Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 19 feb 2004 19:34

Beste Jan,
Natuurlijk moet jij die taxikosten betalen! Je hebt eerst al hun avond verpest en dan moeten je verloofde en haar moeder daar (letterlijk) voor boeten?! :roll: :?
Ik vind dat echt niet kunnen.
Je hoort er rekening mee te houden dat je in het gezelschap bent van twee andere vrouwen. Waaronder je verloofde nog wel :!:
Bij mij rees toen ik je relaas las, direct de vraag op of je wel echt van je verloofde houdt. Want je hebt als het goed is alleen oog voor haar. Verder ben je als je verliefd bent, blind van liefde. En als je echt verliefd bent, is niemand zo lief en knap als je eigen verloofde. Denk er daarom maar eens goed over na of je nog wel echt van haar houdt.
Wat ik wel fijn vind, is dat de band tussen je schoonvader en jou versterkt is. :D
Maar één tip: Versterk die band voortaan op een andere manier, bijvoorbeeld samen een voetbalwedstrijd kijken onder het genot van een biertje. Of ga voortaan zonder vrouwen uit.

Misschien reageer ik wel een beetje fel, :oops: maar ik kan me er altijd zo kwaad om maken als mannen naar andere vrouwen kijken, terwijl hun vriendin daar bij is! :x

Ik heb trouwens zelf ook zoiets meegemaakt.
Ik zat samen met mijn vriend in de auto, toen er twee vrouwen aan de kant van de weg liepen. Mijn vriend zat gelijk achterste voren achter het stuur! :x Ik werd zo kwaad, dat ik hem een zo'n klap gaf, dat hij gelijk weer recht achter het stuur zat! :oops:

Je hebt dus geluk, dat je alleen maar de taxikosten hoeft te betalen.
Wat dat betreft mag je wel heel zuinig zijn met je vriendin! :wink:

Een liefdevolle groet,
Assistente Bloempie
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 19 feb 2004 19:44

eeehh beste Jan,

Ik ben er ff niet :oops: en eehh het antwoord van Bloempie liegt er niet om, ik zal het mailen aan Jan en verder.... ik heb het druk genoeg 8)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Vin

Berichtdoor Vin » 19 feb 2004 20:06

iemand schreef:Waarom kan het nooit eens zo zijn dat ik een week geen gezeur hebt met mijn vriendin? Altijd komt er wel een moment dat ze mij niet begrijpt. Ik begrijp dan wel wat ze bedoelt maar ik kan het niet uitgelegt krijgen.

Graag antwoord van Dr.Vin

Ik ben eigenlijk op vakantie maar ik reageer vanaf hier wel even.

Lieve iemand,

Je vraagt waarom je nooit een week zonder gezeur hebt met je vriendin. Het probleem met vrouwen zit hem hierin dat ze nooit kunnen genieten van het moment. Vrouwen werken emotioneel zoals mannen seksueel. Ze genieten nooit van het 'nu', of het proces, ze kijken alleen naar het doel en wat er allemaal wel niet in de weg staat om dat te bereiken. Ze focussen op die manier dus eigenlijk alleen op de problemen, in plaats van de goede dingen die ze hebben. :x

Ze begrijpt je niet, en jij haar wel, maar ze wil er geen duidelijkheid over geven. Dit is ongetwijfeld omdat ze van mening is dat je alles maar moet aanvoelen. :lol: Ze zegt zeker ook, beschuldigend, dat jij háár niet begrijpt. Dat kan kloppen, maar de vraag is dan natuurlijk dat als je haar kennelijk niet begrijpt, waarom legt ze het dan niet uit in helder nederlands?

Het is net.. alsof ze expres niet duidelijk is, zodat als alles dan misloopt ze het jou in de schoenen kan schuiven 'omdat' je haar niet begreep.

Wat kun je doen? Tja. Het zijn natuurlijk twee problemen. Het eerste is lastig, het is nou eenmaal vrouwen eigen om alleen de muur te zien in plaats van het trappetje er overheen. Misschien kun je haar afleiden, en dat sluit dan meteen aan bij probleem twee.

