Refowebkids deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 13

Berichtdoor ajl » 14 mar 2011 09:22

Ik vind hem zelf eigenlijk ook nog wel klein ( net 2 1/2), maar hij is er zo mee bezig en zo apetrots op zijn boxershort dat ik het gewoon probeer. Vanmogen was hij trouwens ook weer droog. Dus wellicht zet het door.

Hopen dat je vandaag niet gebeld wordt Bumba!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 14 mar 2011 15:04

Dochterlief doet hier ook alles al op't potje maar heeft ook nog gewoon een luier om. Dat gaan we van't voorjaar maar proberen als het lekekr warm is. Ze voelde zich een reuze 'goote meid' op het potje maar de laatste tijd ging de lol eraf en wilde ze niet meer. Ik probeerde haar steeds af te leiden met liedjes en leuke boekjes maar afgelopen vrijdag had ik er geen zin meer in en zei: 'nou, dan ga je niet op het potje, ook goed.' Ze wist niet hoe hard ze naar het potje moest rennen! 'nee! potte, potte!' Sindsdien zeggen wij dus als ze niet wil: 'dan niet.' en dan wil ze juist wél! Hoezo...... eigenwijs? :P Zo gaat het trouwens met alles. 'Zal mama je haarband indoen?' 'nee!' en rent weg. 'nou dan geen haarband, ook goed.' 'jaa habad!' en komt weer hard aangerent. :wink:

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 14 mar 2011 15:24

zo, net weer terug van het ziekenhuis met zoonlief. Hij heeft een gehoorganginfectie, waar hij nu druppels tegen krijgt. Ze hadden van het KDV gebeld om te zeggen dat hij wel erg vaak aan zijn oor zit en dat hij met slapen ook erg had gehuild. Ik heb het ziekenhuis maar gebeld en kon gelukkig langskomen.
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee.....

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 14 mar 2011 15:33

Och dat arme ventje! Sterkte en beterschap met de kleine man en sterkte met zijn moeder :wink:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 14 mar 2011 15:40

ajl schreef:Och dat arme ventje! Sterkte en beterschap met de kleine man en sterkte met zijn moeder :wink:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 14 mar 2011 16:51

sterkte bumba!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 14 mar 2011 16:54

Ach Bumba toch...
Sterkte voor de kleine man en voor jou!!

PPM: Hoe gaat het met zoonlief?

Wat knap AJL van H dat hij al aan het zinderlijk worden is!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 14 mar 2011 18:57

Bumba schreef:zo, net weer terug van het ziekenhuis met zoonlief. Hij heeft een gehoorganginfectie, waar hij nu druppels tegen krijgt. Ze hadden van het KDV gebeld om te zeggen dat hij wel erg vaak aan zijn oor zit en dat hij met slapen ook erg had gehuild. Ik heb het ziekenhuis maar gebeld en kon gelukkig langskomen.

heel herkenbaar!! beterschap zeg, voor je zoon!! Hoorde van een aantal mensen toen ik begon over dath et ws over is na amandelen en buisjes, maar die beaamden dat absoluut niet... Hopelijk gaat het voor jou niet op! dat hij juist wel rustig wordt als alles genezen is.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 14 mar 2011 18:59

tuinfluiter: lief dat je het vraag!!

Het gaat aardig. Na een vreselijke huilmorgen is hij vanmiddag heeerlijk! vrolijk, lachen, zelfs anderhalf uur achtereen geslapen... ik weet niet wat me overkwam. Heb wel tig keer gekeken of er niet iets anders aan de hand was. Wel blijft hij aan zijn oortje pakken en bij de controle bleek ook dat het rood was. Hopelijk zet het niet door, maar zwakt het door de antibiotica af.
Hij lijkt ook van zijn spugen af te zijn, de diarree blijft wel, maar dat kan ook door het langdurig gebruik van de antibiotica zijn. Die dood ook de goede bacteriën in de darmen. maar even afwachten wat er uit het poeponderzoek komt.

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 14 mar 2011 19:59

LauraC schreef:
ajl schreef:Och dat arme ventje! Sterkte en beterschap met de kleine man en sterkte met zijn moeder :wink:

@PPM: sterkte hoor! En nu inderdaad het onderzoek maar afwachten!
Time flies when you have none!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 14 mar 2011 20:00

Ja, antibiotica kan heel wat poep-ellende veroorzaken en helaas ook best wel lag voortduren. Erg irritant is dat!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 14 mar 2011 20:26

paprikameisje2 schreef:
Bumba schreef:zo, net weer terug van het ziekenhuis met zoonlief. Hij heeft een gehoorganginfectie, waar hij nu druppels tegen krijgt. Ze hadden van het KDV gebeld om te zeggen dat hij wel erg vaak aan zijn oor zit en dat hij met slapen ook erg had gehuild. Ik heb het ziekenhuis maar gebeld en kon gelukkig langskomen.

heel herkenbaar!! beterschap zeg, voor je zoon!! Hoorde van een aantal mensen toen ik begon over dath et ws over is na amandelen en buisjes, maar die beaamden dat absoluut niet... Hopelijk gaat het voor jou niet op! dat hij juist wel rustig wordt als alles genezen is.

En toch PPM ben ik er positief over! Hij is echt veel vrolijker geworden, ik zie althans een wereld van verschil. En dit? Tja, ik neem het maar voor lief, hij had/heeft zo veel last gehad van taai slijm achter zijn trommelvlies dat dit haast niet kon uitblijven. Nu met die druppels komt alles vast helemaal goed. Alle troep moet er gewoon uit en die druppels maken het dunner, zodat het niet in zijn gehoorgang blijft steken!

Ik had niet verwacht dat ik binnen een dag al resultaat zou zien, maar ik hoop dat het binnen een maand allemaal over is! Zoonlief heeft in vier maanden tijd 5 ab-kuren achter de rug, ook last van zijn darmen gehad en dat is nu gewoon over!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 14 mar 2011 22:01

Sterretje schreef:
LauraC schreef:

@PPM: sterkte hoor! En nu inderdaad het onderzoek maar afwachten!

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 14 mar 2011 23:09

Nou PPM en Bumba, sterkte met jullie zoons!!
Psalm 25:2 (ber.)

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 15 mar 2011 07:37

saartje schreef:Nou PPM en Bumba, sterkte met jullie zoons!!

Terug naar “Archief”