jaantje74 schreef:parkiet schreef:Elsb, gefeliciteerd met jullie zoon!Haai schreef:@Laura: gefeliciteerd en gecondoleerd. Wat liggen blijdschap en verdriet dan ongelofelijk dicht bij elkaar...
Moderator: Moderafo's
jaantje74 schreef:parkiet schreef:Elsb, gefeliciteerd met jullie zoon!Haai schreef:@Laura: gefeliciteerd en gecondoleerd. Wat liggen blijdschap en verdriet dan ongelofelijk dicht bij elkaar...
vpk schreef:@ meisje20: gefeliciteerd met je beide neefjes! hoe gaat het met degene die in het ziekenhuis ligt/lag?

folie er inleggen.
  folie er inleggen.

](./images/smilies/eusa_wall.gif) STOM!! (hoe durven ze het te "gokken")
 STOM!! (hoe durven ze het te "gokken")MissF schreef:Helemaal vergeten: gefeliciteerd elsb met jullie zoon! Ook al zo'n leuke naam

Evelien schreef:Heb vandaag m'n positiebroek aan.... wat heerlijk zeg (niet dat strakke enzoo). Wat een verademing.
](./images/smilies/eusa_wall.gif) !
! kan me daar zo weinig bij bedenken, omdat ik dat zelf helemaal niet heb. Ook niet als mensen net getrouwd zijn ofzo. of ze moeten het van tevoren heel duidelijk hebben gezegd dat ze het zo snel mogelijk zouden willen, maar anders komt het niet eens in me op!
 kan me daar zo weinig bij bedenken, omdat ik dat zelf helemaal niet heb. Ook niet als mensen net getrouwd zijn ofzo. of ze moeten het van tevoren heel duidelijk hebben gezegd dat ze het zo snel mogelijk zouden willen, maar anders komt het niet eens in me op! Ik hoor het ook vaak van vreemden hoor: zou je dat jochie niet eens een brusje geven? of: is hij nou nog enigskind?
  Ik hoor het ook vaak van vreemden hoor: zou je dat jochie niet eens een brusje geven? of: is hij nou nog enigskind?
](./images/smilies/eusa_wall.gif) 

Succes verder!
 Succes verder!Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 130 gasten