maar logisch dat je het huis ff goed aan kant wil hebben.. had ik ook.. was even vergeten at je oook zwangerde

Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:grote schoonmaak
MissF schreef:Tjonge, grote schoonmaak...mijn moeder deed het vroeger elke weekmaar nu ze veel werkt lukt dat niet meer, en ik vind hun huis er nog precies even netjes uitzien als vroeger
Terwijl ze er zoveel minder tijd in steekt, dus dat is maar mijn voorbeeld
De kasten leegruimen en soppen beneden doe ik zeker wel eens in de 4 weken eigenlijk, de buffetkast en keukenkastjes. De kledingkasten minder vaak, maar ook best wel regelmatig. In ieder geval niet eens per jaar. Verder hebben we gewoon geen grote kasten in de woonkamer, da's pas handigWe hebben wel 1 kamer met een enorme boekenkastwand, maar die is nog niet netjes geweest sinds die kamer logeerkamer is geworden, en zal ook nooit netjes worden, omdat mijn man er zijn bureau en zooi heeft, ik ook, de was hangt er. Ik denk dat die kamer wel bij eens per jaar blijft dat de kasten uitgemest gaan worden
![]()
Wel meoten binnenkort alle ramen boven weer eens gezeemd, dat vind ik dan wel weer zo'n voorjaarsklusje
MissF schreef:Haha, nou, dan doe je toch hetzelfde als ikWant veel meer keukenkastjes heb ik niet, 3 grote lades, gootsteenkastje, 1 onderkastje en 1 grotere kast waar ook de magnetron in zit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten