Nou dan ben ik er ook één. afgekloven stompjes heb ik. bijna halve nagel(tjes)
Doe het al mijn kind zijn, 36 jr dus. vaak als ik niks te doen heb, onderweg in de auto of zo...

Moderator: Moderafo's
Sterretje schreef:Wat echt werkt:
minimaal 2 jaar lang gelnagels. Dan is het nagelbijten uit je 'brein' zegt men. Als je het korter doet werkt het niet.
Ik had het een jaar, maar 1 maand erna beet ik weer...
Dus ga binnenkort maar starten met een 2 jarenkuurtje.
Ik bijt gewoon altijd, relaxt, ontspannen, gestresst enz.. Baal er echt van. Heb het meestal ook niet door.
(bij een spannende film doe ik wel eens mijn handschoentjes aan, anders zijn ze allemaal erg kort)
vpk schreef:ik bijt/trek meer aan de losse velletjes zeg maar. daardoor zien mijn vingers er ook niet mooi uit ook al bijt ik geen nagels![]()
vpk schreef:ik bijt/trek meer aan de losse velletjes zeg maar. daardoor zien mijn vingers er ook niet mooi uit ook al bijt ik geen nagels![]()
dochterlief bijt ook nagels sinds een paar weken. word er soms niet goed van, de hele dag zit ze maar met die vingers in de mond. en als ze niet bijt dan duimt ze..
weet bij haar ook niet goed hoe ik dat nagelbijten eruit kan krijgen. vind het niet zo fris eigenlijk. nu met dit mooie weer zit ze in de zandbak en de tuin te wroeten en dan blijft er altijd wel iets achter bij die nageltjes, en dat sabbelt ze er dan wel weer af... lastig.
TheKeimpe schreef:Wat ook werkt: een beetje sambal onder je nagels smeren![]()
Of zorgen dat je handen vreselijk stinken (dat werkt wel serieus), als je net babydoekjes gebruikt hebt, met zo'n onuitroeibaar luchtje, laat je het kluiven aan je nagels wel achterwege.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten