen! ik weet hoe je jezelf voelt nu!) :lol:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 20 feb 2004 23:08

columbus schreef:
Annettje schreef:Kan jij ergens een tekst aanwijzen, of een zin hier neerzetten die bewijst dat jij gelijk hebt? 'er beiden zin in hebben enz...'

Hallo dr Wijsneus!

ha Annetje!

Zeer binnenkort verwacht ik vragen van uw echtgenote!!!! :P
Met de antwoorden die je geeft gaan bij mij alarmbellen rinkelen!
Echt, het duurt niet lang of je man komt wanhopig langs bij ons in de praktijk :mrgreen:

(beste D. te W'dam, sterkte jongen! ik weet hoe je jezelf voelt nu!) :lol:

Voor alle duidelijkheid, ik heb geen omgebouwde trafo lover!!!!!!!! :D :D

echtgenote/je man/ enzzzzzzz

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 21 feb 2004 00:22

bclinton schreef:Hallo assistente Bloempie,

Heeft u misschien enkele tips, gezien uw massage talenten, om van een eenvoudige masseur een temperamentvolle masseur te worden? Ik zou zo graag mn vriendin zien als was in mijn handen, alleen mijn massage technieken zijn van dien aard dat zij niet echt in die romantische stemming beland als ik graag zou willen.
Ik wil haar laten gillen, bij wijze van spreken dan, ja, haar laten genieten van mijn zachte doch dwingende handen. 8)
Maar het lukt me niet :(

Vriendelijke groeten,

BClinton

Hallo lieve BClinton,

Het is gewoon zo: Mannen kennen hun kracht niet! En dat is iets waar je best trots op mag zijn, maar op het gebied van massage is het heel belangrijk dat je wél je krachten kent!
Je zegt dat je een temperamentvolle masseur wilt zijn, maar dat dat niet lukt. Ik geloof dus dat je juist wat teveel temperament gebruikt.
Als je gaat masseren, begin dan heel rustig. Gewoon héél zachtjes kneden. Doe net alsof je een eitje pelt. Dat vinden vrouwen heerlijk!
Het werkt ook ontspannend.
Langzamerhand kun je de druk dan wat opvoeren. Masseer ook niet alleen haar rug, nek en schouders, maar masseer ook de rest van haar lichaam. Natuurlijk wel op plekjes waar zij het lekker vindt. 8)
Iedere keer als je haar op een ander lichaamsdeel masseert, moet je zachtjes beginnen. Het is het beste om te beginnen met zachtjes strelen. Het liefst alleen met je vingertoppen. Ze zal snakken naar het moment dat je haar huid begint te pellen als een eitje!! Op het moment dat ze daarom zal gaan gillen (Jahaa, dat gillen is niet alleen bij wijze van spreken, maar zal als je het goed doet, ook zeker letterlijk gebeuren!), moet je wel gauw maken dat je haar gaat pellen, want anders kan ze doorslaan, doordat ze de druk niet meer aankan. En dat is voor beide partijen natuurlijk zeer onprettig. Bovendien verdwijnt dan de romantische stemming en die is juist zo belangrijk om de massage tot een goed einde te brengen.
De ene vrouw wil trouwens wel dat ze stevig gemasseerd wordt, de ander vindt dat minder nodig. Let goed op wat je vriendin wil. Wat zegt haar lichaam tegen je? En als je dat niet goed weet, vraag het dan voor de zekerheid. Dat waarderen vrouwen altijd zeer, als je vraagt wat ze nu precies willen. (Het lukt mannen namelijk nooit om dit uiterst hoge niveau uit zichzelf te bereiken. Dit is niet denigrerend bedoelt, maar de harde werkelijkheid :mrgreen: )
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Succes in ieder geval!

Liefs Bloempie
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 21 feb 2004 00:55

Er zijn verschillende reacties binnengekomen op de vraag hoe uw eerste zoenervaring was.
Veel mensen wilden deze ervaring wel met ons delen, alleen jammer genoeg niet op het internet.
Gelukkig durfde mevrouw C. uit B. haar ervaring wel met andere refowebbers te delen.
Haar advies luidt: Maak er nooit zo'n blunder van als ik :!:

Mevr. C. uit B. aan het woord:
Ik was, toen ik 15 jaar was mee met een HGJB-kamp. Een heel gezellig kamp! Er waren echter bijna alleen maar pubers op het kamp, die voor het eerst zonder ouders op vakantie waren en daar eens lekker van wilden gaan genieten. Je raad het al: Door te zoenen natuurlijk!
Nou zal je zeggen: Daar is toch niets mis mee? Iedereen moet het tenslotte leren... :roll:
Maar wat als je een jongen uitkiest, die al 10 meiden heeft gezoend en jij nog geen één?? :?
Nou, ik dacht dat ik de oplossing had gevonden: Er op los zoenen, zoals hij nog nooit heeft meegemaakt!
En dat deed ik...
Het gevolg was, dat hij na een paar minuten stopte en vroeg of ik wat minder hard wilde zoenen, want ik vrat hem bijna op :oops: :oops:
Ik heb daarna maar wat rustiger aan gedaan. Al was dat wel heel moeilijk, want hij was gewoon om op te vreten... :wink:
Ik moet er ook nog bij zeggen: Zorg dat je je ogen dicht doet als je zoent! Ik vergat dat te doen. En we waren in een drukke winkelstraat op een bankje aan het zoenen. Ik zag een meisje van een jaar of drie naar ons kijken. Toen dacht ik opeens: Er klopt iets niet! Volgens mij moet ik mijn ogen dicht doen! (Vooral toen ik de jaloerse blikken van dat meisje in haar ogen zag.. Tja, tegenwoordig begint het steeds jonger...)
Ik hoop dat je nu geleerd hebt hoe je het niet moet doen! :mrgreen:

