Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor MissF » 21 mar 2011 14:04

Wow, Jannoek, wat spannend opeens. Wel fijn dat ze er nu achter komen. Ik heb wel eens begrepen dat vrouwen die overtijd lopen ook wel eens een placenta hebben die amper meer werkt, maar zo vroeg al...
Ik heb alleen ervaring met Jurian dat de vk hem heel groot schatte en ik daarvoor naar het zkh moest, maar de gyneacoloog vond het onzin dat ik kwam, en schatte het kindje weer klein. Maargoed, dat was minder dringend dan zoals bij jou. Spannend joh!

Later reageer ik verder, maar hoor nu te werken ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 21 mar 2011 16:16

Oei, Jannoek, wat spannend! Je denkt gewoon even naar de VK te gaan...
Hopen dat het toch allemaal goed is.

Vanaf deze week ga ik halve dagen werken, heerlijk! Zie ik tenminste door de bomen het bos weer. Nou ja, door de kinderen de school weer. :wink:
'k Ben gister door m'n rug gegaan en daarna heel erg buikpijn gehad. Het leek op flinke spierpijn. Nu ging het vanmorgen beter, maar ging ik er vanmiddag weer doorheen, gewoon toen ik opstond van de bank. :roll:
Ik mag morgen gelukkig weer naar de VK, vind het wel weer even tijd worden. Kan ik gelijk vragen wat dit voor kuren zijn... en natuurlijk het hartje luisteren :)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 mar 2011 18:33

@Jannoek, oeih dat is wel heel erg spannend zeg. Heel veel sterkte toegewenst.

@NdW, vervelend zeg last van je rug. Vanavond maar lekker een massage ontvangen :wink: .

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 21 mar 2011 19:12

jannoek: even een hart onder de riem. Hier met marijn ook te weinig vruchter, maar bij geen gevonden bijzodnerheden mocht ik er gewoon mee verder lopen. Alleen bij weinig voelen moest ik aan de bel trekken. Terwil jde verloskundige haast in paniek was en ik direct nog door moest nah et ziekenhuis, vond het ziekenhuis het allemaal niet erg. Ik moest toen later nog weerkomen voor een uitgebreid dertig weken echo en dat was ook allemaal goed. Ze gaven aan in het ziekenhuis dat het wel weinig vruchtwater was dat de verloskundige daarom in de stress was geschoten, maar zij zien natuurlijk nog slechtere, dus viel ik toen weer mee.
Hoop voro je dat het allemaal meevalt... Doorstomingsonderzoeken ehb ik ooka llemaal gehad. Wel erg leuk om te zien hoe het allemaal verbonden is met de placenta!
Ik hoop voro je dat je onbezorgd verder mag zwangeren! ennuh.. rustig aandoen hoor!!

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 21 mar 2011 20:02

@ Jannoek: spannend zeg, hopelijk valt het allemaal mee! Sterkte i.e.g. bij alle onderzoeken.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 21 mar 2011 21:10

Em. schreef:@ Jannoek: spannend zeg, hopelijk valt het allemaal mee! Sterkte i.e.g. bij alle onderzoeken.

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 21 mar 2011 21:12

Jannoek, wat een spanning ineens... Hopelijk blijkt het allemaal mee te vallen en kan je kleintje nog lekker een week of 8 bij je groeien (dan ben je uitgerekend toch?).
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 21 mar 2011 21:43

Bedankt voor alle hart-onder-de-riem-steek reacties! Fijn! :)

@PPM, dat hoop ik dan ook maar... Bij welke termijn dachten ze dat bij jou? En was dat ook nav een echo?

Was vanmiddag ineens heel onrustig, maar ben nu wel weer rustig. We wachten het maar gewoon af... het kan allerlei oorzaken hebben, ernstige maar ook een stuk minder ernstige... maar niet meteen van 't ergste uit gaan.

Had ineens vanmiddag wel daardoor enorm nesteldrang. Heb nu echt álles gewassen en gestreken, dus wat dat betreft kan ukkie komen... :wink:

Hoe gaat het met de andere dames hier?

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 21 mar 2011 22:11

@Jannoek; dat is spannend ineens zeg! Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt!

Hier trouwens ongeveer net zo'n ervaring als ppm: bij Timon werd bij een groeiecho (omdat de vk dacht dat ie achterliep in groei) ook geconstateerd dat ik erg weinig vruchtwater had. Daarom kreeg ik een aantal dagen later nog een vervolgecho, en daarop was te zien dat het vruchtwater iets toegenomen was waardoor dus bleek dat de placenta nog wel werkte. Het is in de weken daarna nog wel met een aantal echo's in de gaten gehouden, en mij werd op het hart gedrukt dat ik erg alert moest zijn op verminderde beweging en ik moest er rekening mee houden dat hij vroeger geboren kon worden. Uiteindelijk liep ik 10 dagen overtijd :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 mar 2011 11:21

Hier gaat het goed, de misselijkheid begint al wat af te nemen. En ik heb het idee dat ik wat meer energie heb, misschien komt het wel door het mooie weer? Net wel even bij de huisarts geweest, heb exceem bij m'n tenen en voet. Dus met zalf smeren (ppff en ik ben al zo slecht in smeren enzo.).

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 22 mar 2011 13:08

@Jannoek: Sterkte hoor!! Succes met de onderzoeken!
Time flies when you have none!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 22 mar 2011 15:04

Hier gaat alles best. Sinds gister staat het bed op klossen, dus ik mag thuis bevallen. :)

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 22 mar 2011 15:05

@ aikongirl: het schiet nu echt op...spannend!!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mar 2011 15:06

Sjonge, zo spannend!
LauraC, hoe is het met je zus?!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 22 mar 2011 15:09

ik ben trouwens wel benieuwd naar elsb, die zal intussen wel een kleintje hebben!

Terug naar “Archief”