Niet een zozeer van een geur maar smerige dingen te zien. Bijv. afgelopen zaterdag had m'n neefje in z'n broek geplast en omdat m'n schoonzus het druk had en m'n neefje schone kleren aan deed heb ik de boel maar even schoongemaakt maar ik moest gewoon kokhalzen.
 Niet een zozeer van een geur maar smerige dingen te zien. Bijv. afgelopen zaterdag had m'n neefje in z'n broek geplast en omdat m'n schoonzus het druk had en m'n neefje schone kleren aan deed heb ik de boel maar even schoongemaakt maar ik moest gewoon kokhalzen. Even een raar vraagje: kan het zijn dat je buik bij week 14 begint te groeien? Broek maat 42 kan ik nu dus niet meer aan (de ritsluiting gaat nu dus continu open vanwege de spanning bij de buik). Maat 44 broek kan ik wel aan met een riem. Ik zit te dubben om een positiespijkerbroek te kopen. Maar vindt het n beetje gek.
 Omdat ik nog maar 14 weken ben.
 Omdat ik nog maar 14 weken ben.

. We moeten dan ook nog het een en andere regelen/bedenken. Ik voel me op zich verder goed gelukkig, heb weinig echte zwangerschapsklachten.
 . We moeten dan ook nog het een en andere regelen/bedenken. Ik voel me op zich verder goed gelukkig, heb weinig echte zwangerschapsklachten.  .
.

Maar goed het is voor het goede doel denk ik dan maar en zolang ik niet echt moet overgeven.
  Maar goed het is voor het goede doel denk ik dan maar en zolang ik niet echt moet overgeven.