Zwanger deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor liefie » 24 apr 2011 20:28

@Jannoek Lekker is dat met je voeten in koud water doe ik de laatste dagen ook geregeld. Vervelend dat je last van de warmte hebt volgens mij wordt het komende week niet zo heel warm meer hoor.
Gelukkig kan ik goed tegen de warmte en heb er nu ook geen last van. Sterkte met de laatste loodjes!

Hier vandaag een extreem druk kind in mijn buik volgens mij is hij de schade van gisteren aan het inhalen (erg drukke dag gehad en de kleine amper gevoeld)
woensdag ga ik de klossen,ondersteek en rugsteun ophalen en het kraampakket dan is hier alles zo goed als klaar.

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 25 apr 2011 13:00

Liefie en Jannoek, ik vind die koude voetenbakken van jullie een erg goed idee! Vandaag vind ik de warmte meevallen, er staat een lekker windje, maar die tip van dat koude water ga ik onthouden.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 apr 2011 16:33

lekker dat alles bijna klaar is Liefie! Dus lekker relax verlof houden :D
Sterkte voor alle meiden die last hebben van de warmte! Ik merk dat ik het in de zon zelf best snel te warm vind, maar in de schaduw, heerlijk, het mag van mij tot eind september dit weer blijven :D Ik geniet er wel van.
Beetje druk weekend gehad hier, veel mensen over de vloer, bij anderen langs, vandaag dag bij mijn ouders, en rondgelopen in een speeltuin en op een kinderboerderij, en dan merk ik dat ik wel zwanger ben :) Dan ben ik toch blij met een bankje langs de kant ;)

Vanaf vandaag moet ik nog 4 weken werken, klinkt zo kort! pff, en de weken gaan al zo snel. Gek idee, want ik weet zo ongeveer mijn rooster de komende 4 weken uit mijn hoofd, en dan weet ik dat er niet superveel tijd is om alles voor de baby voor elkaar te krijgen, dus ik denk dat ik met 36 weken met verlof ga en dat ik dan nog flink aan de slag kan. Maar da's niet erg, als het kindje niet met 37 weken komt gaat het vast allemaal prima lukken.

Fijne dag nog verder allemaal!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 25 apr 2011 20:21

Meiden, sterkte met deze warmte. Hopelijk koelt het nog wat af en hebben jullie de laatste weken niet zoveel last van de warmte.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 25 apr 2011 20:33

@Schipje het is echt een aanrader hoor een voetenbadje!

@MissF voor jou gaat het ook opschieten je verlof! Van mij mag het dit weer ook blijven hoor heerlijk.

Vandaag echt een relax dag gehad een hele dag aan het strand gelegen/gezeten/gezwommen was echt verrukkelijk ben ook flink verkleurd. Morgen weer een drukke dag dan hoop ik 24 te worden en komen er behoorlijk wat mensen over de vloer.
Hopelijk slaap ik vannacht weer goed.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 25 apr 2011 21:14

:lol:

fijne verjaardag alvast liefie!

lekker indd zo'n voetenbadje als je vocht vasthoudt en last hebt van de warmte.
gelukkig kan ik er nu nog heel goed tegen. vandaag ook heerlijk aan het strand gelegen. was een beetje bang om te veel met m'n gezicht in de zon te gaan, maar het viel gelukig mee. toch een lekker kleurtje opgedaan!

sterkte iedereen die last heeft van de warmte!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 25 apr 2011 21:16

Fijne verjaardag alvast liefie! Dat zal er wel in hakken, al die visite, als hoogzwangere gastvrouw ;-)

Hier ook een heerlijk relaxt dagje gehad. Heerlijk met vrienden in het park gelegen en lekker gebruncht en gegourmet. Puur genieten! En ook lekker verkleurd inderdaad! :)
Had vandaag (waarschijnlijk door het niets doen ;-)) ook veel minder last van de warmte. Al zijn m'n benen wel nog steeds enorm opgezet...

Als het binnenkort minder weer is ben ik van plan om muffins/cakejes te gaan maken, met roze/blauw (doorstrepen wat niet van toepassing is :mrgreen: ) met witte vormpjes en roze/blauw suikerpasta er op. Dan staat dat alvast klaar in de diepvries voor als de kleine uk zich aandient :)

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 25 apr 2011 21:29

Liefie, alvast van harte gefeliciteerd en laat je lekker verwennen door je gasten te laten lopen.

Jannoek, succes met de bakkerij.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 26 apr 2011 00:18

nou liefie: ben ik de eerste :wink: Gefeliciteerd! Hopen op een gezellige dag
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 apr 2011 04:46

Dankjewel!

Afgelopen zaterdag is er al 17 man over de vloer geweest met bbq en al maar ging ook goed. Het gekke is ook gewoon dat ik me net als anders voel op slecht slapen na dan :lol: nu ook al weer vanaf 04.30 wakker maar ja zo hebben we wat aan de dag :D

Vanmorgen komt mijn vriendin met de dochtertje en haar moeder die komt de wieg brengen en in elkaar maken/naaien ben zo benieuwd! voor de rest overdag rustig en vanavond 7 eters (maar maak iets makkelijks) de rest komt vanavond allemaal en hopelijk kunnen we nog heerlijk buiten zitten.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 26 apr 2011 08:15

Heerlijk toch dat je je zo goed voelt! Geniet er maar van!
Leuk dat de wieg vanmorgen komt, succes er mee!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 apr 2011 08:35

@Liefie, Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik was pas ook jarig en heb alleen gekookt, manlief zorgde voor de koffie en de rest was zelfbediening. Maar ik ben dan nog niet hoogzwanger (wel weinig energie, nog steeds). Succes vandaag.

@Jannoek, succes met het bakken enzo. Heerlijk is dat he lekker niks doen en je dan gewoon lekker goed voelen.

Jullie beiden succes/sterkte met de laatste loodjes.

Ik ben ook verkleurd zegt men. :wink: Ik zie het niet zo. Gisteren heerlijk met m'n ouders/broers/zussen+aanhang naar het bos geweest en daarna heerlijk gegeten.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 apr 2011 08:43

@Jannoek ik geniet er zeker van. Wanneer heb je weer een echo en controle? Heb jij soms ook dat er een heel gedeelte in je buik hard is en dat de kleine daar flink loopt te duwen :D
Gisteren kreeg ik denk ik een rot schop tegen een van mijn organen moest echt even naar lucht happen.
Is het nog goed gekomen met je kinderwagen?

@Evelien Balen dat je nog steeds zo weinig energie hebt hopelijk komt dat nog een beetje terug. Ik heb heel de zwangerschap nog veel energie gehad lig ook eigenlijk nooit te slapen overdag (alleen soms in de zon :lol: )
Lekker al een kleurtje staat altijd wel mooi vind ik.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 apr 2011 08:50

Ik heb sproeten en zordra de zon op komt heb ik een roze neus en extra sproeten. En dan lijkt het net alsof ik verkleurd ben want m'n benen blijven gewoon wit. :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 apr 2011 09:36

Buikfoto (net gemaakt in m'n nachtkledij) k ben niet een van de slankste dus. :oops:

Afbeelding

17 weken en 5 dagen.

Terug naar “Archief”