Wees vaag terug! Je denkt natuurlijk 'HUH!?'. Dat klopt! Maar je moet lateraal denken, vergeet niet dat het hier om vrouwen gaat. Als ze niet willen begrijpen waarom ze onbegrijpelijk zijn, speel dan de bal terug! Doe net zo vaag, eis dat ze je aanvoelt, en doe net alsof ze het mis heeft zelfs als dat niet zo is; dit houd ze scherp. Misschien dat het op die manier ooit tot haar doordringt. Tót die tijd heb je iniedergeval als positieve bijwerking dat deze gespannen manier van met elkaar omgaan, die ons mannen helaas te bekend is, haar afleid van alle problemen die ze normaal gesproken maakt.

Ik hoop je hiermee een beetje op weg geholpen te hebben, al is het alleen maar zodat je nu begrijpt waarom het begrip ver te zoeken is.

Warme groet,

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 19 feb 2004 20:43

bedankt Dr.Vin, het is mij duidelijk :?
Ik ben blij dat ik die problemen niet hebt 8)

je hoort wel op diegene die deze vraag stelde, er iets mee kan.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Vin

Berichtdoor Vin » 19 feb 2004 20:46

columbus schreef:Ik ben blij dat ik die problemen niet hebt 8)

lol :lol: :lol:

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 19 feb 2004 21:26

dr. love,

hoe kan je iemand vergeten?
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 20 feb 2004 00:44

johannes1 schreef:dr. love,

hoe kan je iemand vergeten?

Johannes,waarom wil je diegene vergeten?

ben je in elkaar gerost?
trok ze jouw neusharen uit?
hield ze niet van je?
hield jij wel van haar?
of vond je haar zus leuker en wil je haar snel vergeten wil zodat je met de zus aan de haal kan gaan?
of stalkt ze je?
noem het maar op!

Wat ik zou doen, probeer alleen de leuke momenten te koesteren, focus je daarop, vergeet die neusharen, vergeet die klappen, ze is vast ook wel eens lief geweest!
Denk aan die eerste zoen, :oops: toen je nog de kriebels had, toen je nog met een mes haar naam in de voordeur groef en op de bushokjes schreef met dikke stift 'Johannes loves huppeldepup'. 8)

denk aan het moment dat je haar moeder voor het eerst zag, toen je met open armen werd binnemgehaald, dat gevoel dat je de ideale schoonzoon was (die je niet bleek te zijn maar dat terzijde)

of denk aan die knappe zus die je stiekem toch leuker vond en waar je zo goed mee kon 'praten' hehe. :P

Je ziet Johannes, haal het positieve eruit, dan vergeet je de nare dingen! 8)
Die naam in de voordeur helpt je wel, die zie je elke keer weer, lach dan en zeg hardop 'Johannes, het was een mooie tijd, nu weer tijd voor een andere meid!' 8)
herhaal dit elke dag en je zal zien dat op een dag het weer tijd is voor een nieuwe liefde, dan komen die gevoelens weer op als krokussen in september. :shock:

Kom je er niet uit met dit antwoord, wees dan iets specifieker! meer details, trekt ook meer bezoekers aan deze rubriek, die smullen van details! :D

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 20 feb 2004 11:06

columbus schreef:toen je nog met een mes haar naam in de voordeur groef en op de bushokjes schreef met dikke stift 'Johannes loves huppeldepup'. 8)

Die naam in de voordeur helpt je wel, die zie je elke keer weer, lach dan en zeg hardop 'Johannes, het was een mooie tijd, nu weer tijd voor een andere meid!' 8)

Wordt dat na verloop van tijd niet lastig uitleggen, als op je voordeur meerdere namen staan ingekrast? Moet je dan tegen je huidige vriendin zeggen, met die heb ik een mooie tijd gehad, en met die wat minder en misschien kom jij hier ook te staan?

Bob de snauwer
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Bob de snauwer » 20 feb 2004 14:25

rosekapje schreef:JaaaH! Toestemmig van Vin...

