Wow, wat een hoop getypt

Gezellig
Over de herrie tijdens een bevalling: ik kan me niet herinneren dat ik een kik gegeven heb tijdens de hele bevalling. Het kan dus ook gewoon geluidloos hoor

Het is maar net wat je prettig vindt denk ik. Natuurlijk heb je wel mensen in je slaapkamer, dat kunnen buren misschien horen, nouja, dat zij dan zo. Ik heb er weinig problemen mee als zij zouden weten dat ik aan het bevallen ben, ze hebben er zelf ook 2 hoor, dus hebben het ook allemaal meegemaakt

Leuk dat je kleding hebt gevonden Evelie
Oh Lammetje, ik zie het al helemaal voor me

Hier is in het zkh een enorme hal met winkeltjes enzo als je binnenkomt. Nu kwam ik midden in de nacht binnen, met amper weeen, dus was er niemand behalve de nachtportier, maar als ik met eigen vervoer aan zou komen daar, overdag, dan heb je denk ik heel wat bekijks. En de verlosafdeling ligt ook helemaal niet meteen om de hoek ofzo. Als je met een ambulance binnenkomt zul je wel ergens anders binnenkomen denk ik en is het misschien minder in het zicht
Knap ajl, het zwemmen! Schijnt heel goed voor je te zijn als je zwanger bent, omdat je alles wat minder belast.
Ik blijf nog 4 weken doorsporten als het lukt, dan loopt mijn abonnement weer af, en dan is het nog wel erg kort om nog voor 4 weken te nemen. Maar ik vind het ook ontzettend lekker. Ik let wel op mijn eetgedrag, maar ik denk dat het zeker ook door het sporten komt dat de kilo's wat meer binnen de perken blijven. En sowieso probeer ik regelmatig te fietsen, sowieso altijd naar de kerk, als we een paar boodschappen nodig hebben, naar de stad. Maar we wonen in een heuvelachtige stad, en wij wonen bovenop een heuveltje, dus waar ik ook heen ga, ik moet er altijd tegenop om thuis te komen, en ik merk nu wel dat het me meer energie kost, dan sta ik zo vijf minuten flink te hoesten thuis, alsof ik astampatient ben, wat helemaal niet zo is. Maar zolang het gaat blijf ik lekker doorgaan, want die kilo's van bij Jurian vond ik echt niks.
Vandaag heb ik lekker een vrije dag. Jammer dat het weer wat minder schijnt te worden
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...