Refowebkids deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Refowebkids deel 13

Berichtdoor Evelien » 22 mar 2011 15:02

Galateia schreef:Nou, om het huishouden maak ik me eigenlijk nooit druk 8)

Onder 'dwang' van mijn moeder heb ik me net ziek gemeld voor morgen. De kans dat ik morgen echt helemaal beter ben, is echt bijzonder klein. Dus een zeldzaamheid: ik heb me voor de tweede keer in mijn werkende leven ziek gemeld 8)

Dat geeft wel rust zeg. Ik kan morgen echt niet 7 lesuren lesgeven, ik kan nu niet eens op mijn benen staan :lol:

Je hebt een verstandige moeder. Soms heb je dat toch even nodig he. Als je koorts heb mag je echt niet werken meiss en koorts doet enorm veel met je lichaam en je lichaam heeft ook na die tijd z'n tijd nodig om weer op krachten te komen.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mar 2011 15:05

Maar ik ben zo eigenwijs, he. Gelukkig is morgen mijn man ook thuis (omdat het mijn werkdag is natuurlijk), dus dan kan ik echt even een dagje bijkomen.

Zoonlief is nu bezig met zijn dokterssetje. Alles wordt gecontroleerd. Er is iets flink 'mis' met mijn oren als ik deze dokter moet geloven en echt, ik heb al zoveel prikken gehad, ik ben helemaal lek 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 22 mar 2011 15:13

@ Galateia: beterschap en laat je lekker verwennen :)

Hier een heerlijk vrolijk mannetje vandaag. Echt genieten. Hij lacht inmiddels en dat is wel echt supergaaf!! En alstie slaapt istie zo lief....Morgen alweer 6 weken oud....de tijd vliegt.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 22 mar 2011 15:16

Galateia schreef:
ajl schreef:Spannend Haai. Veel sterkte met de onderzoeken en ik hoop dat de uitslag mee mag vallen!

Hier ook een jongetje dat echt een buitenkind is en vooral van mannendingen houdt. Afgelopen vrijdag is hij met mijn man en zijn broer gaan vissen en hij vond het geweldig. De hele middag in de stromende regen deerde hem niets. Afgelopen zaterdag de hele dag in de tuin gewerkt, hij was pikzwart en drijfnat van de tuinslang en is rond 17.00 uur krijsend onder dwang naar binnen gegaan. Enne... ook hij heeft een hele verzameling stokken.

Dat krijsend naar binnen gaan is echt zo herkenbaar! Hij wil lekker buiten zijn, maar die vervelende ouders die wel eens willen eten, he.... :lol:

Het was nog erger. Manlief heeft tussen de middag gedaan alsof hij zou stoppen met tuinieren ( anders wilde hij echt niet gaan slapen en hij heeft het nog erg nodig) Na een half uur in bed had hij door dat hij erin geluisd was en was er geen houden meer aan. Hij moest en zou in de tuin.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mar 2011 15:16

:lol:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 22 mar 2011 15:26

Haha.

Hier ook lekker aan het buitenspelen! Ze vindt alles zo prachtig!
"Wat een héérlijk weer / Wat fluiten de vogels mooi / Wauw, wat een prachtige bloemen!"

Gister was het wel grappig.
Ik zeg: we gaan naar binnen.
Zij: Nee, het is zo lekker warm buiten!
Ik: Maakt niet uit, we gaan naar binnen.

We lopen de trap op, zegt ze: Zo, nu gaan we warme chocolade melk drinken, want het is wel fris buiten he?!

Haha, tja... het is maar net wat haar uitkomt. :)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mar 2011 16:34

O nee he, kindlief is hangerig en heeft wat verhoging, manlief belt net dat hij ook ziek aan het worden is...

Dit wordt een interessante avond :lol:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 mar 2011 17:06

Ooh beterschap Galateia, voor jezelf, en meteen ook maar voor je kind en man, hopelijk valt het allemaal mee

Hebben jullie trouwens al zomerkleren gekocht voor jullie kids? Ik loop er de afgelopen dagen tegenaan dat Jurian geen zomerjas heeft. Tenminste, hij had vorig jaar een spijkerjasje met bodywarmer, en die past hij nog best wel, maar ik ben er gewoon een beetje op uitgekeken. Nu heb ik iets in mijn hoofd, qua jas, maar ik vind het al snel zo duur. Of ben ik te kritisch qua prijzen? ;) en wat doe ik hem in de zomer aan? Vorig jaar was ik nog wel heel makkelijk, maar ik merk toch wel dat ik het wel leuk vind als hij er naar mijn zin leuk uit ziet. Hij heeft sowieso amper nog shirtjes van vorig jaar die hij past, 3/4 broeken heeft hij er 3 die hij nog wel past, korte 2 ofzo, spijkerbroeken 3 goede en gewone lange broeken een witte (die hij zelden aankrijgt omdat dat natuurlijk veel te besmettelijk is), een zwarte (die vaal wordt en ik niks vind met dit lekkere weer) en een donkerbruine. Hoeveel kleren hebben jullie kinderen eigenlijk voor de zomer? Ik vind dat echt lastig.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 22 mar 2011 17:11

Ik ben er ook al op uit geweest qua zomer kleren. Zeker met dit mooie weer heb je er zin in.