Marry a good cook, kissin' don't last, cookin' do

Vraag voor Dr. Rosekapje.

Hallo Kappie :P ,

Je kunt me wel eens een handje helpen.
Het zit zo;

Ik ben getrouwd, en nog gelukkig ook. Maar, als ik iets wil en zij niet, dan gebeurt het vaak ook niet. Allen maar omdat, ik er dan te vaak om "zeur". Zij houdt dan, soms wel een week, de boot af. Waar ik niet tegen kan is dat ze dat expres doet. Alleen maar, om mij m'n zin niet te makkelijk te geven. Ik vind het een beetje aanstellerietes en een kinderlijke manier van doen. Moet ik haar haar gang laten gaan of mag ik het gewoon verwachten. Ja, ik heb het over de liefde bedrijven :oops: .

(p.s. Ik ben heel gelukkig met haar en we zullen samen heel oud worden).

Groetjes en liefs, Bob. :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 20 feb 2004 14:33

columbus schreef:De volgende vraag is er ook weer eentje in de categorie ‘wat moet ik er mee?’
Jan H. mailde de onderstaande vraag n.a.v. een avondje stappen met zijn a.s. schoonfamilie.

Ik heb al een paar dagen mot met mijn verloofde. Dat komt omdat ik met haar vader op stap bent geweest. Jan, we moeten eens wat aan de familie banden doen, zei schoonpapa. En hij wist een leuk terrasje dus wij daarheen. Ook verloofde en schoonmoeder mee natuurlijk maar het was toch gezellig.
En mn schoonvader en ik natuurlijk naar vrouwen kijken en fluiten als die langskomen. Dat is echt iets voor mannen onder elkaar, het schept een band en daar was dit uitje ook voor bedoeld.
Binnen de kortste keren bonje in de tent, de dames zeer beledigt omdat er vrouwen waren die terugfloten enzo. En ze wilden niet meer met ons meerijden terug. Ze bestelden een taxi maar die moesten wij betalen!!!!
Kijk, en dáár kan ik dus niet tegen!!! Wel met een taxi naar huis willen maar niet zelf betalen!!
Nu is mijn vraag, of eigenlijk wil ik een bevestiging.

Is het normaal in deze situatie dat IK die taxi moet betalen?

Ik kom er niet uit met mn verloofde, en ik wil mn centen terug! Daarom graag jullie mening erover.
Bedankt alvast.
Jan.H

Beste Jan,
Ik vind dat je groot gelijk hebt, die centen zou ik ook terug willen! 8)
Maar ik vind dat mijn collega dokters Rosekapje en Bloempie er ook een antwoord op moeten geven, die hebben toch een andere, vrouwelijke kijk op dit probleem.
We komen eruit ,Jan! Reken maar!

Lieve Jan H.

Allereerst rijst bij mij de vraag, hoe serieus ik die paar dagen moet nemen, het is al weer een lange tijd geleden dat de terrasjes open waren :mrgreen: (in zekere zin, staat die tijd weer op de stoep :lol: ) en dan denk ik ai ai ai, dat speelt dus al langer…. Dan een paar dagen, maar goed.

Ik bekijk het toch van een andere kant dan Bloempie, ik kan me voorstellen dat je je geld terug wilt en ik vind het dan ook niet reëel dat je verloofde en haar moeder jouw/jullie voor de kosten op willen laten draaien.
Ik zal het proberen toe te lichten, wij vrouwen weten allemaal dat mannen naar andere vrouwen kijken en soms er ook naar gaan fluiten, dat ondervinden we zelf ook :mrgreen: :lol: , mannen kijken naar vrouwen, maar andersom is dat ook zo (au…. :oops: ). Wij vrouwen kijken ook naar mannen. Dat we er wat minder vaak naar fluiten kan te maken hebben met twee punten. 1. We kunnen niet fluiten en 2. we doen het liever een beetje stiekem dat kijken :roll: (beetje struisvogelpolitiek, ik weet het). Tuurlijk, ook ik weet dat dat gedrag een beetje puberaal is, maar een ieder geeft daar weleens aan toe…(ok, jongens/mannen vaker :mrgreen: dan meisjes/vrouwen…)
Ik zou zeggen, confronteer haar eens met het feit, waarom jij niet naar andere vrouwen mag kijken en zij wel naar andere mannen, kijken wat ze zegt, misschien dat ze het in eerste instantie niet toegeeft, maar vraag dan gewoon door. Vraag eens hoeveel mannen zij die bewuste dag in een euh… strakke spijkerbroek heeft gezien, of van wie ze dacht…. Zoooooo 8) , die ziet er…… goed uit… Ik kan je verzekeren ( :oops: …. :oops: ) dat als ze geen zegt, ze niet helemaal de waarheid spreekt (sorry dames….).
Het is toch eigenlijk ook een bevestiging dat als er andere vrouwen naar jullie terugfluiten, jullie nog redelijk goed in de markt :mrgreen: liggen…(als het tenminste niet uitfluiten was…).
Ook vind ik het weglopen, of nou ja wegrijden met taxi en al, niet echt getuigen van stijl, ja sorry hoor, maar als je je dan echt zo ergert of beledigd voelt, ga dan de confrontatie aan. Als je dat dan niet op het terras wilt doen, sleur :lol: dan je man/vader/verloofde/aanstaande schoonzoon mee naar de auto… en dan praat je er thuis over.
Zeker niet, zoals het bij jullie die bewuste dag gegaan is, de vrouwen beledigd, meteen een taxi bellen, jullie laten betalen. Dat getuigd niet bepaald van emancipatie…
En de tijd dat de man alles voor de vrouw betaalde is zeker al over, dat wil niet zeggen, dat je nooit een keer wat voor je meisje mag kopen of betalen, maar iets waar zij perse op staat en jij niet nodig vind (ben ik nog te volgen :mrgreen: ), zeker niet. Zij willen toch die taxi, nou dan kunnen ze hem ook betalen.
Ik wil je dan ook het advies geven, ga praten met je verloofde, praat het uit. Als jullie eruit zijn, praat er dan nog over met je schoonouders, want jij en je verloofde zijn niet de enige met een probleem… Praat met zijn vieren. Vergeet daarna het hele voorval. Ga nog eens samen een terrasje pakken (vanaf 1 maart kan dat weer :mrgreen: :lol: 8) ). Geniet van elkaars gezelschap, ga praten met elkaar, of kijk naar elkaar (dan bedoel ik jij en je verloofde, en je schoonvader en je schoonmoeder, voor de spanning zou je een keertje kunnen wisselen…). Je zult zien dat het ook heel gezellig kan zijn en dat jullie ook best een keer in 1 auto samen terug kunnen komen.
En als jullie dan toch behoeftehebben om te gaan fluiten, laat dan je verloofde met haar moeder langslopen, fluit een romantisch melodietje. Je kan overigens ook gewoon gezellig met je schoonvader op stap, zolang het natuurlijk bij kijken en fluiten blijft…. Hetzelfde geldt natuurlijk voor je verloofde en haar moeder, die kunnen ook best eens samen lekker een terrasje pakken, mannen kijken en evt. een mooi fluitconcert weggeven!

Jan H. ik hoop dat je wat aan mijn overdenkingen hebt en dat de mot over gaat met je verloofde!

Liefdevolle groet Dr. Rosekapje

PS. Maar zo zie je maar weer, 2 vrouwen, 2 verschillende gedachten.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 20 feb 2004 15:33

Gandalf schreef:
columbus schreef:toen je nog met een mes haar naam in de voordeur groef en op de bushokjes schreef met dikke stift 'Johannes loves huppeldepup'. 8)

Wordt dat na verloop van tijd niet lastig uitleggen, als op je voordeur meerdere namen staan ingekrast? Moet je dan tegen je huidige vriendin zeggen, met die heb ik een mooie tijd gehad, en met die wat minder en misschien kom jij hier ook te staan?

