Moderator: Moderafo's
jarima schreef:Er zijn natuurlijk verschillende soorten opvang. Je kunt voor crisis, kortdurend, langdurend of perspectief biedende opvang kiezen. En dan is er ook nog weekend of vakantie opvang. Dus je kunt kijken wat er voor jou in het gezin het beste past.
Bij ons is dat perspectief biedend geworden. De meisjes blijven waarschijnlijk "voor altijd" bij ons. Naar huis terug gaan zit er niet in. Ouders zitten nog wel in het proces, hebben ook een second opinion onderzoek aangevraagd. Dat is uitgevoerd door het ambulatorium. De kinderrechter doet aan de hand van het advies uitspraak. Ondertussen is het advies bekend en dat is dat de kinderen bij pleegouders blijven. In mei is er zitting en wordt er definitief(voor een jaar) uitspraak gedaan. Toch altijd weer spannend. Zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben?
Dippie schreef:Aanstaande zaterdag en zondag is het weer Pleegzorgdag, dus ga zaterdag gezellig een daagje naar WalibiWorld
schaapje schreef:Het is de laatste jaren steeds zo,n uitstapje naar een pretpark of dierentuin,
net alsof je met je pleegkinderen nergens naar toe gaat.
Ik vraag me af waar de financiën vandaan komen, er zijn toch altijd tekorten.?
Ik heb het idee dat ze dat geld beter kunnen besteden.
Dippie schreef:schaapje schreef:Het is de laatste jaren steeds zo,n uitstapje naar een pretpark of dierentuin,
Tjah, geen idee!![]()
Maar ik heb lekker vrijkaartjes
schaapje schreef:Dippie schreef:schaapje schreef:Het is de laatste jaren steeds zo,n uitstapje naar een pretpark of dierentuin,
Tjah, geen idee!![]()
Maar ik heb lekker vrijkaartjes
wij ook
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 31 gasten