De oudste krijgt kleedgeld dus die 'moet' zich zelf redden.
De 2e heeft nog een zomerjas en korte broeken, en een net stelletje nodig.
De 3e ook een zomerjas
De jongste daar heb ik gister wat voor gekocht. 3 jurkjes met spaggettibandjes shirtje eronder en klaar.

Voor mijn man nog ff 2 blouses met korte mouw, en voor me zelf nog.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mar 2011 19:36

Hier als zomerjas gewoon een lekker vest of een coole trui, liefst met een grote zak op de voorkant, daar kan hij zijn handjes in stoppen, vindt ie heerlijk :mrgreen:

Tenzij we een goedkope leuke jas tegen het lijf lopen. Maar vorig jaar waren we daarin niet geslaagd en toen bleek het trui/vest principe eigenlijk prima te werken. Die heb je namelijk in verschillende diktes, prima wat mij betreft!

Verder hebben we echt nog geen zomerkleren gekocht, hoor. Hij heeft een berg t-shirts, omdat hij vaak een t-shirt over eentje met lange mouwen aan heeft en als die nog passen tegen die tijd, dan kan hij die gewoon doordragen. Korte broeken / 3/4 broeken heeft hij nog een paar, die waren vorig jaar zo ontzettend ruim, daar past hij misschien nog wel in. Zo niet, dan scoren we die nog even.

Met andere woorden: ik ben er eigenlijk nog niet echt mee bezig.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 mar 2011 19:38

zomerkleren maak ik mij nog niet heel druk om. Zomerjasje kan ze nog aan van vorig jaar, schoenen ook... en ze heeft nog wel een stapeltje polo's waar zenu een lang shirt onderdraagd. Anders kunnen ze de kleren helemaal zo kort aan.
En marijn.. die moet toch voorlopig nog wel lange mouw aan, hij voelt altijd zo koud, en is dan ook koud.

Galiatiea: beterschap daar!!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 22 mar 2011 20:11

Ik heb de afgelopen tijd al wat afgeprijsde of tweedehands dingetjes gekocht, als ik wat tegenkwam. Zo heb ik een hele gave witte driekwart broek en een lichtblauw/wit gestreepte polo bij Hans Textiel vandaan, voor een prikkie omdat Hans gaat sluiten.
Voor Sylke heb ik wat dingetjes van marktplaats gehaald. Ze moest er echt wat bij hebben omdat ze ineens flink gegroeid is, dus ik heb maar een beetje gekeken naar kleding die ze nu aan kan, maar ook in de zomer door kan dragen.
Zomerjasjes hoeven we hier nog even niet aan te denken, Timon wilde vandaag eigenlijk zijn sjaal nog om :mrgreen:

@Galateia en fam: beterschap!!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 mar 2011 20:48

Beterschap Galateia (en man en kind ;)).
Ik denk ook helemaal nog niet aan zomerkleren, Ik koop het als hij het nodig heeft, goed excuus om met de trein te gaan. Bovendien lijkt de zomer nog zoooo ver weg (ookal was het vandaag heerlijk) dat ik niet eens weet wat hij dan gaat passen qua maat.
Hier ook een heerlijke dag in de tuin gehad. Ik heb een conifeer omgehaald, met een zaagje :mrgreen: en Michael heeft meegeholpen. Ook heerlijk op de trampoline gespeeld, had er op het heetst van de dag een hoeslaken overgelegd zodat hij in de schaduw kon klimmen (een hele grote tent mama!) en daar hebben we lekker boeken gelezen. Zijn voetjes waren pikzwart vanavond en hij sliep binnen 2 seconden!

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 22 mar 2011 21:30

Sylke, veel sterkte morgen bij het onderzoek. Weet niet welk gehooronderzoek ze morgen krijgt? Sophie is afgelopen zomer ook helemaal onderzocht op haar oortjes. Uiteindelijk hebben ze haar keel- en neusamandelen verwijderd en is ze gestart met logopedie. Er kwam verder niet veel bijzonders uit de gehooronderzoeken bij haar (gelukkig!!!!).

Galateia, beterschap! (hier ook verre van fit, bleggg).

MissF, jaaa hier ook al zin om allerlei zomerkleren te kopen :P maar ik probeeeer mezelf een beetje in te houden, het seizoen moet tenslotte nog starten ;) Sophie past gelukkig haar zomerjas van vorig jaar nog. Heb het idee dat ze nu (nog) niet zoveel gegroeid is, maar vorig jaar heeft ze wel een flinke groeispurt gehad (dus vorige zomer heb ik wel echt álles nieuw moeten kopen). Ik heb zowel haar zomer- als winterjas voor een leuk bedragje bij de C&A gekocht. Dus weet niet of je daar ook al gekeken hebt?
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 22 mar 2011 22:50

Zara! Die heeft ook onwijs leuke zomerjassen. Eehhm, voor meiden dan, zit ik nu opeens te denken :mrgreen: Da's voor jou niet handig, MissF 8) Ik heb alles al voor de zomer gekocht. Ik ben best wel kritisch en de leukste dingen zijn het snelste op. Vul nu alleen nog leggings en shirt enzo aan, maar jassen, schoenen, mooie jurken enzo heb ik allemaal al. De jongste kan nog heel wat van de oudste aan, dus dat scheelt wel.

Terug naar “Archief”