mw schreef:@ Petra: heb over een gekoppel-geralateerd onderwerp gedroomd ja. Te erg voor woorden![]()
vertel, nu ben ik wel erg nieuwsgierig...
Moderator: Moderafo's
mw schreef:@ Petra: heb over een gekoppel-geralateerd onderwerp gedroomd ja. Te erg voor woorden![]()
Petra777 schreef:vertel, nu ben ik wel erg nieuwsgierig...
mw schreef:Voor mij was het een bekende ja, maar niet op liefdesgebied. Het grappige was eigelijk nog, dat ik in de nacht erna het vervolg te dromen kreeg. Misschien wil het me wel wat zeggen![]()
Lief dat je er naar vraagt! Helaas nog steeds niet opgeknapt. Zolang ik geen koorts heb voel ik mij redelijk, maar 's avonds komt toch steeds weer de koorts opzetten.
Petra777 schreef:Hopelijk knap je snel helemaal op en dan maar eens met je aanstaande afspreken.
mw schreef:Lief dat je er naar vraagt! Helaas nog steeds niet opgeknapt. Zolang ik geen koorts heb voel ik mij redelijk, maar 's avonds komt toch steeds weer de koorts opzetten.
mohamed schreef:Ik dacht dat jij niet bijgelovig was?
filia schreef:De koppelaars zijn écht weer uit hun winterslaap ontwaakt... Kreeg vanavond weer een 'leuke vriend' aangeboden 'die precies bij jou zou passen'.Heb het aanbod om 'iets te regelen' vriendelijk doch zeer beslist van de hand gewezen.
Mijn spontaniteit zakt op door anderen gearrangeerde ontmoetingen-met-een-hoger-doel hard richting vriespunt.
Laat mij maar gewoon ongedwongen mensen ontmoeten zonder dat er meteen besloten moet worden of het om een potentiële bruidegom gaat...
Het argument was dit keer trouwens: wat jammer dat jij nog vrijgezel bent, je zou zo'n goede moeder zijn. Dat vond ik wel een originele & lieve motivatie.
mohamed schreef:Het is en blijft simpelweg de goede treffen en daarom sta ik open om te daten, want daten is weten net als meten!
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 42 gasten