@Haai, bij ons mocht er gewoon 1 bij zijn totdat sophie in slaap was en ook op de verkoeverkamer mocht mijn man er weer bij (eigenlijk zou ik het doen, omdat hij het niet zo zag zitten, maar ik mocht met mijn rolstoel die OK niet in ivm hygiene

). Er werd bijna tegelijk ook een kindje van 8 maanden geopereerd aan zijn oren en neusamandelen. De moeder mocht daar ook gewoon bij zijn hoor. ook een baby wil zijn mama of papa toch graag om zich heen, ook al herinnert hij of zij het zich later niet meer!!! Moet wel zeggen dat het nogal 'lopendebandwerk' was bij ons. Dat viel me een beetje tegen. Verder was het wel goed geregeld allemaal. De KNO arts was superlief in ieder geval (alleen voor de verpleging was het dus nogal routinematig zeg maar).
@ galateia, haha ik zie het al voor me die 3 kindjes en kan me voorstellen dat je er zelf ook naar verlangt *zwijmel* Hoop dat jullie niet meer al te lang hoeven te wachten op een brusje!!!
@ Laura, ik sluit me aan bij de rest: gewoon laten slapen. Toevallig had ik het van de week ook nog met sophie, toen ze ziek was. Net voor het avondeten om half 6 in slaap gevallen en gewoon door geslapen. Lekker laten doen dus als ie niet meer wakker wordt.
@ TJ, leuke foto, zo schattig!
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------