Moderators: johannes1, Moderafo's
Spons schreef:ja .... en dan moet je het zo zien....daar komt nog eens 30 procent bij die je mag afdragen aan de autofabrikant...
Marnix schreef:Spons schreef:ja .... en dan moet je het zo zien....daar komt nog eens 30 procent bij die je mag afdragen aan de autofabrikant...
De vraag is natuurlijk of dat er bij komt of het bedrag daarin wordt opgedeeld. Zolang ik apps kan kopen voor 80 cent vind ik het niet zo'n punt dat 24 cent naar Apple gaat
Beperkte hoeveelheid software? Sorry hoor maar een beetje achterhaald is dat verhaal wel, Apple is flink gegroeid en dus de software voor Apple ook. Ik werk in een apple-omgeving en regel ook software en zo voor mensen en ik kom zelden tegen dan er geen pakket of goed equivalent daarvan beschikbaar is. Ik heb de laatste jaren ook een paar mensen naar Apple over laten gaan en hoor dan nooit: Er is wel weinig aanbod qua software hoor.
Wat gamen betreft is het wel wat minder, begint nu een beetje te veranderen maar als je wil gamen is WIndows wel nodig. Dat is een minder punt, maar goed, ik heb er ook Windows op staan, gebruik ik alleen als ik een spel wil spelen waar geen mac-versie van is. En het is natuurlijk waar dat je voor de hardware relatief veel betaalt.
Maar goed, ik vind het wel gemakkelijk in het gebruik, en heb ook wel virussen gehad vroeger, en virusscanners die de boel vertraagden... en andere bugs... en het is wel fijn dat dat verleden tijd is...
TheKeimpe schreef:Help, ik kan geen filmpjes meer bekijken op Youtube. Het beeld is zwart, ik hoor wel geluid. Pas had ik het ook bij zie.nl, maar dat doet het nu wel weer.
Ik heb een volledig geupdate versie van windows 7 (alles wordt standaard geupdate). Verder heb ik niets vreemds gedaan, naar ik weet, de laatste tijd.
O ja, ik gebruik gewoon IE8
jaccootje85 schreef:Misschien een rare vraag, maar ik kom er zelf niet uit. Ik heb een Word-document waarin enige tekst staat met een kader eromheen. Nu wil ik een foto invoegen, maar bij het afdrukken van het geheel is de foto één zwart vlak. Hoe kan dit? En hoe kan ik dit veranderen? Alvast bedankt voor het meedenken!
Het installeren van een active-x element op uw computer wordt om beveiligingsredenen door internet explorer gestopt. Klik hier voor opties
Deze software wordt geblokkeerd omdat de uitgever ervan niet kan worden bevestigd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten