Haha, ja, dat is meteen helemaal goed. Krijgen jullie bij het gezinsonderzoek gesprekken met M. er bij? Dat vond ik zo spannend, he, want je voelt dan gewoon dat er wordt gekeken naar alles wat je zegt en doet en hoe je omgaat met situaties. Brrrr. Ben blij, dat we dat gehad hebben!
Ik word van binnen echt helemaal opgevreten door het verlangen naar ons tweede kindje en het verlangen terug te gaan naar het geboorteland van onze zoon. We weten nu, dat het een hele heftige en zware reis zal worden, maar het zijn wel de roots van onze zoon. Ik wil zo graag met hem terug naar de mensen die voor hem hebben gezorgd, toen hij dat zo nodig had. De mensen die er voor hebben gezorgd, dat hij nog leeft. Ik wil gewoon zo graag naar Lagos en die mensen laten zien, hoe het nu met hem gaat en hoe fantastisch hij opgroeit. Ik wil zo graag ons tweede kindje ontmoeten. Die eerste blik, die geur die je de rest van je leven bij blijft (ik weet nog hoe onze zoon rook toen hij op schoot zat), die eerste keer... nou ja, gewoon. Wie is ons tweede kindje? Wat voor karaktertje zit er in? Heeft het een heftige achtergrond? Zal het de eerste tijd bang zijn van ons, of juist niet? Zullen we in staat zijn die eerste weken het ijs te breken, een eerste tere band op te bouwen? Ik wil zo graag nu naar Schiphol...
Dat wil ik gewoon allemaal. En dan het liefste nu.