Wauw, da's helemaal lekker lammetje! Het scheelt natuurlijk ook hoe ver weg hij werkt. Mijn man werkt hier 3 kwartier rijden vandaan, officieel zijn de werktijden wel van half 9 tot 5, maar in principe moeten projecten gewoon af, dus soms is het heel laat 's avonds of heel vroeg 's morgens.
maar ik geniet er nog van, want zodra zijn eigen bedrijf zo winstgevend is dat hij stopt met bij een baas werken, heeft hij waarschijnlijk helemaal aparte werktijden, vooral op woensdag, vrijdag en zaterdag. al is het grote voordeel dat hij dan mooi Jurian kan halen en brengen van en naar school, ook tussen de middag. lijkt me weer ideaal

Jurian gaf gisteravond zelf aan dat hij naar bed wilde. We waren helemaal verbaasd

Hij had 's middags van 3 ot 5 geslapen, dus hij mocht 's avonds een poos opblijven. Maar om 8 uur zei hij:' mama, ik naar bed, ik slapen.' En hij klom de trap op en stond voor zijn bedje te springen dat hij erin wilde

vanmiddag alweer. Ik had al gezegd dat hij eerst even moest slapen voor hij naar opa's feestje kan vanmiddag, dus is hij keurig zelf naar boven gegaan en stond alweer klaar voor zijn bedje. Ideaal kind

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...