Refowebkids deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lammetje
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 13

Berichtdoor lammetje » 11 apr 2011 15:36

nee was het maar shampoo, maar daar kunnen ze niet bij...

het zijn 2 potjes wax en 1 klei.... ooit een keer gekregen en weinig gebruikt en nu dus op :lol:
Het zit er nu volgens mij nog steeds in, ze ruiken er iig wel naar, de was overigens ook :roll: :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 apr 2011 15:47

Ow ow ow...wat een boeven.

Anne 80

Berichtdoor Anne 80 » 11 apr 2011 15:55

Lenny schreef:Lieke (17 mnd) drinkt meestal roosvicee, soms water of aanmaaklimo. Bij het eten dronk ze altijd halfvolle melk, maar sinds kort wil ze dat absoluut niet meer... Ik weet niet zo goed wat ik haar nu in plaats daarvan moet geven? Ik wil eigenlijk niet aan Yogi beginnen, want dan wil ze nooit meer melk natuurlijk. Ik geef nu nog steeds melk maar ze drinkt maar 1 of 2 slokjes ervan.

Misschien lauwe thee? En over en paar dagen weer melk proberen?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 11 apr 2011 15:58

Evelien schreef:Ow ow ow...wat een boeven.

:mrgreen:
Michael heeft vandaag zonder zijwieltjes gefietst!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 apr 2011 15:59

LauraC schreef:

En hoe ging dat?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 11 apr 2011 16:02

Evelien schreef:
LauraC schreef:

En hoe ging dat?

Goed natuurlijk :mrgreen: Anders zet ik het niet neer ;) Hij vond het helemaal geweldig. Voorlopig alleen op het grasveld maar ik denk dat hij heel snel gediplomeerd is voor de stoep!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 apr 2011 16:04

Geweldig.... =D>

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 11 apr 2011 16:14

Lammetje, geweldig! (voor jou wat minder) en wax is zulk baggervet spul! #-o

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 11 apr 2011 16:46

O, ik word altijd zo onzeker van die kindjes die dan al zoveel kunnen! Hij is nog maar 3 en fietst zonder zijwieltjes. Hier moeten we zoonlief bijna vooruit duwen op zijn fietsje. Met zijwieltjes. Zijn driewieler vindt hij leuker, daar kan hij wat makkelijker op fietsen. O, komt het allemaal wel goed?!

Ik vind het knap.

Maar, maar, maar! Kindlief herkende net de letter S bij Sesamstraat. Hij stond helemaal te springen: "Papa, papa, dat is mijn letter!"

Nou ja. Het zijn geen zijwieltjes, maar het is toch iets. :|

:wink:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 11 apr 2011 16:48

O, lammetje, hoe krijg je dat er uit?! Ik zou me echt geen raad weten. Dit zou echt zo'n geval zijn van: "wie ga ik bellen: papa of oma?"
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 11 apr 2011 16:52

Galateia schreef:O, ik word altijd zo onzeker van die kindjes die dan al zoveel kunnen! Hij is nog maar 3 en fietst zonder zijwieltjes. Hier moeten we zoonlief bijna vooruit duwen op zijn fietsje. Met zijwieltjes. Zijn driewieler vindt hij leuker, daar kan hij wat makkelijker op fietsen. O, komt het allemaal wel goed?!

Ik vind het knap.

Maar, maar, maar! Kindlief herkende net de letter S bij Sesamstraat. Hij stond helemaal te springen: "Papa, papa, dat is mijn letter!"

:mrgreen: Mailde manlief met het grote nieuws en ik zei dat het wel grappig was dat onze zoon niet zelf naar de wc kan maar wel kan fietsen. Prioriteiten stellen he ;)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 apr 2011 16:57

Galateia schreef:O, ik word altijd zo onzeker van die kindjes die dan al zoveel kunnen! Hij is nog maar 3 en fietst zonder zijwieltjes. Hier moeten we zoonlief bijna vooruit duwen op zijn fietsje. Met zijwieltjes. Zijn driewieler vindt hij leuker, daar kan hij wat makkelijker op fietsen. O, komt het allemaal wel goed?!

Ik vind het knap.

=D> =D>

En een loopfiets is dat niet iets voor hem? Of blijft hij dan ook gewoon stil staan?

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 11 apr 2011 16:58

Lammetje, wat een boeven. Zal wel moeten slijten voor dat er uit is...

Ach, Galateia, ik gebruikte m'n driewieler heel lang als loopfiets, lekker makkelijk - waarom zou je trappen als je met je voeten bij de grond kunt? en was in groep 3 hartstikke traag met lezen en nu kan ik fietsen als de beste 8) en heb van lezen zowat mijn beroep gemaakt :mrgreen:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 11 apr 2011 18:19

haha galateia: wij stonden ook zo van... en nu 8-[ maar gewoon het bad vol laten lopen, kinderen eronder en vooral veel shampoo gebruiken :mrgreen:
Tis nu alleen nog vettig maar je ziet het verder gelukkig niet zitten 8)
Wel knap dat hij letters herkent hé! Heeft hij nu ook logopedie? Schijnt dat ze dan sneller zijn met letters ontdekken omdat ze er dan spelenderwijs mee bezig zijn. Sarah leest hier namelijk ook alle letters van het abc op en kan haar eigen naam schrijven en typen (tis mijn wachtwoord op de laptop, ooit gedaan zodat ze, als ze hem opstarten, er verder niks mee kunnen, maar dat kan ik nu dus wel vergeten :wink: )

Laura: wat knap zeg!!! =D> Sarah is nu alweer 4 en 2 maanden maar zonder zijwielen... nee hier net zoiets als galateia schetst, ze is met zijwielen al bijna niet vooruit te branden.
hier voornamelijk onzekerheid maar tis wel frustrerend want iedereen op school komt zonder zijwielen. gelukkig vind ze het nog niet super vervelend en zegt ze 'als ik net zo groot ben als jou kan ik ook zonder zijwielen hé mama' dus ik maak me er maar geen zorgen over :mrgreen:

vandaag ruim 2 uur bij onze behandelaar gezeten over Sarah, sjonge wat moest ik veel vragen beantwoorden. Ik hoop dat ze er wat mee kunnen, blijft spannend zo.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 11 apr 2011 18:23

Caroline fietst sinds vorige week zonder zijwielen, is al 5. Op en afstappen lukt nog niet omdat ze niet met haar voeten de grond kan ivm haar geringe hoogte. Wij deden de zijwielen steeds een stukje naar omhoog buigen totdat ze op een gegeven moment gewoon zonder fietsten. Hoef je er ook niet achteraan te rennen. :mrgreen:
ja, dat is mijn mening dan he.....

Terug naar “Archief”