Refowebkids deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 13

Berichtdoor LauraC » 21 mar 2011 22:44

felisa schreef:We hebben hem trouwens ingegraven in de tuin, en dat is echt fijn met kleine kindjes.
Ons zoontje van 3 springt er graag op, en dat kan veilig zo :)

Da's ook een idee! Wij hebben er zo'n net omheen, kan 'ie in principe ook geen kant op (M. is ook 3 :))

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 21 mar 2011 22:47

ajl schreef:@ Haai Hoe gaat het met Sylke? Heeft zij al een gehoortest gehad?

Met Sylke gaat het prima, eigenwijs in het kwadraad tegenwoordig :mrgreen: Ondanks dat ze geen woord zegt weet ze alles duidelijk te maken. Woensdag moeten we voor de gehoortest, en volgende week staat de afspraak met de KNO-arts voor de uitslag. We zijn er inmiddels aardig zeker van dat er wat aan haar gehoor mankeert en hopen maar dat het iets 'simpels' is als vocht achter het trommelvlies, ofzo.

@Laura: gaaf, een trampoline! Geniet ervan, samen met zoonlief :wink: Fijn dat hij het zo naar z'n zin heeft op de psz. Timon heeft het er ook nog steeds geweldig naar zijn zin. Pas stuurde hij me zelfs weg toen ik nog even een boekje met hem wilde lezen :lol: (Stiekem vond ik dat toch ook wel een beetje moeilijk, je bent als moeder graag onmisbaar voor je kind, maar hij had mij heel duidelijk even niet nodig 8-[ )

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 mar 2011 22:50

Haai schreef:(Stiekem vond ik dat toch ook wel een beetje moeilijk, je bent als moeder graag onmisbaar voor je kind, maar hij had mij heel duidelijk even niet nodig 8-[ )

Dat is dus precies mijn probleem ;)
Hopelijk is het idd iets 'simpels' dat snel en makkelijk verholpen kan worden!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 mar 2011 22:53

M. is trouwens ook helemaal hip van stokken :mrgreen:
Afbeelding

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 21 mar 2011 23:27

=D> En moeten ze ook allemaal mee naar huis?

Timon is niet zo'n buitenspeelkind, maar nu heeft hij toch eindelijk zijn driewieler ontdekt. Hij wilde vanmiddag eigenlijk zelf naar de psz fietsen, 4 km verderop :lol:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 22 mar 2011 07:59

Spannend Haai. Veel sterkte met de onderzoeken en ik hoop dat de uitslag mee mag vallen!

Hier ook een jongetje dat echt een buitenkind is en vooral van mannendingen houdt. Afgelopen vrijdag is hij met mijn man en zijn broer gaan vissen en hij vond het geweldig. De hele middag in de stromende regen deerde hem niets. Afgelopen zaterdag de hele dag in de tuin gewerkt, hij was pikzwart en drijfnat van de tuinslang en is rond 17.00 uur krijsend onder dwang naar binnen gegaan. Enne... ook hij heeft een hele verzameling stokken.

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 22 mar 2011 09:35

ajl schreef:Spannend Haai. Veel sterkte met de onderzoeken en ik hoop dat de uitslag mee mag vallen!

Onze jongens zijn ook dol op stokken. Dochterlief trouwens ook. Ze spelen er bij voorkeur soldaatje mee. Helaas loopt dat op een gegeven moment bijna altijd uit op huilen omdat er per ongeluk raak 'geschoten' is :mrgreen:.

Een trampoline hebben we niet; nadat een neefje zijn nek erop gebroken heeft en die nu niet meer kan draaien, heeft manlief er zijn veto over uitgesproken. Nu springen de kids er alleen op bij anderen en in de zomer op de camping is het 't favoriete speeltoestel (tussen haakjes: ook van deze mama :wink: ).

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mar 2011 10:41

LauraC schreef:
Haai schreef:(Stiekem vond ik dat toch ook wel een beetje moeilijk, je bent als moeder graag onmisbaar voor je kind, maar hij had mij heel duidelijk even niet nodig 8-[ )

Dat is dus precies mijn probleem ;)
Hopelijk is het idd iets 'simpels' dat snel en makkelijk verholpen kan worden!