Lieve Gandalf

ik bespeur hier zoiets van HELP in mijn voordeur zijn ook namen gekrast :mrgreen: (dat wil niet zeggen, dat ik bij voorbaat al jouw richting in wijs :mrgreen: , want het kan net zo goed zijn dat je broers (of misschien wel zussen) een naam in het hout hebben gekerfd). Maar weet je lieve Gandalf dat is geen enkel punt, wees gewoon eerlijk, zoals je zelf al aangaf. Je zegt gewoon waar het op staat. Hoe je het hebt gehad met die andere meisjes, stel nou dat het namen zijn van vriendinnen van je broers, of vriendjes van je zussen, wees daar ook eerlijk over :mrgreen:

Stel nou, als ze zegt, tjonge het zijn er wel erg veel (namen)... dan zeg jij... Ik vraag toch ook niet of ik je dagboek mag lezen!!!!

Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 20 feb 2004 16:55

Bob de snauwer schreef:
rosekapje schreef:JaaaH! Toestemmig van Vin...

Marry a good cook, kissin' don't last, cookin' do

Vraag voor Dr. Rosekapje.

Hallo Kappie :P ,

Je kunt me wel eens een handje helpen.
Het zit zo;

Ik ben getrouwd, en nog gelukkig ook. Maar, als ik iets wil en zij niet, dan gebeurt het vaak ook niet. Allen maar omdat, ik er dan te vaak om "zeur". Zij houdt dan, soms wel een week, de boot af. Waar ik niet tegen kan is dat ze dat expres doet. Alleen maar, om mij m'n zin niet te makkelijk te geven. Ik vind het een beetje aanstellerietes en een kinderlijke manier van doen. Moet ik haar haar gang laten gaan of mag ik het gewoon verwachten. Ja, ik heb het over de liefde bedrijven :oops: .

(p.s. Ik ben heel gelukkig met haar en we zullen samen heel oud worden).

Groetjes en liefs, Bob. :mrgreen:

Hallo Bob,

Allereerst wil ik zeggen dat ik zo niet aangesproken wens te worden :| , Kappie, we gaan niet vertrouwelijk worden he?! Ik heb een titel ja, Dr. Dr. Rosekapje, wel te verstaan… Dusss…. :mrgreen: Later zien we wel verder…

Bob, waar ik wel blij om ben is dat je gelukkig getrouwd bent! Je zegt dat jullie samen ook oud gaan worden, nou dat moet lukken, want ik zie dat jij de respectabele leeftijd van 26 :mrgreen: hebt bereikt, en nou ga ik ervan uit dat zij dan toch ook een jaar of 22/23 moet zijn, even optellen…euh, das dus zo’n 48 a 49 jaar samen, en das toch al wel heeeeeeel oud :lol: .

Het is natuurlijk logisch, dat als jij iets wil en zij niet, dat dan ook meestal niet gebeurt. (ff, tussendoor, dat moet andersom ook net zo zijn). Ik zou je willen vragen om eens bij jezelf te rade te gaan, of je dan ook niet zeurt, ik krijg de indruk bij je naam, dat je vaak dan ook nog bij het snauwerige :mrgreen: af bent. Ik kan me dan ook best voorstellen dat ze dan expres de boot afhoudt. Jij vind het kinderachtig en aanstellerietes, maar wat dacht je van erover doorzeuren, wat is dat dan? :roll:
Ik geef je dan ook het advies, laat haar gewoon haar gang gaan, want dat ene moment komt vanzelf weer, jullie houden toch van elkaar! Wees lief voor haar, dram een keer niet door, verwacht niks, maar wacht op haar! :lol:

Nog een aantal redenen om haar haar gang te laten gaan:
Ben jij weleens ongesteld geweest? :mrgreen: Nou dan…
Heb jij nooit eens hoofdpijn? :mrgreen: Nou dan….
Vind jij het leuk, om elke dag naar gedram te moeten luisteren? Nou dan…
Wil jij dan echt altijd je zin? :roll:
Zou jij het ook niet spannend vinden, om eens verleidt te worden? Nou dan…
Wil je ook niet eens alleen knuffelen?
Wil jij ook niet eens een gesprek op niveau? Nou dan…
Bestaat jullie relatie alleen uit de liefde bedrijven? Nou dan…
Weet je dan echt niet hoe fijn andere dingen kunnen zijn?

