Evelien, idd lage bloeddruk? Ik heb het eens gemeten toen ik niet zwanger was en had toen een onderdruk van 90. Maar in het begin van deze wangerschap opeens 60. Dat was voor mij dus ook best laag, en ben ook wel eens duizelig geworden. Nu zit op 70, dus prima en nergens last van.
Het is tot morgen volgens mij, mama mazzaldagen he bij prenatal

iemand nog langsgeweest?
ik ga zo eventjes, toch even gluren. Sowieso moet Jurian nog een zomerslaapzak, maar je weet maar nooit wat voor lieve kleertjes we tegenkomen

Hier kwam gister trouwens het kraampakket. Inclusief een map met allemaal goede tips voor vaders en moeders, een knuffel, en het zat in een mooie opbergbox met deksel. Maar ik heb het allemaal zo op de babykamer gedumpt, moet er nog even niet aan denken.
Ook moet ik eens gaan zoeken naar zo'n lijst met wat je allemaal moet hebben, want volgens mij mist er nog wel het een en ander hier. Maar ik zit nog zo midden in het gewone leven, dat ik er niet zo mee bezig ben. Ik denk steeds: komt tijdens mijn verlof allemaal wel. Maarja, als ik de 4 weken van tevoren red, en het kindje komt met 37 weken al, wat me wel handig lijkt, dan heb ik maar 1 weekje, da's ook niet alles.
En nesteldrang, pff, vreselijk! Het is dat het nog 12 weken tot de datum duurt, dus ik hou me een beetje in, omdat ik weet dat ik voor die tijd alles wel weer een keer wil doen. Maar voor het eerst in een jaar zijn de jaloezieen boven echt grondig schoongemaakt aan de voorkant, maar onze kledingkasten moeten echt nog voor het kindje komt (haha, ongelooflijk dat ik dit zo erg heb!). En mijn man moet op de babykamer nog een vensterbank maken, er meoten daar nog gordijnen, de wasbak op onze slaapkamer moet nog af, de voortuin ligt helemaal overhoop en moet nog helemaal opnieuw aangelegd, een deel van de achtertuin...dan zijn die 12 weken denk ik zo om

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...