johannes1 schreef:nog mensen die transport tycoon spellen (openttd)?
vroeger heel veel gedaan, plaats is wat screens van je zelf

Moderator: Moderafo's
johannes1 schreef:nog mensen die transport tycoon spellen (openttd)?
jip_86 schreef:Jaah, goeie ouwe tijdDaar kwam je toen nog eerder voor uit bed om langer te kunnen spelen. Tegenwoordig kom je niet meer zo snel te vroeg uit bed
![]()
Heel af en toe probeer ik het wel eens, maar komt niet meer zo van de grond als vroeger. Wat je nu wel kan doen is multiplayer tegen echte spelers geloof ik.
jip_86 schreef:Jaah, goeie ouwe tijdDaar kwam je toen nog eerder voor uit bed om langer te kunnen spelen. Tegenwoordig kom je niet meer zo snel te vroeg uit bed
![]()
Heel af en toe probeer ik het wel eens, maar komt niet meer zo van de grond als vroeger. Wat je nu wel kan doen is multiplayer tegen echte spelers geloof ik.
![]()
Marnix schreef:jip_86 schreef:Jaah, goeie ouwe tijdDaar kwam je toen nog eerder voor uit bed om langer te kunnen spelen. Tegenwoordig kom je niet meer zo snel te vroeg uit bed
![]()
Klopt, je hebt mods, zo kan je NS-treinen laten rijden enzoTegen elkaar spelen lijkt me nou weer niet leuk. Was wel leuk inderdaad. Zeker als je ziet wat die echte TTD'ers voor netwerken opzetten enzo
![]()
En tja Spons, als je wat ouder wordt, een heel ander leven, ritme enz hebt en overdag gewoon moet werken zijn lange nachten doorgamen en eerder uit bed en de hele dag spelen een beetje verleden tijd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten