Beste Dorothea,
Wat goed dat jij ook bij Jezus bent gekomen voor hulp en een nieuw leven. Ik kan je aanraden om
psalm 139 te lezen! Die is erg belangrijk. Ook is het Johannes evangelie erg belangrijk om beter te worden. Ik lees nu 3 keer per dag uit de bijbel, omdat het woord medicijn is en dat de waarheid de leugen zal overwinnen! Het licht, Jezus overwint de duisternis. Ik wil je aanraden na psalm
139 te beginnen met de evangeliën en dus vooral Johannes, maar die is misschien wel wat moeilijk om mee te beginnen en je kunt misschien beter de volgorde Matteüs, Marcus, Lucas, Johannes volgen, vooral Marcus is wel goed te lezen. Maar het lezen zal steeds beter gaan, wie zoekt zal vinden tenslotte!
Ja ik ben afgelopen zondag en de zondag daarvoor bij Jan Zijlstra geweest. Er werden heel veel mensen genezen en ik voelde ook de genezingskracht, maar heb nog een beetje symptomen, namelijk stemmen, maar die kan ik dus steeds beter in Jezus naam weg dirigeren, want waarheid en licht overwinnen de duisternis en de leugen altijd. Eigenlijk hoor ik nog nauwelijks stemmen en binnen drie maanden verwacht ik wel een grote overwinning.
het is dus belangrijk dat je zelf de bijbel leest, maar ook dat je begeleiding opzoekt van mensen uit de kerk. Pastorale hulp ofzo, kan heel goed zijn en kan je opweg helpen en houden. Ik weet niet waar je woont, maar kijk ook eens op
www.healingrooms.nl.
Hou me op de hoogte, ik zal voor je bidden en onthoud dat Jezus je een heel nieuw leven kan geven. Houd moed en geef niet op.