Overmorgen ga k mn jurk, mogelijk voor de laatste keer, passen. Alstie namelijk goed zit, mag k em gelijk meenemen.... Ik ben benieuwd!!

Moderator: Moderafo's
jaccootje85 schreef:Judith en man, gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Jullie zagen er mooi uit! Leuke foto's jans1![]()
Overmorgen ga k mn jurk, mogelijk voor de laatste keer, passen. Alstie namelijk goed zit, mag k em gelijk meenemen.... Ik ben benieuwd!!![]()
LeChat schreef:Fijn, jaccootje85!
Een tijd terug ging het hier btw over een oplichtster in bruidsmode. Zij was in de uitzending van Undercover in Nederland op SBS6, de uitzending van 3 april jl.
Maneah schreef:Leuk zeg, dat je de jurk nu thuis hebt! Dan kun je er steeds even naar kijken, haha!
Wanneer trouwen jullie? Je hebt 't vast al wel eens gezegd, maar heb even geen zin in pagina's teruglezen..
jaccootje85 schreef:LeChat schreef:Fijn, jaccootje85!
Een tijd terug ging het hier btw over een oplichtster in bruidsmode. Zij was in de uitzending van Undercover in Nederland op SBS6, de uitzending van 3 april jl.
Wie was dat dan?
LeChat schreef:jaccootje85 schreef:LeChat schreef:Fijn, jaccootje85!
Wie was dat dan?
@jaccootje: het stond in 1 berichtje van mij, wil natuurlijk geen verband leggen met jouw bruidsjurk/-modezaak! Ze heet Aranka, maar handelde ook onder andere namen. Volgens mij uit Amersfoort (of Apeldoorn, die wil ik nog wel 'ns door elkaar halen), plaatsnaam komt voor in de uitzending (terug te zien via internet voor wie wil).
Evelien schreef:In Amersfoort heb je ook heus wel betrouwbare bruidszaken zitten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten