op 'de lijstjes' (

) staat 2, wij hebben er in elk geval 2 gekocht

Easyfix/easybase kan niet bij pebble, wel iig bij cabriofix.
Wij hebben aerosleep voor ledikant gekocht op aanraden van de winkel, daar gaven ze aan het het in een wieg niet heel belangrijk is, omdat kindjes in het begin écht nog niet zelf op hun buik draaien...
Kunnen 'm anders nog lenen van vrienden als ik het goed heb onthouden

@liefie je buik is flink gegroeid in vergelijking met een paar weken geleden, leuk!
Zal ook binnenkort weer 's een update maken. Hier gaat het hard nu, heb ik het idee...
@evelien; wat vocht vast houden betreft; naast de tips van schipje kan je er verder niet veel aan doen - helaas.
Ik hou enorm vocht vast in m'n benen, en sinds deze week beginnen m'n ringen wat strak te zitten...
Heb wel (hele lelijke

) ondersteunende kousen, dat is echt een verademing! Als ik ze niet aan heb heb ik - als ik m'n sokken uit doe - gewoon 'vochtballonnen' ipv benen. Dan voel ik het vocht hangen in m'n benen, echt een rot gevoel!
Ukkie is hier trouwens enorm druk de laatste week. Echt het idee dat hij/zij alleen slaapt als ik dat ook doe...
Schoppen beginnen nu soms echt pijnlijk te worden. Ziet er overigens wel erg grappig uit nu, je kan gewoon door naar m'n buik te kijken heel goed de bewegingen volgen. Soms het ruggetje, soms een voetje

en nu al een paar minuten de hik.