Met vriendelijke groeten,
C. uit B.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 21 feb 2004 10:48

columbus schreef:*zit nu in hartvormig bubbelbad gevuld met rozenwater en rozenblaadjes en pakt de laptop er even bij*

Ha Bloempie,

De pijn is gezakt.......naar mn schouders en armen nu :( )

Ik weet het, ik weet het, het is geen makkelijke job al lijkt het soms wel zo, maar de dagelijkse praktijk uitvoeren is gewoon heel erg zwaar.

Zou je zo lief willen zijn om... :oops: mn schouders ook even in te smeren met die heerlijke olie? 8)

Het hoeft niet voor niets, je mag gerust die fooienpot leegmaken :lol:

Ja lach er maar om, ik weet ook wel dat Vin die fooienpot al leeg heeft gemaakt. :x Niet proberen om me te misleiden hé!! :wink:
Maar ik ben ook tevreden als je voor mij het bad laat vollopen met rozenwater en daar rozenblaadjes bij doet.
Maar ik wil er wel ook een wijntje bij hoor! :mrgreen:
Als ik dan helemaal zwoel en ontspannen :shock: uit bad kom, zal ik je armen en schouders masseren met die heerlijke olijfolie :wink: :mrgreen:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

muis
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor muis » 21 feb 2004 11:45

Hallo dr. Love!

Ik ben al een poosje verliefd op een jongen, maar ik durf het niet te laten merken. Ik ben veel te verlegen.
Wat kan ik hier aan doen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Groetjes muis

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 feb 2004 14:27

Gandalf schreef:
rosekapje schreef:Lieve Gandalf

ik bespeur hier zoiets van HELP in mijn voordeur zijn ook namen gekrast :mrgreen: (dat wil niet zeggen, dat ik bij voorbaat al jouw richting in wijs :mrgreen: , want het kan net zo goed zijn dat je broers (of misschien wel zussen) een naam in het hout hebben gekerfd). Maar weet je lieve Gandalf dat is geen enkel punt, wees gewoon eerlijk, zoals je zelf al aangaf. Je zegt gewoon waar het op staat. Hoe je het hebt gehad met die andere meisjes, stel nou dat het namen zijn van vriendinnen van je broers, of vriendjes van je zussen, wees daar ook eerlijk over :mrgreen:

Stel nou, als ze zegt, tjonge het zijn er wel erg veel (namen)... dan zeg jij... Ik vraag toch ook niet of ik je dagboek mag lezen!!!!

Liefdevolle groet Dr. Rosekapje

Hoi Dr. Rosekapje,

Met mijn voordeur is het goed gesteld (of juist niet), er staat niets op. Ik vrees dat ik ruzie met m'n pa krijg als ik namen in de voordeur ga krassen. En in de boom voor het huis gaat ook niet lukken, die heeft een stam van een paar cm doorsnee :wink:. Of het moet een korte naam zijn, dat kan ook natuurlijk. Heb je nog tips wat ik hier aan kan doen?

Lieve Gandalf

Ja Gandalf, als het een korte naam is, is er inderdaad niks aan de hand, stel nou dat de naam wat langer is, bv. Catharina-Amalia, Beatrix Carmen Victoria ofzo :mrgreen: dan wordt het wat lastiger... Wat je dan zou kunnen doen is haar initialen in het kleine boompje kerven, stel nou dat je toch wil dat haar hele naam er in komt te staan, dan wacht je tot de boom wat groter wordt, of het meisje :wink:

tip 2. Ga verhuizen, zoek een huis op, waar een enorme boom in de tuin staat, let wel op of er al namen ingekerfd staan, zo ja, verder zoeken, of het moeten toevallig dezelfde namen zijn :mrgreen:

tip 3. Koop een dagboek, schrijf daarin wat je kwijt wilt, natuurlijk kan je er ook 1 bij ons bestellen in de $HOP, we hebben twee verschillende soorten, de ene is speciaal ontwikkeld voor mannen, hij is dan ook van hout gemaakt, jaja, zul je denken papier komt ook van de bomen, maar dit is echt anders. De bladzijden, hebben een echte mooie nerf, van de zeer zeldzame, overigens zelf gekweekte, I love-hout boom... Dit boekje is dan ook uitermate geschikt om van alles in te kerfen...
De tweede uitvoering (even voor de dames onderons). is er 1 met een hartvormig slot, op de kaft staat een foto van Dr. Vin en Dr. Columbus, (jaja, ook zelf gekwee ^%$# gemaakt) ze hebben daar overigens weer hun chickendales outfits aan :mrgreen:

Lieve Gandalf, ik hoop dat je wat met mijn tips kunt, zo niet, schroom niet om nog eens langs te komen in de praktijk, ik heb uiteraard nog wel meer methodes op de plank liggen :mrgreen:

Liefdevolle groet Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”