MARK GUNGOR komt naar NEDERLAND!!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

esi1980
Verkenner
Verkenner

MARK GUNGOR komt naar NEDERLAND!!!

Berichtdoor esi1980 » 08 apr 2011 14:18

hoi allemaal,

Bij deze willen wij ons eerst even voorstellen, onze namen zijn Franklin & Karlien Obispo en wonende met onze 2 kinderen in Almelo.
Wij zijn op dit moment bezig met de voorbereidingen om een huwelijksconferentie te organiseren waar de spreker Mark Gungor uit Amerika komt spreken op deze "Laugh your way to a better marriage" conferentie.

Ons doel van deze conferentie met Mark Gungor is om te laten zien hoe je als man en vrouw elkaar nog beter kan leren kennen door handgrepen te leren van Mark Gungor die hierover spreekt tijdens de conferentie.
De voorbeelden worden op een grappige manier uitgelegd door Mark Gungor en deze zijn daardoor heel makkelijk te onthouden en zijn erg praktisch in gebruik.
Deze conferentie is bedoeld voor verloofden en getrouwde koppels en niet voor singles of alleenstaanden.

Tijdens deze voorbereidingen willen we graag inventariseren hoeveel animo er in Nederland is voor zijn komst en daarbij willen wij u/jullie hulp inschakelen.

Ken je mensen die hier graag naar toe willen gaan of wil je zelf met je partner komen meld je aan via markgungornederland@gmail.com o.v.v aanmelding, iedereen die zich aanmeldt zal via zijn/haar email adres op de hoogte gehouden worden over de verdere vorderingen van deze conferentie.

De kosten van deze conferentie zijn nog niet bepaald want deze kunnen we alleen naar belangstelling vaststellen.
Zodra duidelijk is wat de prijs gaat worden van de entree voor deze conferentie zal dit ook overal bekend gemaakt worden.

Voor vragen kunt u mij middels dit email adres bereiken.

Bijgaand stuur ik u een link mee van YouTube waarin u een klein deel van de komende conferentie kunt zien en deze mag u ook gebruiken om in uw gemeente bekendheid te maken dat Mark Gungor naar Nederland komt.

Daarnaast zijn we ook hard op zoek naar sponsors die ons financieel of in een ander opzicht willen sponsoren. Er is genoeg ruimte op de conferentie oord om te adverteren tijdens de conferentie en verder is alles bespreekbaar.

In afwachting op de aanmeldingen wil ik u/jullie vriendelijk danken voor uw/jullie tijd en God's zegen meegeven.

Met vriendelijke groet,

Mark Gungor Nederland team
Franklin & Karlien Obispo

Code: Selecteer alles

<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/0BxckAMaTDc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Re: MARK GUNGOR komt naar NEDERLAND!!!

Berichtdoor Mortlach » 08 apr 2011 16:23

Een lezing van Mark Gungor lijkt me een hele ervaring. Helaas woon ik niet in Nederland en zijn er geen huwelijksplannen. Ook kan ik me wel voorstellen dat zijn enthousiasme verkeerd kan aankomen bij sommige mensen. Wat ik van hem heb gezien en gehoord (radio- en tv-uitzendingen) is hij behoorlijk conservatief, maar dat beeld botst een beetje met zijn extraverte manier van spreken. (alsof conservatief alleen maar somber zou betekenen).
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 08 apr 2011 16:28

Ik heb nog nooit van de beste man gehoord. De titel spreekt mij niet erg aan. Zeker typisch Amerikaans ? Ik ben geloof ik niet de doelgroep, jij wel Mortlach ? :wink:

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 08 apr 2011 16:44

schelpje3 schreef:Ik heb nog nooit van de beste man gehoord. De titel spreekt mij niet erg aan. Zeker typisch Amerikaans ? Ik ben geloof ik niet de doelgroep, jij wel Mortlach ? :wink:

Op youtube zijn wel filmpjes van hem te vinden, over het algemeen erg grappig maar toch ook nuchter. Het is een Amerikaanse christelijke predikant. Als je op zijn site naar zijn radio-uitzendingen luistert, blijkt hij toch strenger te zijn dan de filmpjes doen geloven. De filmpjes lijken meer voor een algemeen publiek te zijn, en niet direct christelijk.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 08 apr 2011 16:46

Mortlach schreef:
schelpje3 schreef:Ik heb nog nooit van de beste man gehoord. De titel spreekt mij niet erg aan. Zeker typisch Amerikaans ? Ik ben geloof ik niet de doelgroep, jij wel Mortlach ? :wink:

Op youtube zijn wel filmpjes van hem te vinden, over het algemeen erg grappig maar toch ook nuchter. Het is een Amerikaanse christelijke predikant. Als je op zijn site naar zijn radio-uitzendingen luistert, blijkt hij toch strenger te zijn dan de filmpjes doen geloven. De filmpjes lijken meer voor een algemeen publiek te zijn, en niet direct christelijk.

Ik vraag me af wat de zin is om deze man naar Nederland te halen ? Wij hebben toch een heel andere (lees: nuchtere) aard dan de Amerikanen ? Daar is alles groter, massiever, luidruchtiger.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 08 apr 2011 16:50

schelpje3 schreef:Ik vraag me af wat de zin is om deze man naar Nederland te halen ? Wij hebben toch een heel andere (lees: nuchtere) aard dan de Amerikanen ? Daar is alles groter, massiever, luidruchtiger.

Nou, dat is deze man zeker, een beetje een ADHD-typje zoals Bert Visser. Zijn show is erg leuk maar zit ook wel vol opmerkingen waar getrouwde stelletjes wel wat aan kunnen hebben. (het verschil tussen mannen- en vrouwenbreinen bijvoorbeeld.

KLIK

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 08 apr 2011 17:04

Mortlach schreef:
schelpje3 schreef:Ik vraag me af wat de zin is om deze man naar Nederland te halen ? Wij hebben toch een heel andere (lees: nuchtere) aard dan de Amerikanen ? Daar is alles groter, massiever, luidruchtiger.

Nou, dat is deze man zeker, een beetje een ADHD-typje zoals Bert Visser. Zijn show is erg leuk maar zit ook wel vol opmerkingen waar getrouwde stelletjes wel wat aan kunnen hebben. (het verschil tussen mannen- en vrouwenbreinen bijvoorbeeld.

KLIK

Ik kan hem niet openen, wordt niet toegestaan :-oo

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 08 apr 2011 17:10

schelpje3 schreef:
KLIK

Ik kan hem niet openen, wordt niet toegestaan :-oo[/quote]

Een filmpje van een christelijke predikant die een lezing geeft over een goed huwelijk, dat wordt geblokkeerd?

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 08 apr 2011 17:16

DEZE dan?

esi1980
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor esi1980 » 08 apr 2011 17:47

Mark Gungor is een van de meest gewilde sprekers op huwelijk en gezin in het land. Elk jaar worden duizenden paren bij te wonen zijn lach je weg naar een beter huwelijk ® seminars. Zijn te nemen over het huwelijk kwesties is verfrissend vrij is van zowel de kerkse en psychologische aard. Mark is predikant van Celebration Kerk in Green Bay, WI. Hij spreekt voor kerken, maatschappelijke gebeurtenissen en zakelijke bijeenkomsten en is zelfs een luidspreker voor het Amerikaanse leger. Mark is te zien op de nationale uitzendingen, zoals Focus on the Family en ABC News. Zijn dagelijkse "better marriage minute" programma is te horen op meer dan 250 radiostations, en Mark Gungor's voice wordt dagelijks gehoord van 10-11u CST (17.00-18.00 uur NL tijd) via markgungorshow.com en via podcast op iTunes.

Waarom willen we deze man uitnodigen om te spreken: hij heeft een verfrissende blik op hedendaagse 'problemen" in een normaal huwelijk.
Ik heb de seminar gezien op dvd en ik heb daar heel veel leerzame dingen uit gehaald waardoor ik anders tegen mijn man aankijk en dit heeft mijn man met mij ook ervaren. Daarom willen we iedereen de kans geven deze lessen van hem te leren omdat het zo leerzaam is en praktisch.
Zijn grappige communicatie met humor maakt het heel aantrekkelijk om naar te luisteren en te kijken en je onthoudt het op die manier ook erg goed.

Zo zegt hij in een deel van de seminar: "Be nice to the girl" en als mijn man een beetje chagerijnig is tegen mij gebruik ik deze zin vaak en dan moeten we samen er weer om lachen omdat het weer terug brengt naar die leuke seminar die we gezien hebben. Deze ervaring wil ik aan iedereen meegeven want het is zo leuk echt..en deze man komt JUIST NIET schreeuwerig over en dat scheelt heel veel.
Hij is oprecht en eerlijk en dat is wat wij hier in NL wel kunnen gebruiken...wij in NL zijn goed in wikkelen van doekjes overal omheen en hij zegt het gewoon luid en duidelijk.

Tijdens deze conferentie wordt ook aan vertaling gedaan zodat het toegankelijk voor iedereen wordt.
Ik kijk uit naar mede christenen en niet christenen die samen met ons een super gave conferentie tegemoet gaan in Sept 2011.

Meld je aan via markgungornederland@gmail.com en verder info volgt nog :D

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 08 apr 2011 18:27

Wat de boer (of de refo) niet kent.... :yahoooo:
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 09 apr 2011 10:10

http://www.youtube.com/watch?v=rqgsD-IhFtw

Het beginstukje over het mannelijke hormoon is wel aardig. :mrgreen:

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 09 apr 2011 10:55

JeeWee schreef:

Je bent toch zelf ook refo ? :)SDB

esi1980
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor esi1980 » 11 apr 2011 11:05

schelpje3 schreef:
JeeWee schreef:

Je bent toch zelf ook refo ? :)SDB

Zullen we even 'on topic' blijven?

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 11 apr 2011 13:50

He, het werd juist leuk, niet zo streng, daar zijn de MODS voor hier :mrgreen:

Terug naar “Archief”