games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Johan81
Moderator
Contacteer:

Re: games

Berichtdoor Johan81 » 14 mar 2011 23:08

johannes1 schreef:nog mensen die transport tycoon spellen (openttd)?

vroeger heel veel gedaan, plaats is wat screens van je zelf :?:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 15 mar 2011 16:05

Ik heb het ook een poos gedaan, jaar of 3 geleden voor het laatst. Fantastisch spel!
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 21 mar 2011 20:04

Jaah, goeie ouwe tijd :D Daar kwam je toen nog eerder voor uit bed om langer te kunnen spelen. Tegenwoordig kom je niet meer zo snel te vroeg uit bed :mrgreen:
Heel af en toe probeer ik het wel eens, maar komt niet meer zo van de grond als vroeger. Wat je nu wel kan doen is multiplayer tegen echte spelers geloof ik.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 21 mar 2011 20:10

jip_86 schreef:Jaah, goeie ouwe tijd :D Daar kwam je toen nog eerder voor uit bed om langer te kunnen spelen. Tegenwoordig kom je niet meer zo snel te vroeg uit bed :mrgreen:
Heel af en toe probeer ik het wel eens, maar komt niet meer zo van de grond als vroeger. Wat je nu wel kan doen is multiplayer tegen echte spelers geloof ik.

:(old

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 21 mar 2011 23:56

Zeg ik ben geen 20 meer hoor :-$

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 22 mar 2011 15:09

Rond deze tijd verschijnt Swarm op de Xbox Marketplace en Playstation's PSN, een soort remake van Lemmings. Je stuurt een zwerm hersenloze Swarmites door allerlei hindernisbanen, waarbij er grote hoeveelheden swarmites natuurlijk op hilarische wijze om het leven komen door vlammenwerper, robotpletters, explosies en meer van dat moois.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 23 mar 2011 12:40

jip_86 schreef:Jaah, goeie ouwe tijd :D Daar kwam je toen nog eerder voor uit bed om langer te kunnen spelen. Tegenwoordig kom je niet meer zo snel te vroeg uit bed :mrgreen:

speel je via openttd? en recent?
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 23 mar 2011 19:55

Nee, helemaal niet op het moment. Ik heb alleen een knopje online gezien dacht ik of iets over gelezen.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 24 mar 2011 14:32

Klopt, je hebt mods, zo kan je NS-treinen laten rijden enzo :D Tegen elkaar spelen lijkt me nou weer niet leuk. Was wel leuk inderdaad. Zeker als je ziet wat die echte TTD'ers voor netwerken opzetten enzo :)

En tja Spons, als je wat ouder wordt, een heel ander leven, ritme enz hebt en overdag gewoon moet werken zijn lange nachten doorgamen en eerder uit bed en de hele dag spelen een beetje verleden tijd :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 24 mar 2011 17:05

Marnix schreef:

Klopt, je hebt mods, zo kan je NS-treinen laten rijden enzo :D Tegen elkaar spelen lijkt me nou weer niet leuk. Was wel leuk inderdaad. Zeker als je ziet wat die echte TTD'ers voor netwerken opzetten enzo :)

En tja Spons, als je wat ouder wordt, een heel ander leven, ritme enz hebt en overdag gewoon moet werken zijn lange nachten doorgamen en eerder uit bed en de hele dag spelen een beetje verleden tijd :)

eh ik heb het eens gehad met panzer generals... moest om 6 uur beginnen , en speelde heel de nacht door, oeps half zes... nou ja dan maar door naar het werk... gaaap :mrgreen:

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 11 apr 2011 11:42

Owww.... volgende week verschijnt Portal2, het vervolg op het onvolprezen, geniale Portal. Het belooft weer breinbrekende dimensionale puzzels en gitzwarte humor.

Portal is hét spel dat iedereen die zich gamer noemt MOET hebben gespeeld.

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 17 apr 2011 21:08

ik heb hier Test Drive Unlimited 2 en NFS Shift 2 liggen, allebei de moeite waart om te spelen :)
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 17 apr 2011 21:17

oh wordt je dan niet te veel opgefokt door je tegenstander, en ga je dan niet aggresief reageren .. voor je het weet rij je zo iemand van de weg af .... :wink:

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 17 apr 2011 22:38

Voor de grap Elder Scrolls VI: Oblivion geleend van een collega. Geweldige RPG is dat toch.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 19 apr 2011 13:11

Ik speel momenteel veel met de 3ds die ik nu nog voornamelijk gebruik vanwege de backwards compatibility met de ds. De 3ds is de eerste handheld van Nintendo met een stick, evenals de n64 console indertijd, waar hij dan ook al regelmatig mee vergeleken wordt. Dankzij de stick is de besturing van titels als Mario 64 ds en Metroid Prime Hunters een stuk minder frustrerend geworden.

Afbeelding
Zouden de gloriedagen van de n64 herleven in de 3ds?

Terug naar “Archief”