Lieve Bob, ik hoop dat ik je een beetje aan het denken heb gezet en praat er anders over, in de eerste plaats met je vrouw, een volwassen gesprek moet toch mogelijk zijn? Stel dat je er niet uitkomt, mag je eens langskomen bij mij in de praktijk voor een praatsessie, want ik zie dat je vlak bij me in de buurt woont… Stel dat we er dan nog niet uitkomen, dan verwijs ik je door naar mijn collega’s, ga je lekker met hen :mrgreen: praten en dan ga ik gezellig met je vrouw een terrasje pakken! :lol: 8)

PS. Of is jullie huwelijk alleen gebaseerd op haar kookkunsten? :wink:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 20 feb 2004 19:09

Beste mensen van dr. Love.

Ik heb met genoegen terug gekeken naar al jullie reacties in een week tijd. Overweldigend. Daar ik intens en doordrenkt van verliefd zijn ben lijkt het me beter nu even niets te posten, daar ik bang ben voor vragen of jullie suggesties naar bepaalde personen.
succes en bij deze een bos bloemen voor op de balie!

kuzz essie

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 20 feb 2004 19:43

rosekapje schreef:Lieve Gandalf

ik bespeur hier zoiets van HELP in mijn voordeur zijn ook namen gekrast :mrgreen: (dat wil niet zeggen, dat ik bij voorbaat al jouw richting in wijs :mrgreen: , want het kan net zo goed zijn dat je broers (of misschien wel zussen) een naam in het hout hebben gekerfd). Maar weet je lieve Gandalf dat is geen enkel punt, wees gewoon eerlijk, zoals je zelf al aangaf. Je zegt gewoon waar het op staat. Hoe je het hebt gehad met die andere meisjes, stel nou dat het namen zijn van vriendinnen van je broers, of vriendjes van je zussen, wees daar ook eerlijk over :mrgreen:

Stel nou, als ze zegt, tjonge het zijn er wel erg veel (namen)... dan zeg jij... Ik vraag toch ook niet of ik je dagboek mag lezen!!!!

Hoi Dr. Rosekapje,

Met mijn voordeur is het goed gesteld (of juist niet), er staat niets op. Ik vrees dat ik ruzie met m'n pa krijg als ik namen in de voordeur ga krassen. En in de boom voor het huis gaat ook niet lukken, die heeft een stam van een paar cm doorsnee :wink:. Of het moet een korte naam zijn, dat kan ook natuurlijk. Heb je nog tips wat ik hier aan kan doen?
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 20 feb 2004 21:08

essieee schreef:Beste mensen van dr. Love.

Ik heb met genoegen terug gekeken naar al jullie reacties in een week tijd. Overweldigend. Daar ik intens en doordrenkt van verliefd zijn ben lijkt het me beter nu even niets te posten, daar ik bang ben voor vragen of jullie suggesties naar bepaalde personen.
succes en bij deze een bos bloemen voor op de balie!

kuzz essie

Lieve Essie,

Dank je wel voor je prachtige bos bloemen!
Voorjaarsgevoelens komen in alle heftigheid opzetten in de praktijk! :D
Dr. Columbus is daar vooral erg gevoelig voor. Hij wil steeds maar weer dat ik zijn nek masseer (maar volgens mij is die pijn na twintig massages toch echt wel verdwenen :roll: ). Maar ik ben ook niet ongevoelig voor die bloemenlucht hoor... :oops:
Ik ben gelijk maar begonnen met een nieuwe video-opname:" 't Is altijd lente in de ogen van de doktersassistente!"

Liefs, Bloempie
Ps: Veel succes met de liefde! Ik hoop voor je dat je ons niet nodig zult hebben!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Terug naar “Archief”