Hey dames, bekijk het van de andere kant: jullie hebben zelfverzekerde kinderen die ook heel goed zonder mama durven te zijn! Met andere woorden: jullie hebben kindjes met zelfvertrouwen enzo. Dat is toch gewoon fantastisch?
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 22 mar 2011 11:11

pannenkoek schreef:Nou, hier ws morgen een dagje ha en ziekenhuis.
Zoon van 14 heeft een ingegroeide teennagel. Ziet er niet uit. Ontstoken, rood en dik. We hebben inmiddels 10 dagen een sodavoetenbadje achter de rug. Nav mijn verhaal had ze het over het ziekenhuis. De teennagel gedeeltelijk verwijderen. Ben benieuwd. Hij is nu nog ff voetballen, voor als het morgen niet kan.

30 mrt wordt het een ritje naar de chirurg.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mar 2011 12:51

Nou, pannenkoek, dat lijkt me geen prettige ingreep voor je zoon, zeg!

Zo, ben ik even blij met mijn ultrabrave zoon vandaag. Ik zit me hier toch ziek te worden: nu staat de thermometer op 39 graden, de paracetamol helpt voor geen meter. Zucht. Gelukkig kan hij zichzelf prima vermaken en komen opa en oma zometeen om lekker met hem buiten te spelen. En om 17 uur komt manlief weer thuis.

Ziek zijn en mama zijn gaan echt moeilijk samen :!:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 mar 2011 12:59

Beterschap! Ik hoop dat je snel mag opknappen.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mar 2011 13:10

Dank je! Opa en oma zijn er bijna, dan kan ik lekker dik ingepakt in het zonnetje zitten doezelen. Even een paar uurtjes pauze. Hopelijk ben ik daarna weer een ander mens. :mrgreen:

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 22 mar 2011 13:23

Galateia schreef:Nou, pannenkoek, dat lijkt me geen prettige ingreep voor je zoon, zeg!

Zo, ben ik even blij met mijn ultrabrave zoon vandaag. Ik zit me hier toch ziek te worden: nu staat de thermometer op 39 graden, de paracetamol helpt voor geen meter. Zucht. Gelukkig kan hij zichzelf prima vermaken en komen opa en oma zometeen om lekker met hem buiten te spelen. En om 17 uur komt manlief weer thuis.

Ziek zijn en mama zijn gaan echt moeilijk samen :!:

ja, dat gaat wel eens lastig. De oudste is hier bijna 16. Dus als ik ziek zou worden kan ze best even aardappels schillen en zo, de rest vd werkzaamheden wacht maar ff. Stof ligt er morgen ook nog wel :lol:
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mar 2011 14:51

Nou, om het huishouden maak ik me eigenlijk nooit druk 8)

Onder 'dwang' van mijn moeder heb ik me net ziek gemeld voor morgen. De kans dat ik morgen echt helemaal beter ben, is echt bijzonder klein. Dus een zeldzaamheid: ik heb me voor de tweede keer in mijn werkende leven ziek gemeld 8)

Dat geeft wel rust zeg. Ik kan morgen echt niet 7 lesuren lesgeven, ik kan nu niet eens op mijn benen staan :lol:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mar 2011 14:56

ajl schreef:Spannend Haai. Veel sterkte met de onderzoeken en ik hoop dat de uitslag mee mag vallen!

Hier ook een jongetje dat echt een buitenkind is en vooral van mannendingen houdt. Afgelopen vrijdag is hij met mijn man en zijn broer gaan vissen en hij vond het geweldig. De hele middag in de stromende regen deerde hem niets. Afgelopen zaterdag de hele dag in de tuin gewerkt, hij was pikzwart en drijfnat van de tuinslang en is rond 17.00 uur krijsend onder dwang naar binnen gegaan. Enne... ook hij heeft een hele verzameling stokken.

Dat krijsend naar binnen gaan is echt zo herkenbaar! Hij wil lekker buiten zijn, maar die vervelende ouders die wel eens willen eten, he.... :lol:

Terug naar “Archief”