een hele fijne vakantie Liefie! Geniet ervan!
Op zondag staat hier tegenwoordig de computer uit, voor onze eigen rust, en vandaag moest ik werken, maar ik wilde perse even snel kijken hoe het met Jannoek ging, lag het hele netwerk er bijna de hele dag uit daar

nouja, nu alsnog gezien dat ik nog niks heb gemist

ajl, als je je niet lekker voelt kan ik me voorstellen dat je de zwangerschap niet als roze wolk ervaart, en als je kindjes zo huilen de tijd erna ook niet.
zwanger zijn vind ik ook geen roze wolk ofzo. Al vind ik het dit keer wel een stuk leuker dan bij Jurian, terwijl ik nu wel een stuk meer misselijk ben geweest, maar dat vergeet ik gewoon als het eenmaal over is

Het enige wat ik nu echt irritant begin te vinden is dat iedereen maar over mijn buik praat. Net alsof ik mijn buik ben. Al die mensen die er wat over zeggen. Heel lief bedoelt hoor, maar zeker op mijn werk ben ik gewoon ik, die aan het werk is, en dan heb ik niet altijd zin in al dat gezwam over dat zwanger zijn. Maargoed, het is allemaal zo lief bedoeld, dus ik zeg er maar niks van verder tegen ze.
Mijn man was gister een beetje verontwaardigd dat ik nog zoveel moet doen voor het kindje kan komen

Ik had een lijst voor mezelf gemaakt wat we allemaal nog moeten kopen en doen, en veel van die dingen zijn mijn taken. Ik zie mijn man nog geen gordijnen naaien

Maar mijn man snapte niet dat het bij Jurian met een week of 25 allemaal helemaal klaar was, en dat ik er nu gewoon weinig zin in heb. Ik denk steeds: komt allemaal wel. Maar ondertussen ben ik toch 32,5 weken zwanger, en is het wel handig als het klaar is als ik 37 weken bent. Niet dat ik geloof dat het kindje dan al komt, maar je weet maar nooit. Beetje vervelend als er dan geen luiers zijn, het wiegje niet opgemaakt kan worden enzo. Hij vond het zo fijn dat toen ik met Jurian uit het zkh kwam alles klaar was, en hij dus weinig meer hoefde, omdat hij er ook weinig weet van heeft wat je allemaal nodig hebt voor zo'n ukkie. Daar heb ik me altijd vooral mee beziggehouden, hij een stuk minder.
Nu gaat hij binnenkort de vloerbedekking in de inbouwkast leggen, de lamp ophangen en de vensterbank maken, dan zorg ik dat de rest klaar is, hebben we afgesproken

Heb zelf zoiets: als het wiegje maar klaar staat is het toch best, dan komt de rest wel hoor. Meestal ben ik de controlfreak en wil ik alles op tijd klaar hebben, nu is hij het. Vult elkaar weer goed aan

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...