het zijn 2 potjes wax en 1 klei.... ooit een keer gekregen en weinig gebruikt en nu dus op

Het zit er nu volgens mij nog steeds in, ze ruiken er iig wel naar, de was overigens ook

Moderator: Moderafo's
Lenny schreef:Lieke (17 mnd) drinkt meestal roosvicee, soms water of aanmaaklimo. Bij het eten dronk ze altijd halfvolle melk, maar sinds kort wil ze dat absoluut niet meer... Ik weet niet zo goed wat ik haar nu in plaats daarvan moet geven? Ik wil eigenlijk niet aan Yogi beginnen, want dan wil ze nooit meer melk natuurlijk. Ik geef nu nog steeds melk maar ze drinkt maar 1 of 2 slokjes ervan.
Evelien schreef:Ow ow ow...wat een boeven.
LauraC schreef:Evelien schreef:Ow ow ow...wat een boeven.
![]()
Michael heeft vandaag zonder zijwieltjes gefietst!
Evelien schreef:LauraC schreef:Evelien schreef:Ow ow ow...wat een boeven.
![]()
Michael heeft vandaag zonder zijwieltjes gefietst!
En hoe ging dat?
Galateia schreef:O, ik word altijd zo onzeker van die kindjes die dan al zoveel kunnen! Hij is nog maar 3 en fietst zonder zijwieltjes. Hier moeten we zoonlief bijna vooruit duwen op zijn fietsje. Met zijwieltjes. Zijn driewieler vindt hij leuker, daar kan hij wat makkelijker op fietsen. O, komt het allemaal wel goed?!
Ik vind het knap.
Maar, maar, maar! Kindlief herkende net de letter S bij Sesamstraat. Hij stond helemaal te springen: "Papa, papa, dat is mijn letter!"
Nou ja. Het zijn geen zijwieltjes, maar het is toch iets.![]()
Galateia schreef:O, ik word altijd zo onzeker van die kindjes die dan al zoveel kunnen! Hij is nog maar 3 en fietst zonder zijwieltjes. Hier moeten we zoonlief bijna vooruit duwen op zijn fietsje. Met zijwieltjes. Zijn driewieler vindt hij leuker, daar kan hij wat makkelijker op fietsen. O, komt het allemaal wel goed?!
Ik vind het knap.
Maar, maar, maar! Kindlief herkende net de letter S bij Sesamstraat. Hij stond helemaal te springen: "Papa, papa, dat is mijn letter!"
Nou ja. Het zijn geen zijwieltjes, maar het is toch iets.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten